Към съдържанието

  •  

LandShark

Регистрация: 20 окт 2017
Офлайн Последно: 09 ное 2022 - 18:10:05
-----

#414840 Търси се Mercedes - Benz E500 4matic / S211 T model

Публикувано от LandShark на 27 декември 2018 - 17:56

Аз имам Е500 4матик S211 Т модел, но моя е фейслифтов, доколкото разбирам непредпочиташ такъв. Имах и Е90 330и паралелно. Но мерца като цяло дотолкова ми пасна в крайна сметка че БМВто основно стоеше в гаража. Преди два месеца продадох БМВто на един млад ентусиаст, да му се радва. Въпреки че и то беше супер. Както и да е, но един приятел ще продава неговия W212 E500... още не съм решил твърдо (понякога все още ми минават и мисли за 211 Е55 - но все още и оценявам себе си като недостатъчно самодисциплиниран за такава кола); най-малкото смятам да пробвам това 212. Вероятно ще се стигне до продажбата на моя S211 Е500 - но ще трябват поне 1-2 месеца. Първо трябва на моя приятел W212 да я регистрира и пробвам; освен това на моя 211 искам да оправя няколко дреболии преди да го продавам: джантите са за боядисване (17 оригинални мерцедес), две от keyless дръжките ми не работят и трябва да се сменят, общо взето това май е... 

 

Като цяло едва ли моят екземпляр те интересува доколкото (А) е фейслифтов, с по-новия мотор. (Б) не е наличен на пазара веднага.

 

Но иначе мога да споделям някакъв опит, ако представлява интерес. Имам го от близо две години. Като цяло все още донякъде предпочитам БМВ, но... Мерцедес с голям мотор също не е никак зле.


  • 1


#404996 5.5i 388 4 matic директно впръскване ли е или не?

Публикувано от LandShark на 15 февруари 2018 - 14:01

Привет,

 

от повече от 6 месеца карам Е500T S211 5.5 4matic. Имам АГУ - газов инжекцион обикновен. Мисля че мотора не е с директно впръксване и се газифицира. Приятел с S500 ми каза че той е имал проблеми с газта; аз обаче нямам никакви - вече близо 15 хил км съм с нея, не съм забелязал каквото и да е. Разхода ми средно е 20л/100км газ, в града се случва да стигна и до 30. Но крака ми е тежък... Колата е супер, въпреки че има леко пенсионерски оттенък.


  • 1


#402301 Относително нов в света на Мерцедес

Публикувано от LandShark на 23 декември 2017 - 22:47

ОЕМ Bilstein B4 за Мерцедес с въздушно - при това окачване няма кой знае какъв избор...


  • 1


#400387 Относително нов в света на Мерцедес

Публикувано от LandShark на 10 ноември 2017 - 11:33

Благодаря на всички за включванията. Вчера, след двуседмичен престой в бокса, си взех обратно мерца. Освен обслужването подобренията включват Е63 АМГ пакет (без задната броня, че била различна за комбитата, нея ще я добавяме допълнително) и cut-out клапа между средното и задните гърнета. Отначало, понеже бях поотвикнал, направо ми прилоша от клатенето на този параход... Но да ви кажа честно, след адаптация, връщането към БМВ става още по-трудно. Звукът с клапата надмина всичките ми очаквания. Гледах на това като на временно евтино решение вместо цяла генерация, но всъщност звукът е супер плътен, наситен, опияняващ, при това не се забелязват някакви дразнещи паразитни звуци. Плюс опцията да се затвори клапата и става сток тих. До 2 седмици очаквам да дойдат и амортисьорите, с надеждата че може би ще стане една идея по-твърд, по-малко клатещ. Не се надявам много, ще видим.  Все повече си мисля и дали да не се прехвърля на е55 амг направо, макар че може би и той ще е такъв дразнещ параход откъм завиване. Гледах няколко ревюта в нета, казват че откъм завиване w211 e55 амг-то е по-зле от м5. От друга страна... честно казано... за тия пари просто няма БМВ, което да предложи същото. Така че въпреки че сърцето ми остава с БМВ, струва ми се че близкото ми бъдеще ще е с Мерц.

п.с.: няколко аматьорски кличпета с клапата... макар че с телефон записите не са много добре, но все пак:

1) на място

2) през тунел

3) в гаража
 


  • 1


#400292 Относително нов в света на Мерцедес

Публикувано от LandShark на 07 ноември 2017 - 17:16

Привет,

досега съм имал само БМВта (и все още не съм се отказал от тях), но преди няколко месеца ми изкочи изгодна оферта за W211 комби '07 Е500 и го взех. Отначало на шега, с цел евентуално да го продам след като го тествам. Идвайки от БМВта (само 3-ки, основно със спортно окачване) тоя мерцедес ми се струваше като лодка. Добре че може да се втвърдява, иначе морска болест ще ме хване по завоите. Въпреки леко пенсионерското поведение на мерца (за моя вкус е прекалено мек, също автоматика му ми се струва муден, но пък нямам голяма база за сравнение) истината е че все по-рядко се качвам на БМВто. Дори в крайна сметка него пуснах да се продава, а не Мерца. Някак съвсем ми пасна за ежедневна кола. За около 5+ месеца вече имам близо 10К км с него, дойде време за първото обслужване. Тия в сервиза ми каза че задните амортисьори са за смяна. Сега се замислих, че може би затова ми се струва толкоз мек, знам ли? Колата е air-матик и 4-матик. Предложиха ми рециклиране, но доколкото разбрах това не води до добри резултати и се насочих към нови амортисьори - оем Билщейн. Сега се чудя освен оригиналните има ли по-твърда алтернатива, просто искам возията да стане по-твърда и по-спортна. Извинете странния ми вкус, вероятно това че съм свикнал с друсащите-и-не-качващи-се-на-бордюри коли на БМВ си казва думата. Също колата дойде с 17" джанти, това лято изкарах с тях, сега им сложих зимни гуми. На пролет си мисля летните да са други... Колебая се между 18 и 19. Хем ми се иска да са 19+, хем не искам да както с БМВто да внимавам за всяка дупка. Имате ли впечатления от 18" срещу 19" на w211?

Предварително благодаря!


  • 1