Към съдържанието

  •  

Ivan9310

Регистрация: 07 окт 2017
Офлайн Последно: 18 мар 2018 - 13:16:35
-----

Моите теми

Луфт във волана

17 март 2018 - 18:47

Здравейте колеги!

 

Имам нужда от помощ и реших да се справя сам, но без вашата помощ няма да успея така че помагайте ако можете.

Проблема е следния:

Имам луфт във волана и се чува хлопане от дясната (предна) страна и това става като карам на ниска предавка, бавно и мина през дупка се чува хлопане.

Мислех, че е от кормилните накрайници та си свалих гумите и видях, че и двата маншона на накрайниците са заминали и най-вероятно си бяха оригиналните. Смених ги с нови и то добра марка, а луфта сякаш намаля, но пак си го има. Реглаж не съм ходил, но колата не дърпа защото спазих точните обороти при завинтването на новите кормилни накрайници, е най-вероятно има леко за реглаж ама ще мина скоро.

 

Проблема ми е в луфта, който най-съществено се усеща когато колата е изгасена и опитам да завъртя волана. Чува се леко дракане като го правя, но не мога да разбера от къде е.

Някой ако е срещал подобен проблем ще бъда благодарен да помогне с идея.

 

Колата е CLK 200 C208 1998 година.

 


Възможно ли е?

09 март 2018 - 11:09

Здравейте колеги!

Възможно ли е да се трансплантира климатроник от CLK 230 на CLK 200 1998, която към момента няма и климатик?


Mercedes CLK C208 - 1998 год. 136hp ремонт помощ

18 февруари 2018 - 18:57

Здравейте колеги, от скоро колата ми взе да хлопа нещо около предна дясна гума. В последствие установих и луфт на волана, който най-много се усеща при изгасен двигател и се чува специфичен звук, когато въртя леко волана в диапазона на луфта. Осещам, че е от дясно, но нямам идея как да разбера кое е за смяна и в кой елемент е проблема. Имам желание да си отремонтирам колата сам, ако има кой да ми даде насоки, как и какво да проверя или ако е имал същия проблем ще бъде чудесно.


Mercedes CLK C208 - 1998 год. 136hp - неравномерно износване на задни накладки

16 октомври 2017 - 18:25

Здравейте, загледах се в задните накладки и видях, че са за смяна, но видях само едната. Днес обърнах внимание и на другата и видах огромна разлика. Как е възможно задня лява да е на 50-60% живот, а задна дясно на около 3% живот?


Mercedes CLK C208 - 1998 год. 136hp охладителна система

07 октомври 2017 - 07:26

Здравейте,

 

Това е първата ми тема във форума и надявам се да съм нацелил темата, ако ли не моля да бъдат извинен. На скоро се сдобих с CLK 200 136hp модел C208 от 1998 година. Взех я от приятел, който каза, че сам си е сменил водната помпа и колата няма проблеми. Вчера както си карах забелязах, че температурата се покачи малко под 100 градуса, а не съм и давал какъвто и да е зор (градско Варна тргъни-спри) и в един момент забелязах, че пуши нещо от калника и в следващия момент видях тънка струйка антифриз да тече по асфалта. Спрях колата и беше хвърлила антифриз през капачката има някакво маркуче което излиза от нея и е явно ако надуе прекалено много системата да има от къде да излезе. Както и да е, при смяна на помпата ми каза, че е сменил целия антифриз и по каталог системата събирала 8 литра, а той сипал 7 защото не можело да ги събере. Аз като отворих даже не се виждаше да е близо до нивото. В града видимо колата загрява, аз не съм майстор и не разбирам от коли, но мисля, че 90 градуса за една кола са нормална температура (поправете ме ако греша, може за този модел да са 80), а при мен са малко под 100. Като изляза на нормален път, без тръгни-спри колата си връща и почти отива към 80 градуса, перката си работи. 

Та това е проблема общо взето и имам няколко питания:

Възможно ли е от прекалено ниско ниво на антифриз (с един литър по-малко) да завира по бързо и от това, че е по-малко докато го завърта, да има въздух и това да е причината да го изхвърля(въздух-антифриз-въздух) и съответно да ми прави проблеми с температурата.

Нормално ли е в града да ми държи малко под 100 градуса?

Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, че не ми се ходи на майстор и да му кажа "На колата и има нещо - загява..." Че те така най-обичат :D

Благодаря предварително!