Към съдържанието

  •  

bojilov

Регистрация: 12 сеп 2017
Офлайн Последно: 26 мар 2024 - 11:41:43
-----

Моите теми

W211 добавяне на планки за ISOFIX

05 януари 2019 - 09:59

Като ми дойде до главата и ми потрябва по-голямо столче за кола, вече започнах да тъся вариант за isofix. Но разбира се кенефа не разполага с такива, защото всичко е опция. Но за сметка на това има решение, при това с оригинални части. Всички коли от модела разполагат с отвори за закрепване на скобите. Номерата за поръчка за тези:

A 211 860 03 87 CHILD SEAT FASTENING ISOFIX INSIDE LEFT

A 211 860 04 87 CHILD SEAT FASTENING ISOFIX INSIDE RIGHT

A 211 860 07 87 CHILD SEAT FASTENING ISOFIX OUTSIDE LEFT

A 211 860 08 87 CHILD SEAT FASTENING ISOFIX OUTSIDE RIGHT


A 000 991 55 32 (20 Stück Blindnieten) - това са необходимите 20 броя поп нитове, които излизат доста солено. Те са доста яки, явно с причина, но ако ви стиска може да си ги поръчате и от някъде другаде.

Трябват ви и общо 2 болта за външните планки, които идват под 1 номер -

 

Свалянето на седлаката - и седлото, и облегалката е елементарно. Има много клипове в тубата как става. Маха се и шумоизолацията и се виждат отворите за закрепване.

 

Много е важно да имате яка, ама много яка нитачка за поп нитовете, както ще видите на снимките. Дори и малка професионална нитачка няма да се справи.

 

Прикачен файл  IMG_20181218_121922.jpg   85,08K   36 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20181218_115451.jpg   98,7K   34 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20181218_115433.jpg   185,84K   31 Брой сваляния

 

За заключение - не ми харесва как се мачка седалката от isofix скобите (защото не е предвидена за такива), но за мен е по-важна сигурността.


W211 OM642 3.0L V6 Diesel турбо актуатор или моторче турбина

17 ноември 2018 - 17:51

А може и да са доста други

2359-002

2510-001

2136-002 и всички други свързани с налягането на турбината.

 

Ще ви разкажа моите грижи и решението на проблема. Колата е W211 Е280 7Г троник 3,0 V6, но това важи за всички модели с тоя мотор.

На мен ми се появяваше като проблем на студено и поради объркването което внася този актуатор рита и автоматичната кутия. Губеше мощност, "прекъсваше" и т.н. Симптомите са ясни - авариен режим, оттам липса на мощност и в крайна сметка светка чек-а.

 

На мен ми се появяваше като проблем на студено и поради объркването което внася този актуатор рита и автоматичната кутия.

 

Проблема се оказа в моторчето или актуатора, който управлява променливата геометрия на турбината. Самата платка на същия има мостове към корпуса, които са тънки и се късат с времето. И трябва да се запоят отново, но е изключително трудно защото всичко е поцинковано по тия връзки. Въоръжете се с търпение и нещо с което да изпилите цинка. На мен най-много ми помогна тази тема: https://mbworld.org/...ator-again.html

 

Тук свалят и дебитомерите, но след като демонтирах и монтирах актуатора 6 пъти установих, че и без да ги сваляте излиза без проблем.

 

 

Успех и дано си спестите подмяна.