Към съдържанието

  •  

brpi

Регистрация: 30 апр 2007
Офлайн Последно: 10 авг 2010 - 09:09:23
*****

Моите мнения

В тема:Проблем с чейнджьра на S 320 CDI,W221

30 юни 2010 - 08:50

Намери си някои маистор - от сервизите дето оправят тая техника- обикновнео имат 1 тестово ЦД или ДВД -специално направено - кат се пусне и лъсва на 90% от де е проблема.
За да него разпознава значи че не го чете или не го чете правилно - в общия случаи наи често сдава оптиката или поне се замърсява -все пак е кола, прах колкото искаш - не домашно ДВД.
На 220 имаше една серия със скапан софт но там правеше друго- ядеше ток , на 221 го оправиха.

В тема:Колеги препоръчайте модел дизел-200,250,300?

30 юни 2010 - 08:40

То и 6 цилиндровия не е за състезания ама 601 мотор с своите 72-75 коня на тон и полвина купе.... а кат се качат и 3ма вътре ..... даже и на лек баир требе на 2 ра да го качва.

И 1 съвет към собствениците на 200Д - това че за нас - за доста хота тая кола я определяме кат куц кон - хич да не ви пука - не трябва да се плаща данък обществено мнение макар че 2 истини няма.Аз ако си харесвам колата - не ми дреме какво казват дугите за нея.

В тема:Ц 200 Компресор или Ауди 2.8 Куатро типтроник

22 юни 2010 - 15:27

Ти кажи за колко ти ги дават щото сравняването е ако и 2 те са читави ама ако на мерца му в взета душата и с него ядове ще береш.

В тема:GPS навигация

22 юни 2010 - 15:11

Кажи им на ония галфони дет те базикат че не си я бил зареждал правилно да не се ебават а да ти дадат нова.
Не си я бил зареждал правилно ...тапанари....
Колкто и една фирма да са тапи -все пак Гармин е - има ли напрежение-батерията се зарежда- в спецификацията на уреда с гаранция
пише че поне до 16-18 Волта не е проблем ако не и 28 -понеже евентуално и в камион да може да се ползва.

В тема:Изолиране на EGR на W202 220 CDI?

08 юни 2010 - 08:45

Еи тия вълшебни компютри ...... Ами двигателя си е същия дизелов мотор -това че е оптимизиран не значи че работи по друг начин...
На ЦДИ само вместо 1 път пръскат на няколко порции горивото....другото си е като на обикновне мотор .
Няма как нафтов мотор да не изпушва...къде повече ,къде по малко...не ми се обяснява в момента...ако ти се чете инфо в нета има много.