Към съдържанието

  •  

imanev

Регистрация: 24 юли 2017
Офлайн Последно: 06 апр 2024 - 22:25:47
-----

#422214 Избор на спирачни дискове и накладки

Публикувано от imanev на 14 август 2019 - 14:24

 Дупчените дискове се охлаждат по-лошо отколкото плътните, защото повърхността им е по-малка.

 

Замисли ме..., но не си прав, всъщност дупчения диск има по-малко материал за охлаждане (респективно за акумулиране на топлина) и е с по-голяма площ. Дупката всъщност образува цилиндър и площа на обиколката му е по-голяма от площа на двете основи на цилиндъра. При 5мм отвор и 29мм дебелина на диска, разликата в повърхността с дупка и без дупка е близо10 пъти повече в полза на дупката.

Ако нямаме дупка, площа за охлаждане е лицето на кръга от двете страни, при 5мм диаметър лицето на кръга от двете страни е около 49кв.мм. Ако пробием дупка с диаметър 5мм, се получава цилиндричен отвор, височината на който цилиндър е дебелината на диска, където лицето (площа) на този цилиндър е около 455кв.мм при 29мм дебелина на диска (височина на цилиндъра). 

 

От друга страна всички спорт пакети са с дупчени дискове, сигурно има защо. 


  • 1


#421006 Прекъсване на ниски обороти W211 бензин E350

Публикувано от imanev на 26 юни 2019 - 10:00

Проблемът се оказа в свеща. Оправих я и сега всичко е наред. Остава обаче да разбера причината да се стигне до тук.

Мненията към момента са:
1. Буталото да е ударило свеща.
2. Бобината да не работи добре и това да е довело до това изкривяване, предполагам от висока температура.

Свеща (изкривената) с бобината от 4-ти цилиндър ги размених с тези от 5-ти цилиндър. Ако се изкриви свеща на 4-ти отново, значи е бутало, ако се изкрив вече на 5-ти, значи е бобина.

На снимката, в ляво е свеща от 4-ти и до нея е тази от 5-ти. Изправих изкривяването и сега колата не прекъсва. 7e8574ebb7722d6e25cfd6171d6561ca.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#417799 Обслужване на SBC

Публикувано от imanev на 25 март 2019 - 23:27

Не знам как успявате, няколко човека, да превърнете техническа тема в лични нападки?

Ами ти започна пръв :-)

1. Без да знаеш кой и какво е правил, веднага реши какво са сменили и как са ме прецакали..., представи се като малко по-виждащ и от Ванга. А и да не забравим, че някак си отдалеч разпозна, кой е писал софтуера, че и даже подуши, че е пил.

2. След като ти отговориха, какво е направено, отново от техническа тема го обърна в лични нападки, като предложи на майстора от Дупница, да му предадеш няколко урока, щото много ги разбираш нещата.

3. Много добре знаеш, че въпреки проблемите в началото с този модул, той е най-доброто правено от МБ и след години отново влиза в линията. Първите модели на модула са сменени безплатно, с по-добри и това, че ги спират временно в следващите модели, не означава че ги отричат. Понякога се налага да се взимат трудни решения, които може и да не са най-добрите, но пазарът ги изисква.
Бош ги рециклира и това е официално, в началото това се случва само в Германия и струва горе долу наполовина от нов модул. Рециклирането не е някакъв сложен процес, след като има части за това и е нормално да се прави и в България. А след като не ти е ясно как се прави..., може би ще е добре да идеш при колегата ти от Дупница. Аз се запознах лично с него, пич е и вярвам, че ще ти покаже всичко което не ти е ясно..., гледам че имаш въпроси.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 4


#417740 Обслужване на SBC

Публикувано от imanev на 24 март 2019 - 09:48

Ааа, хейт няма, по горе съм писал - личен избор. Обаче не сте сами на пътя...

Иначе си прав - положението става все по зле. За разлика от твоята антика, в по новите модели рейката е електрическа и за съжаление и там виждам цигании правени от "можещи" и "знаещи" "майстори". Или и това е нормално?

Да, прав сте, не е хейт, просто обичате да се изхвърляте...

Това е по-близо до комплексарщина, а не до хейт.
Корегирам се!

Може и друго да е - ти също имаш сервиз и малко те яд, че някой друг ми е рециклирал модула. Веднага го обяви като некомпетентен и благосклонно поиска да му дариш от твоите знания, пък дано следващия път някой те препоръча теб, а не него.
Да, но препоръчаха него, явно има причина.

Аре със здраве..., учете последователите си, правете се на компетентен и всичко знаещ пред непознатите, а аз ще си карам антиката.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 3


#417736 Обслужване на SBC

Публикувано от imanev на 24 март 2019 - 01:04

Абе хора, какъв е този хейт?

Не може ли в България, някой да работи като в Германия?
Защо в сервиз на Бош може да си направя рециклиране на модула, а в Дупница не?
Защо си мислите, че тук не може някой да се справя по-добре.

Но според Вас, не може да съм доволен, щото в Дупница не може да се работи така..., прецакали са ме, некви си “амбулантни търговци”

Докато мислите така, няма да се оправим.

Аз пък съм доволен, както от сервиза, така и от обслужването. Майсторът не го познавах и му се обадих след препоръка от тук, от форума и го препоръчвам на всеки с две ръце.
Разбира си от работата, има опит и история.

Аре лека ви и си купувайте всичко от германеца, пълнете му гушата ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 2


#417712 Обслужване на SBC

Публикувано от imanev на 23 март 2019 - 15:02

Както ме посъветва колегата @ivancho, свързах се с колегата @Wertion от Дупница.

Искам да споделя, че съм изключително доволен. SBC-а ми беше в края на живота му.
Получих пълно рециклиране на модула, с подмяна на нужните части. Пълна диагностика на автомобила, както и ми отговори на въпроси, които ме вълнуваха. Две години гаранция на модула и ъпдейт на софтуера на SBC модула.
Колата я получих, като в най-луксозните сервизи, с найлон на седалката, волана и скоростния лост, плюс хартиена стелка.
Предлагат и отстъпка за членове на форума.

С две думи, изключително съм доволен и препоръчвам с две ръце сервиза.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1


#395365 Съвети относно проверка на Е 350, което искам да купя

Публикувано от imanev на 25 юли 2017 - 23:24

Вече е пред нас. Веднага направих първоначалното обслужване, масло филтри и т.н. Видяхме я и от долу. Тази кола е била гаражна, много запазена и обгрижвана. След смяната на маслото я опънахме малко на ботевградско. Невероятен темперамент. Това търсех и го намерих. За протокола, слизам от тойота корола версо, която купих като нова, с най-висок клас на оборудване. Трудно ми беше да убедя жената, че купуването на по-стара кола, в случая, е по-добра сделка :-)
  • 1