Към съдържанието

  •  

bibitkata

Регистрация: 17 апр 2007
Офлайн Последно: 10 юли 2009 - 20:50:29
*****

Моите мнения

В тема:Сваляне на задна кора

25 април 2009 - 15:31

мисля че забрави аптечката и тя май се сваляше


прав си .... отвиват се двете щипки на капака на жабката за аптеката която е върху кората при варианта с подглавници ....

:beer:

В тема:Сваляне на задна кора

24 април 2009 - 17:12

Здравейте колеги,

Въпроса ми е знае ли някой, а ако е пробвал още по-добре, как се сваля задната кора, ама тази с подвижните подглавници?

Благодаря предварително!


откачаш подглавниците, махаш задната седалка, махаш страничните кори и издърпваш кората .... ако имаш все още интерес пиши едно лично да ти пратя снимки .....

:beer:

В тема:Лампичката за свещите

04 април 2009 - 08:55

Ако проблема не е в крушката би следвало да са изгоряли поне две от подгревните свещи .....

:beer:

В тема:Климатик?

03 април 2009 - 16:23

Здравейте, наскоро се сдобих с Е-класа 94г. Въпроса ми е отнсно климатика, незнам за какво са трите копчета между врътките на парното, от кое се пуска климатика и какво е ЕС. Ако може някои да ми обясни ще съм много благодарен.


ЕС по принцип значи Икономичен режим ....

виж тук

:beer

В тема:Ел. Схема за свързване на климатик

06 март 2009 - 19:49

ми помагаи де то е наи лесно това на боклука и ново така и баба знае един дехидретатор е кам 250 лв а дат4ика струва 70лв защо да купувам нещо което го имам и то оригинално работещо от сащия мерцедес като моя просто трябва да му разгадаем кабелите мисля да пробвам метода с мултицета но това мога да направя 4ак когато системата е пална което е лошо за мен защото трябва да изпалня инсталацията на половина досега освен lorinser не каза ти да не си луд ако беше толкова лесно всеки щеше да го прави или от рода това да не е пералня за което му благодаря още веднаж наи лесно е да критикуваш някои


:D

Така е прав си то с ново и баба знае ...... Ама да ти кажа честно за дехидратора, съм склонен да се съглася с brpi - голем късмещ ще извадиш ако ти проработи системата с този дето си свалил от моргата ама дано имаш късмет ......

Друго което държа да подчертая е, че щеш нещеш трябва да смениш гумените уплътнения по тръбите на хладилната част, старите гумени "О"-пръстени са заминали а дори и да не са се сменят, за да се налага после пак да се сменят и то като вече е излетел фреона на една пълна инсталация .........

За въпросния пресостат - аз как бих го направил - на входа връзвам + а двата изхода към перките и към компресора ........

ха и тук идва чалъма как да го разбереш кои извод за кво е без да си сглобил системата, като определено ти требва налягане за да проработи пресостата? ами просто е зимаш пресостата и отиваш на бутилка с азот с нужното налягане и го "надуваш" съответно си носиш мултицета и мериш ...

е сега ако кажеш, че немам желание да помагам ....... :D

А да ако немаш къде да го занесеш да го тестваш, пиши ще намерим некой френд да помогне .........

:beer