Към съдържанието

  •  

Barovski

Регистрация: 11 мар 2017
Офлайн Последно: 17 юли 2018 - 17:06:49
-----

Моите теми

Минахме на летен сет

19 юни 2017 - 21:23

С известна доза забавяне, и с големи благодарности към един колега ( не знам дали е член тук, във форума ) най-после минахме на летен сет.

 

Така започнахме

Прикачен файл  IMG_7995.JPG   196,26K   4 Брой сваляния

 

Имаше и "подкрепление"

Прикачен файл  IMG_7996.JPG   120,96K   4 Брой сваляния

 

Още навирена след крика
Прикачен файл  IMG_8004.JPG   187,63K   4 Брой сваляния

 

И след като се олегна

Прикачен файл  IMG_8012.JPG   360,41K   4 Брой сваляния

 


Разход на масло

11 март 2017 - 11:43

   Здравейте, колеги!

    От известно време чета и препрочитам доста теми във форума. Дойде време да се регистрирам и да започна да пиша, питам и споделям.

  Лошо, че първият ми пост е свързан с проблем, но какво да се прави.
 

   От август миналата година съм собственик на MB W202 kompressor (192ps). Колата е внос от Италия. А, както казва един мой познат, цитирам "Там масло не сменят. Само доливат с маркуча и карат докато не блокира". Явно това е така. Колата я купих с проблем в компресора на мотора. Същия го смених с рециклиран. Обслужване, едно-друго. Всичко както си му е редът. Колата обаче започна да изпушва синьо и да гори масло. В началото симптомите бяха леки и рядко проявяващи се. Предимно, след дълъг път, когато колата е карана със скорост и в обороти, при навлизане в градски условия, започна да ми прави впечатление изпушване на син пушек на всеки светофар и кръстовище при потегляне. Това започна да зачестява и пушекът се увеличаваше. Започнах да сменям свещи на около 5к километра, защото, ако покарам повече с тях, се зацапват, и като подам по-рязко газ на колата, забива грешка "Misfire cylinder X" и изключва въпросният цилиндър.

  Първото, което е направено по въпроса е смяна на клапана за картерните газове (този, който се намира отгоре в ляво до мотора) и съпровождащите го маркучи. Проблемът бе отстранен за известно време ( около 2 седмици ), след което отново започна да пуши. 
  Второто нещо, което е правено, е "раздвижването" на някакво клапанче. Майсторът го натискаше с отвертка през отвора за наливане на масло в мотора.
  Трето - ултра, мега, хипер, квази ненормалното постижение на съвременната химия - добавка за маслото на Хадо. Не вярвам, и все още не вярвам напълно в добавките с невероятно въздействие върху каквото и да било, но факт е, че доста от симптомите изчезнаха и разхода на масло намаля драстично. Както и пушенето.
  Да, обаче все още го има. 
  Четох по темите тук за махането на единия от маркучите за картерните газове, запушване, филтърчета за газ..... Някакви такива неща. Някой от колегите ( извинявам се за пропуска, но не мога да се сетя за име/ник ) беше споделил, че кара вече над 10к километра така, с махнат такъв маркуч, и проблемът бил отстранен. 

   Видял съм се в чудо. Майсторите твърдят, че нямало нужда да харча пари за отваряне на глава и мотор, тъй като сегментите, гумичките и водачите на клапаните били здрави, нямало симптоми за горене на масло от някое от тях. Не съм майстор, не разбирам ,не твърдя. Но щом не искат да отварят и да ми вземат парите, няма да се натискам,

  Имам някакви технически познания. Иска ми се, ако не е нещо свързано с висша математика, да си го оправя сам. Крастата си е краста. Но имам нужда от съвети, идеи, насоки.... Ще съм благодарен на всеки от вас, който сподели опит или даде идея.

  Надявам се да съм описал всичко достатъчно подробно.