Към съдържанието

  •  

zaho

Регистрация: 28 мар 2007
Офлайн Последно: 18 дек 2008 - 17:54:03
-----

Моите теми

Kакво и става на тази кола?Пак съединителя???

27 май 2008 - 08:53

Здравейте колеги , вече напправо полудях... След като няма и два месеца от както сменях съединител комплект и маховик "Люк", при Петко, вчера като че ли пак започна съединителя да не е плавен а на втората половина от хода му/ тази от средата до най-ниската долна точка/ леко да скърца. Чува се съвсем тихичко, но на крака се усеща.. Вчера като го натисках с ръката и се бях навел да слушам под колата установих че скърцането се чува и от долу при скоростите.. Иначе колата за сега върви , не боксува нещо.. Но немога да си намеря място при условие че преди 45 дни дадох общо 2370 лв... Пак ли ща свалям скоростни кутии... Дали не е от помпите този звук , течноста си е на нивото, няма течове... Като че ли се появи лек луфт при потеглянетова леко "туп", и започна малко по-горе да отделя.. А и друго да спомена аз пътувам почти винаги с 3- 4 човека, през най-големите задръствания на София, повече от година, колата е 2,5 ТД комби -ръчни скорости, наистина колата е тежка , тръгни спри през 15-20 метра, разправят че на комбитата съединитела бил слабо място незнам така ли е ? , ама да не може да искара и 5 х. км. То е ясно че тези коли са за дълъг път, а аз я ползвам за ежедневни нужди почти като такси...за да ходя на работа. Частите бяха оригинални... Дайте съвет или да карам така, ако е съединителя той ще покаже.. Пак казвам като татискам съединителя се усеща все едно скърцато/задиращо/ "бутало", и на сфетофар по-трудно вк. първа... дали не отделя хубаво от помпите ли е? Дайте някакъв съвет. Мерси

странно дрънкане..

10 май 2008 - 14:50

Здравейте колеги , само с мойте глупости ви занимавам, да ме прощавате..
Значи почти от как съм взел колата като загрее, най - много ми прави впечатление по паважи и след като спреш на сфетофар или някаде независимо /на обороти не се чува и при движение с скорост над 25 кмч/, се чува някъде от долу и в ляво спечифично дрънкане като на метал.. След като преди един месец попаднах в приключение и се изръсих за други ремонти една четвърт от стойността й, съм твърдо решен, да оправя всичко по нея и за това всеки различен звук от обичайния ме страшно притеснава. Ходих при сто майстора, не че им имам доверие, Заради пустите канали и подемници, аз да си го чуя . Един ми вика, че е от корите, друг някаква ламарина или генерацията. По кадърните, ми насочиха вниманието към шайбата на компр. на климатика - наистина от там горе долу идва този звук - че е отишъл лагера , но при вкл. климатик трябва да изчезне дрънченето, а то си остава... Преди малко като бях при един мой доверен майстор, той взе една крива щанга и повдигна нагоре левия тампон на двигатела -този който е под наф. помпа. Като че ли дрънченето спря.. Този тампон имаше голям ход нагоре.. Сега той ми каза че тези тампони са газови, но не е сигурен , и най вероятно е тръгнал или си е отишал същия, и за това се получава това дрънчене може би от болта в леглото... Да наистина като го загледаш има трептене този тампон, .. Дайте повече инфо. за тези тампони нормален ли е този ход на горе / само с натиск с щангата/ иначе двигателя не трепери нещо по различно. Значи имам чуството че колата като загрее или се по кара така 15-20 мин. или се по раздруса по неравности този звук се появява в купето при затвор прозорец се чува ясно и идва някаде от към краката ми. Също така, като слезеш от вън и се наведеш пред предната лява гума той много добре се чува това дрън-дрън-дрън.....ама не много силно само ако се наведеш при лявата гума от страната на копресора , тампона, /чува се долу/ по -лявата част на ходовата част не може да е... Не съм сменял обтягащи те ролки незнам, дайте съвет кой когато може, аз се бях притеснил да не са пак скорости , или пусти маховици.... Дайте съвет, най-вечеза този тампона и за коппресора...., и нещо около шайбите на ремака , ама незнам шайби и този звук долу........ Колата е 2,5 ТД 124 Е, комби
Мерси предварително!

Луфт на оста и шайбата на хидравликата....

06 май 2008 - 22:33

Уважаеми Мерцедес маниаци...,
Имам луфт /аксиален/ на шайбата съответно и оста на хидравликата на волана. Луфта е 1-1,5 мм и асно и отчетливо прави тък-тък, като дърваш и буташ шайбата напред и на зад.
При работа не издава звук все още... Въпроса ми е дали е възможно да се сменят лагери или трябва цялата помпа - да не дава Господ... Ако са разбити леглата на лагерите , ама луфта е за сега само аксиален, не можах да установя латерален заради оптегнатия пистов ремак.. Мерси..... когато можете дайте съвет ....

"вече не мърка..."

21 март 2008 - 21:08

Здравейте колеги!!! Моя мерчо Е124/2,5 ТД, до преди месец така мъркаше, че който го чуеше всеки казваше "сташно добре рабати..." така от както съм го взел миналата година по това време. Сега започна сутрин на студен двигател да трака като не знам какво... като загрее изчиства, но пак чувам отвреме на време това характерно "крекане" .. преди го нямаше работеше се едно е CDI. Само да поясня че за една година съм ходил до бензиностанциите 5-6 пъти , т.е. купувам нафта на черно , но аз много пътувам /ежедневно/ и 10 лв. на ден е икономия за мен /може би сега, ще ми излезе през носа/. карам го с масло винаги с 10-40 на мобил. Преди месец пробвах с пълна синтетика на шел 5-40,че ми изпадна евтино, точно когато почна да крека и го изхвърлих и пак 10-40 мобил.. Не вярвам за 1000 км нещо да е от маслото. днес започна дори да пуши като натисна над 2500 оборота и се вк. турбото. Значи това беше за обща информация.. Днес отидох при един майстор който подържа тирове на една фирма само да чуе и да ме посъветва.., и човека ми каза че това се разпръсквачите или дюзите, като ги пипам дюзите си работят -полсират , тръбичките, каза ми че трябва на стенд...Той ползва стенд но ходи на друго място.. Та искам да питам, защото аз по цял ден съм в София, дали да не отида в Бош на околовръсното , също някои да е чул отзиви за Бош на военна рампа... Или да трескам добавките на Кастрол или редекс, ама тоя може и да не мине само с тях.
Генералния въпрос ми е ???
1.Спешно ли да предприемам мерки по този проблем за отстраняването или мога да го отложа, т.е да не стане да се сменат тези разпръсквачи или дюзи и да се отиде на ремонти в хиляди в стотици може...
2. Дали с центровки ще се реши проблема кардинално. Общо взето какво да правя??
Ако съм подразнил някои с некомпетентност да извинява но дизелите още са ми чужди...
Благодаря за вниманието...

Запотено купе

10 декември 2007 - 14:32

Здравейте колеги! Много тъпо заглавие измислих "Запотено купе", но както и да е дано го запотявам с каки.. Наистина, на последък купето много се запотява всички прозорци.. Прави ми впечатление че вентилатора духа малко по- слабо: на първа и съответно на втора степен, но си духа. Замислих се нали си я гледам колата какво ли не съм сменял и се сетих че филтъра под чистачката не съм го и виждал.... Предполагам че не е пипан с години. А и един приятел вика че може влага да има от някъде. Гледам че гумената лента под предния прозорец - тази която обвива чистачката от едната страна/от страната на пътника до водача/ е леко повдигната. Ма тя по принцип не ляга плътно на стъклото отдолу- та дали от там не пропуска вода. но не съм усетил никаде мокро..Та въпроса ми е ако филтъра е "зациментиран" от италиянски и български мръсотии, потока на въз ще е слаб и ще товари вент. нали. Ако не мога сам ама аз се справям с моного наща , е не съм майстор- къде да отида да ми сменят филтъра. Мерси.Е250 ТД