Към съдържанието

  •  

vonko1988

Регистрация: 08 юли 2016
Офлайн Последно: 15 фев 2021 - 14:35:21
-----

#379392 Покупка на S клас W220

Публикувано от vonko1988 на 25 септември 2016 - 16:05

Много ми е интересно защо преди 5-6 години всеки казваше за тази кола, че е проблемна и чуплива, а сега всякакви хора си ги купуват и са много доволни, били много здрави, въздушното се рециклирало и нямало ядове. А реално колите само са одъртели за това време и са събрали повече ръжда...


  • 1


#379176 W211 facelift или W212 около 2010

Публикувано от vonko1988 на 21 септември 2016 - 21:59

Това всъщност е единственото нещо, което все още ме възпира да се метна да я взема, не е Мерцедес... Другата седмица съм се разбрал за тест драйв, ама аз си мислех за дизела 2.2 175кс.

Много ме притеснява, че тоя бензин няма да е достатъчно пъргав в ниските обороти, а вече съм свикнал с услорението на Е класата и ми допада много.

 

Скромно мнение: Японските коли и специално повечето модели на Мазда и Тойота са здрави, надеждни и безпроблемни. Най-вероятно ще ти служи вярно. Обаче...скучни са и няма емоция в тези коли. Усещането няма нищо общо с немски премиум, дори качеството на материалите в интериора е много под най-ниския клас на БМВ или Мерцедес. Незнам, може да съм предубеден.

 

Ако искаш вярна кола я вземи маздата, но няма да ти доставя удоволствието на немския премиум.

 

П.С. И понеже знам че си напатил - Мазда са много по-търсени за крадене и се крадат много по-лесно от 211-ката. На един колега му цапната 6-цата преди 6 месеца, като му платиха си взе А7 и се чуди и него как да го опази от кражба..


  • 1


#378877 W220 Колата мечта от както се помня :)

Публикувано от vonko1988 на 17 септември 2016 - 12:43

Чувам вече от няколко места газ газ газ....по принцип не съм привърженик на газта какво се случва с разхода почва да дава 25 на 100 в София примерно но газ...То за да не спираш на всеки 300 км в багажника трябва да има ебати бойлера от 80/100 литра.
Има някакви обяви тук там с газ още не съм гледал такива.
Ами какво мислите за малките двигатели бензинови ? 320/350 ?
По назад колега беше споменал нещо за окачване абц не знам какво ще рече това малко разяснение ?

Специално за газта познавам 3-ма човека с газ на 220-ки и са много доволни, също един с газ на 221-ца и с газ на 164.

 

В сравнение с други марки(например ауди с техния TFSI маслояд) бензиновите мотори на мерцедес са сравнително безпроблемни за газифициране. 

 

Разбира се има огромно значени какъв ГИ слагаш и кой ще ти го сложи, има много пипкави неща, които трябва да се изгладят.


  • 1


#378846 W220 Колата мечта от както се помня :)

Публикувано от vonko1988 на 16 септември 2016 - 21:38

човек, 2.0 атмосферен бензин може да ти стига 17-18 градско спокойно.

както и 5 литрова да ти седи на 14-15.

 

Зависи от маршрутите.

Аз лично мразя да седя в задръствания и предпочитам да направя някаква обиколка, отколкото да седя на едно място и да псувам трафика.

 

Винаги нещата се извращават около темата за разхода.

Най-добре малолитражна турбо количка за града и някаква за кеф.

Аз лично не разбира еС-класа, която да виси в задръстванията и да излива бензина по земата, но това е моя гледна точка.

Ако се налагаше да седя по цял ден, всеки ден градско в трафика, бих си взел я Поло турбо, я Фиеста турбо и така... поне са малолитражки и в адските задръствания правят около 10/100.

 

Понеже моя маршрут винаги е бил относително чист (без много трафик), никога не ми е било тема за размисъл.

 

Обаче едно е да киснеш в задръстването с Поло, друго е с Ес-класа :) Стига да може да си го позволиш де. Поне с тези 220-ките бензиновите слагаш едно газово и си свиркаш за разхода...


  • 1


#378731 "ЗА" и "Против" 4х4

Публикувано от vonko1988 на 15 септември 2016 - 20:52

Има 4х4 Ферари.

 

Със сигурност има, но мисля, че задното задвижване при наистина бързите коли подпомага ускорението, въпреки че на 150 конната тройка ти се струва, че заради задното губи мощност(поне на мен). Та мисълта ми беше, че е нормално много бързи коли като 65 АМГ създадени за кеф да са на задно, а не да си закараш с тях дървата на вилата в планината :)

 

П.С. За мен задното е опасно и не е за всеки, но е голям кеф всеки сезон :) 


  • 1


#378540 "ЗА" и "Против" 4х4

Публикувано от vonko1988 на 11 септември 2016 - 18:26

Има една проста максима,четири е повече от две.Двойното задвижване винаги си е необходимост,къде по-често,къде не толкова.Защо,за да си вземе човек 4х4 трябва да има зима по 6 месеца и 2 метра сняг?В нашите географски ширини,двойното е предимство през цялата година.Лятото,когато завали или просто росне и стане асфалта,като масло с 4 задвижващи колела си много по стабилен и уверен на пътя.Когато започнат да падат слани,да се заледяват определи участъци от пътя,пак с предимство са тези с 4х4.Стабилноста в завой с по-голяма скорост е в пъти повече от която и да е кола с предно или задно.Зимата може да ми се наложи един,два пъти да ми свърши работа двойното,но съм спокоен.Карах Мерцедес 10г. и знам как се кара задно зимно време,но това мислене постоянно,дали ще излезна някъде си,къде да спра,за да мога да тръгна после и т.н ми се насити.С 4х4 всичко това  става маловажно и ти дава сигурност при всякакви условия.

 

Колегата го съветвам да взима 4matic без колебание.Вярно е,че е кофти за ремонт,но при кола от такъв калибър,не би трябвало да е проблем.Иначе,аз предпочитам quattro пред 4matic.Проходимо и като цяло никаква поддръжка.

Колега, ако ми позволиш да изразя и моето скромно мнение, което е противоположно на твоето.

 

Досега съм карал коли само на задно. Е36-цата я карах 4 зими, едната от които ми беше първа зима като шофьор и се случи една от малкото зими със сняг във Варна(там живеех по това време). Беше много зле, особено първия ден когато снега хвана всички по бели гащи и само джиповете кръстосваха пътя :) Обаче причината беше една единствена - не можех да карам в сняг. Не знаех, че като влезеш в преспа не можеш да излезеш или че като тръгнеш рязко ще заореш снега и си до там. Когато обаче се научих как се кара кола на задно в сняг нямах почти никакви проблеми. Дори не е научаване, а си е повече усещане. Мога да изпиша поне една страница какво трябва да се прави и какво не, но мисля че е излишно.

Предната зима изкарах в София с е36ката и 3 годишни зимни гуми Гиславед. Почти никакви проблеми в снега. Пред мен на 90-градусовите завои в края на студентски град коли със предно се пързаляха, при все че караха със значително по-малка скорост от мен. Всичко е умение. Да не може да караш задно зимата е ИЗВИНЕНИЕ. Всичко може и може да се научи и не е нищо особено. Все пак ще спомена, че имах 3 леки инцидента - когато в края на Коледа рязко заледи се опитах да закарам приятелката на Симеоновските езера и не успях да взема един баир в стъкления лед. Колата просто не можа да продължи от един момент. Обаче, после забелязах, че един човек с Пежо закъса още по-надолу от мен :) И 2 пъти затънах в преспи около нас, понеже се бях изнервил от липсата на паркоместа и се заврях в дебелия снях. Единия път се бутхаме със съседа с 221-цата, първо той мен после аз него. Но и трите инцидента бяха в екстремни ситуации, където е ясно че не трябва да попадаш независимо дали колата е със задно.

 

Относно 4 - matic, за мен това е неоправдано висок разход по подръжката. А разликата в разхода на гориво дори не го включвам в сметката. Разликата в подръжката със кола на задно е наистина сериозна, по-сериозна отколкото при BMW или Audi. За мен Мерцедес 4матик си оправдава парите само ако: 

1)Наистина не ти пука за парите ти ама изобщо

2)Катериш с него планини зимата или живееш в Симеоново или Драгалевци

 

Поздрави и нека колегата с въппроса добре да прецени какво му е нужно и за какво е разумно да си дава парите.


  • 5


#375694 Mb club Bulgaria- мобилно приложение на android, iOS & Windows phone

Публикувано от vonko1988 на 11 юли 2016 - 22:30

Taptalk-a има много unfriendly и объркващ ux, лично мое мнение. Може пък аз да съм абориген.

П.С. Сървисите на форума какво публично api expose-ват? Струва ми се, че от това зависи дали ще е сложно приложението или един пекан мобайл дев ще го нареди за сравнително кратко време.

Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
  • 1


#375678 Mb club Bulgaria- мобилно приложение на android, iOS & Windows phone

Публикувано от vonko1988 на 11 юли 2016 - 12:38

Добре бе,като ги разбирате толкова нещата защо не го направите?
От един месец дъвчите едно и също мън мън мън мън.
Може би си мислите че тук някой е на щат за да изпълнява желания?
Пък и така като ви гледам не сте от най-честите потребители на форума и не се сещам за какво ви е?
На мен лично ми е супер пълната версия и не ползвам друга.

Нямам опит с разработката на мобилни приложения. Ако беше за уеб бих се хванал малко по малко да го правя като имам време, но уеб форум си имаме вече.


  • 1


#375628 Mb club Bulgaria- мобилно приложение на android, iOS & Windows phone

Публикувано от vonko1988 на 10 юли 2016 - 13:55

Би било много добре, защото този Taptalk е отвратителен. Дори и през телефона предпочитам да рънвам web-a. Незнам само дали на някой ще му се занимава да прави приложение, особено за Android и iOs. Но би било перфектно да се направи едно приложение, което да изпраща push нотификации, ако някой ти пише съобщение или отговори в тема, в която си драскал.

 

 

 

И какво трябва да прави приложението  :)?

Мобилен дизайн и удобен интерфейс, плюс нотификации.


  • 1


#375584 Закупуване на W219

Публикувано от vonko1988 на 08 юли 2016 - 19:33

Вярвам ти колега, аз не съм имал нито ауди нито мерцедес. За Б8 прочетох доста, уж била най-сполучливата А4-ка досега, това за маховика съм го пропуснал. Като основен проблем й дават мултитроника ако не е подържан добре от предния собственик и до края на 2010 имат проблеми с помпата и някакви стружки. За TFSI ми казаха просто да не си и помислям...

 

Сега бих искал да разбера повече за W219, какви са нейните кахъри. Предполагам мотора ще е здрав, но има окачване, кутия, електроники, БМВ-тата например правят проблем с рейките и т.н.....


  • 1