Към съдържанието

  •  

Pr0xY

Регистрация: 13 май 2016
Офлайн Последно: 14 яну 2023 - 04:02:36
-----

Моите мнения

В тема:Айрматик w211 малко помощ

15 май 2020 - 21:38

@daimler1 адашка намерих ти темата от когато си закупил Е-класата и беше писал, че си сменил 2 амортисьора и че възглавниците са рециклирани при Вабонти . За 3 години друго по окачването правил ли си? И относно повдигането никъде не намерих колко е максималния просвет след вдигане. Да не би да се превръща в СУВ та чак преспи мете  :yeah  :yeah  :yeah


В тема:Айрматик w211 малко помощ

15 май 2020 - 19:46

Колеги да използвам темата за да не спамин излишно с едни и същи въпроси и информация. Днес се рових в сайта на Arnott и ми излезна в пари над 6000лв за 4бр амортисьори и 2бр задни възглавници. Предполагам по скъпия вариант на възглавниците и амортисьорите се отнася за 4матик моделите (които гледам и аз в обявите). Доста хвалби за тази марка Arnott едва ли не, че 1 път ако се наложи смяна после забравяш. Темите относно Airmatic са доста стари и там четох доста оплваквания от рециклиране на възглавници и особено на компресорите и амортисьорите.

1-во Към днешна дата има ли подобрения в рециклажите или си карат по 1-2 години и пак проблеми?

2-ро Кои или кой сервиз предлагат най-качествено рециклиране по отношение на нашата марка?

3-то Чета че след рециклаж не работят спортните режими на окачването и возията не е същата?

4-то Заслужава ли си конверт кита на Arnott за преминаване на пружини и возията по-лоша ли ще е от на Е-класа без Airmatic?

5-то Наистина ли с подмяна на компоненти с марките Arnott или оригинални Bilstein се забравя за повторни проблеми?

6-то В сайта на Arnott не ми дава цена за предни възглавници. Цената на предните амортисьори да не е за възглавница+амортисьор?

Интереса ми е към Е500Т 5.5 388к.с. и не ми се прави компромис с по-малкия мотор 3.5 без въздух. Вероятно Airmatica спира доста хора да си купят Е500...все пак 1-вите модели са на 17-18г и с тези цени за окачване...


В тема:w204 220CDI вибрации и тресене!

13 май 2020 - 17:54

Като заключение на цялата неприятна ситуация механика който се грижи за моята колата препоръча единствено двутактово масло с цел мазане и нищо др. (и ест зареждане от неизвестни бензиностанции да се избягва). Явно 4г си давам парите на вятъра за добавки на всяко зареждане. На стария ми Опел си слагах 7-8г двутактово масло и никога не съм имал проблем без значение от къде зареждам.


В тема:w204 220CDI вибрации и тресене!

13 май 2020 - 06:47

Сложих Multicleaner на XADO и минах точно 8км с добавката и стана белята. Явно действа бързо. Само не разбирам каква е идеята на добавката след като разтваря всички мизерии, но не достатъчно за да преминат през дюзата.

Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:w204 220CDI вибрации и тресене!

11 май 2020 - 21:25

Диагнозата и ремонта -=> Запушена дюза (забравих на кой цилиндър) съответно от маркучите са изтекли мизерии и горивния филтър е бил пълен с каша с кафеникъв цвят. След чистенето на дюзата и монтажа, дюзата на 1-ви цилиндър също дава отклонение, неравномерна работа на мотора и чукане. Сваляне отново на въпросната дюза която била и със запекъл елемент за обратната нафта. Отново почистване, почистване на маркучите и резервоара и смяна на горивен филтър. Напълних догоре уж с хубава нафта и за сега се държи добре колата. Минах над 70км от които 15-на са магистрала със 180км/ч. Да се надявам, че няма да има последици за разпръсквачите помпата и др. скъпи неща.