Към съдържанието

  •  

KoZmo

Регистрация: 08 мар 2005
Офлайн Последно: 25 яну 2016 - 18:01:03
***--

Моите теми

Букси за халогени на W210 Facelift

08 август 2014 - 14:23

Привет,

 

От няколко дни търся да си купя буксите за халогените в бронята на 2001г Мерцедес Е класа.

 

В Ивайджет и Балкан Стар нямат. Искам да си купя хубави да не светне цялата кола... :)

 

Някой знае ли къде продават ?


Предавателно число на диференциал на W140?

10 февруари 2014 - 18:39

Здравейте,

 

Да се похваля първо - от миналата седмица имам още 1 Мерц:

1011014_10202260505427018_478887401_n.jp

1660967_10202260507027058_2010262359_n.j

1896737_10202260507827078_1473813835_n.j

1511708_10202260510907155_1440345103_n.j

 

Модела е както виждате W140, годината е 1995 S280 бензин, ръчка.

Колата е в топ състояние, взех я от Балкан Стар.

Та към питането - единствената грижа, която имам с нея е едно виене докато ускорявам между 40 км/ч и 80 км/ч - докато подавам газ. Върна ли педала на газта - млъква, дам ли - вие отзад...

Предполагам, че виенето идва или от висящия лагер на кардана или от диференциала...

Това утре ще се разбере.

Питането ми е всъщност за предавателното число на диференциала, което е 3,92 по данни от интернет http://cars2.auto.ru...sedan/mod-9877/ , на друго място излиза:

TRANSMISSION
 
Final drive ratio of 3.92 (3.69)
 Transmissions (automatic sp. Transmission) 5
 Gears (mechanical inc. Transmission) 5
 Drive Rear

Това ще се види точно на стенда, защото предполагам го пише.

Възможно ли е, ако не открия същия 3,92 или 3,69, а примерно близък - вариращ между 3,20 и 3,70 - да карам с него ?

Голяма ли ще е разликата и ще натоваря ли много скоростите, ако примерно е от Е-класа 280 мотор:

Передаточное отношение главной пары

3,46

Благодаря предватирелно!

 


Омасляване на маркучите към кулера ?

06 ноември 2013 - 15:36

Здравеите колеги,

 

Наскоро ми направи впечатление, че маркуча от турбото към кулера е леко омаслен. Не говорим за някакви течове - няма капка под колата, но си е мазен. Позачистих го с парцал, но след няколко дни пак беше леко омаслен.

 

Това нормално ли е?

 

При вас как е положението ?

 

П.С. Мотора е 220CDI - 2001' / 143 коня.

 

 


Инфо за Heater Booster на CDI

21 октомври 2013 - 14:00

Здравейте,

 

Може би повечето от Вас, които карат CDI са забелязали, че в пепелника имат едно такова копченце:

 

13%20jan%20016.jpg

 

До колкото съм запознат - това е за изключване на "печката", която се включва сама, ако външната температура е под 5 градуса, защото CDI-тата имат високо КПД и загряват бавно...

 

Имам няколко питания:

 

Тази печка работи на нафта или е някакъв вид електрически нагревател (подобно на подгревните свещи, може би ? ).

При тези от Вас, при които работи - след колко време се усеща да духа топло от парното - примерно 2-3 минути / 1 километър ?

Къде физически се намира този елемент, които подгрява водата и как можем да знаем фактически дали работи ?

Ако някой може да даде снимчица, че чичо Гугъл нещо не ме ориентира...

 

Благодаря предварително !