Привет,
От няколко дни търся да си купя буксите за халогените в бронята на 2001г Мерцедес Е класа.
В Ивайджет и Балкан Стар нямат. Искам да си купя хубави да не светне цялата кола...
Някой знае ли къде продават ?
08 август 2014 - 14:23
Привет,
От няколко дни търся да си купя буксите за халогените в бронята на 2001г Мерцедес Е класа.
В Ивайджет и Балкан Стар нямат. Искам да си купя хубави да не светне цялата кола...
Някой знае ли къде продават ?
10 февруари 2014 - 18:39
Здравейте,
Да се похваля първо - от миналата седмица имам още 1 Мерц:
Модела е както виждате W140, годината е 1995 S280 бензин, ръчка.
Колата е в топ състояние, взех я от Балкан Стар.
Та към питането - единствената грижа, която имам с нея е едно виене докато ускорявам между 40 км/ч и 80 км/ч - докато подавам газ. Върна ли педала на газта - млъква, дам ли - вие отзад...
Предполагам, че виенето идва или от висящия лагер на кардана или от диференциала...
Това утре ще се разбере.
Питането ми е всъщност за предавателното число на диференциала, което е 3,92 по данни от интернет http://cars2.auto.ru...sedan/mod-9877/ , на друго място излиза:
TRANSMISSION
Final drive ratio of 3.92 (3.69)
Transmissions (automatic sp. Transmission) 5
Gears (mechanical inc. Transmission) 5
Drive Rear
Това ще се види точно на стенда, защото предполагам го пише.
Възможно ли е, ако не открия същия 3,92 или 3,69, а примерно близък - вариращ между 3,20 и 3,70 - да карам с него ?
Голяма ли ще е разликата и ще натоваря ли много скоростите, ако примерно е от Е-класа 280 мотор:
Передаточное отношение главной пары
3,46
Благодаря предватирелно!
06 ноември 2013 - 15:36
Здравеите колеги,
Наскоро ми направи впечатление, че маркуча от турбото към кулера е леко омаслен. Не говорим за някакви течове - няма капка под колата, но си е мазен. Позачистих го с парцал, но след няколко дни пак беше леко омаслен.
Това нормално ли е?
При вас как е положението ?
П.С. Мотора е 220CDI - 2001' / 143 коня.
21 октомври 2013 - 14:00
Здравейте,
Може би повечето от Вас, които карат CDI са забелязали, че в пепелника имат едно такова копченце:
До колкото съм запознат - това е за изключване на "печката", която се включва сама, ако външната температура е под 5 градуса, защото CDI-тата имат високо КПД и загряват бавно...
Имам няколко питания:
Тази печка работи на нафта или е някакъв вид електрически нагревател (подобно на подгревните свещи, може би ? ).
При тези от Вас, при които работи - след колко време се усеща да духа топло от парното - примерно 2-3 минути / 1 километър ?
Къде физически се намира този елемент, които подгрява водата и как можем да знаем фактически дали работи ?
Ако някой може да даде снимчица, че чичо Гугъл нещо не ме ориентира...
Благодаря предварително !
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com