Към съдържанието

  •  

dv8

Регистрация: 04 сеп 2015
Офлайн Последно: 14 окт 2015 - 17:41:29
-----

Моите мнения

В тема:S class W220 (2004 facelift)- леко подсилване на амбиентните светлини в краката

05 септември 2015 - 18:15

Днес успях да мина пак през Викиват и купих малко от лентата с оранжевите диоди. Оказа се, че те са идентични с оригиналния и дори той свети със същия интензитет. Явно времето не му се е отразило, а така си е бил замислен от инженерите на Мерцедес. Въпреки това, на мен сега с 4 диода (3 нови+оригиналния) резултата ми харесва повече. :)

Тъй като от този тип имаха само водоустойчиви - покрити с пласт силикон отгоре, купих от тях.

Оказа се, че те са по-подходящи защото пасват точно в пространството между плафона и светловода и не се разместват от позицията, в която са били нагласени.

 

Та ето какво се получи в крайна сметка:

Прикачен файл  20150905_173534.jpg   155,78K   18 Брой сваляния Прикачен файл  20150905_173604.jpg   126,19K   16 Брой сваляния Прикачен файл  20150905_171834.jpg   64,76K   15 Брой сваляния


В тема:Случайно попаднах на евтини D2S крушки за коли с ксенон

05 септември 2015 - 07:46

Ето как разсъждавам аз: (не искам да ангажирам никого с моето мнение, просто го споделям)

Животът, който производителите на повечето ксенон крушки им посочват е между 3000 и 4000 часа, което е доста повече от халогенните (300-400 часа). При нормални обстоятелства, когато светлините се ползват само на тъмно, ксеноните би трябвало да издържат повече от 7-8 години. Но тъй като при нас се кара с включени светлини постоянно, живота им намалява по-бързо не само от по-продължителната употреба, но и от повечето on/off цикли (които явно също са фактор).

Аз карам средно по 1 час и половина на ден, което означава, че крушките ми ще са светили 3000 часа след 2000 дни, или около 5 години. На пръв поглед всичко изглежда добре...

 

Но приканвам някой да направи един експеримент ако има възможност - на комплект крушки, които са използвани вече 2 години, да смени едната с нова от същия модел (или поне със същите показатели) и да обърне внимание на разликата. Тя ще бъде осезаема.

 

С времето, в балончето, което свети се образува един филм, който започва да оказва влияние върху силата на светлината. Въпреки че крушката все още свети, тя далеч не е толкова ефективна.

Не знам на колко години бяха Филипсите, които свалих от моята като я купих, но въпреки че светеха може да се каже, че мъждукаха в сравнение с ментетата, който сложих тогава.

 

Според мен, за да се запази оптималната видимост, ксеноновите крушки трябва се сменят поне на 3 години, независимо на коя марка са и колко струват. Затова потърсих някаква по-евтина алтернатива.

Само времето ще покаже колко читави са тези Oplas, които купих миналия ден, но дори и през година да ги сменям, като цена ще е същото като да сменям Филипси на всеки 4 години, но съм сигурен, че като осветеност ще е много по-добре.

 

Пак казвам, това са си мои размисли и сметки, ще се радвам да прочета и други мнения.


В тема:S class W220 (2004 facelift)- леко подсилване на амбиентните светлини в краката

05 септември 2015 - 07:19

1. Благодаря! :)

2. Жълтите ми се сториха по-подходящи в магазина, но след монтажа се оказа, че светят по-бяло от останалите амбиентни светлини в купето. Другата седмица ще намина да купя от оранжевите и ще ги сменя. Хубавото е, че излизат под 1лв и смяната става сравнително бързо.

3. Честно казано, не разбрах какъв беше проблема с качването на снимките. Като избрах файловете, всички приключиха с червена лента за проблем, но никъде не беше описан проблема. Пробвах няколко пъти. Но току що успях да кача една снимка, така че явно е било нещо временно.

 

Следващата седмица, като взема оранжевите диоди, ще сложа на едното плафонче от тях и ще направя снимки на задницата с жълти и оранжеви диоди за да се види разликата.


В тема:S class W220 (2004 facelift)- леко подсилване на амбиентните светлини в краката

04 септември 2015 - 21:09

След пробата тази вечер се оказа, че трите диода идват малко ярки и светлината привлича вниманието и дразни. Свалих плафончетата отново и покрих с черен изолирбанд двата диода, като оставих видим само този, който е подгънат и влиза между плафончето и светловода. Така светлината стана много по-приятна и не дразни. А и е достатъчна да успееш да намериш нещо изпуснато. :)

Ето още малко снимки:

https://drive.google...WFVSdHJ0ODJUSTQ

https://drive.google...YVlHNkFucVpobHM

https://drive.google...dWlyUG5CSllkVTA

https://drive.google...T2hEdEhXWFhtYWM


В тема:Случайно попаднах на евтини D2S крушки за коли с ксенон

04 септември 2015 - 18:02

Прари ми едно Лично съобщение с GSM и ще ти звънна да се раберем.