- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Krasi.Martinov
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 889
- Разглеждан: 5849
- Титла: Майстор
- Възраст: 42 годишен/шна
- Рожден ден: Май 18, 1981
-
Пол
Мъж
-
Град
Sofiq
Други данни
-
Автомобил
W212 350cdi 4matic
120
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#446502 Ретрофит на NTG 6 във w213
Публикувано от Krasi.Martinov на 24 март 2023 - 21:33
Така, подкарах системата, сложен е новия джойстик, кар плей тръгна. И като цяло е доста шаренко и определено по приятно за работа. Обаче за да тръгне тъч екрана се налага да сменя и HUD прожектора на предното стъкло… поръчах го, в понеделник ще е тук и ще видя кога ще смъкна таблото за да го подменя.
Съответно ще продавам прожекция и дисплей
Sent from my iPhone using Tapatalk
Съответно ще продавам прожекция и дисплей
Sent from my iPhone using Tapatalk
#443885 GLE 350 2016 Авариен режим грешка
Публикувано от Krasi.Martinov на 25 август 2022 - 07:21
когато замериш газовете на студено при нови и стари свещи, както и корекциите ще разбереш защо се сменят превантивно ПРЕДИ да изгорят. То и ксеноните светят 5г , ама след 3 тата примерно светлината е съвсем другаДобавка за дизел няма как да му спаси управлението на клапите.
Свещи на 100к км - защо, ако не са изгорели? Ти си богата овца, разрешаваща да я доят мъжката, ама тук е технически форум, без глупости моля.
Същия мотор винаги си ги е имал тези проблеми, даже по новия - по малко.
Какво е "профилират" или мастиката ти е в повече?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#443418 W211 Проблеми с подаването на гориво
Публикувано от Krasi.Martinov на 15 юли 2022 - 07:27
При бензинките се сменят комплект. Много отдавна имаше бюлетини за миризми и тн…. Моята в ляво беше филтър с нивомер, от дясно беше помпа и нивомер ( бензинка )
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#443179 Ретрофит на Soft close или така наречения вакум
Публикувано от Krasi.Martinov на 19 юни 2022 - 17:30
Ето това представляват вратите на 213… в предните има и стериопор на дъното, на задните не видях ( поне на моята ) превантивно залепих близо 2 листа битум… и монтирах машинката като смазах водачите на прозореца ( всичко е направено доста евтино )
Звукоизолацията на кората е ясна. Самия монтаж на машинките е елементарен, но с почистването и смазването си отиват 2 часа на врата.
И клипче на крайния резултат https://youtube.com/...?feature=share' class='bbc_url' title='Външен линк' rel='nofollow external'> https://youtube.com/...s?feature=share
Sent from my iPhone using Tapatalk
Звукоизолацията на кората е ясна. Самия монтаж на машинките е елементарен, но с почистването и смазването си отиват 2 часа на врата.
И клипче на крайния резултат https://youtube.com/...?feature=share' class='bbc_url' title='Външен линк' rel='nofollow external'> https://youtube.com/...s?feature=share
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#443158 Ретрофит на Soft close или така наречения вакум
Публикувано от Krasi.Martinov на 18 юни 2022 - 08:41
Реших че е време за тази глезотия. Доста проучих и … оригинално е различна машинката и се добавя още едно моторче за придърпването. Разгледах и алтернативни машинки, при тях иновацията е , че всичко е събрано в моторчето на бравата само. Може би е минус ползването на външен модул за управление вместо оригиналния но… времето ще покаже колко е надеждно. Отзивите в чужбина са основно положителни и така пристъпих към монтажа. Схемата е много скапана и се работи на усет. Първата кора я правих 3 часа … останалите ще са лесни. Важното е че винаги може да се възтанови оригиналното, нищо не се реже или чупи. В следващ пост ще кача няколко снимки по процеса, и естествено използвах момента да лепна по един лист битум на ламарините отвътре на вратите, както и да сменя осветлението на дръжките… смазах всичко.
https://we.tl/b-hkeAPqx9oT
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://we.tl/b-hkeAPqx9oT
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 2
#440355 Фейслифт на 213 към 213 mopf
Публикувано от Krasi.Martinov на 23 март 2022 - 08:36
бронята се оказа че е за японския пазар / американски, а аз държах на американа решетката… та с две думи трябва да пробия бронята, а за сега не искам Бг тунинг с рапитки. И смених предната табела 30 кинта.Красавица е!
За рег.номер съм съгласен с Лилов.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#440331 Фейслифт на 213 към 213 mopf
Публикувано от Krasi.Martinov на 21 март 2022 - 22:44
Нямам думи
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 2
#440279 Задни пружини ?
Публикувано от Krasi.Martinov на 17 март 2022 - 19:37
ами като резнат пружините става разкрачена и излиза от заводски параметри, обратното също не е ок ( по-високи ) трябват си БАШ точнитеЗащо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#439705 Фейслифт на 213 към 213 mopf
Публикувано от Krasi.Martinov на 08 февруари 2022 - 21:20
Развитие в снимки :
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 2
#439626 Фейслифт на 213 към 213 mopf
Публикувано от Krasi.Martinov на 03 февруари 2022 - 22:09
Колеги,
Започвам проект по смяната на визията на 213ката към 213 фейслифт AMG визия.
Фабрично моята е с мултибийм и съответно пак ще е мултибийм само че 2021визия. Вече закупих предна броня и фарове, останалите неща като водачи на фара и стойки за дистроника мисля че ще съвпаднат. Надявам се и водачите на бронята да са същите… ако не са ще поръчам . Първоначално конверсията я започвам отпред, отзад все още търся броня, стопове и заден капак. Отзад вече водачите на бронята са различни със сигурност. Качвам снимки на закупените предна броня и фарчета. Всички съвети са добре дошли.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Започвам проект по смяната на визията на 213ката към 213 фейслифт AMG визия.
Фабрично моята е с мултибийм и съответно пак ще е мултибийм само че 2021визия. Вече закупих предна броня и фарове, останалите неща като водачи на фара и стойки за дистроника мисля че ще съвпаднат. Надявам се и водачите на бронята да са същите… ако не са ще поръчам . Първоначално конверсията я започвам отпред, отзад все още търся броня, стопове и заден капак. Отзад вече водачите на бронята са различни със сигурност. Качвам снимки на закупените предна броня и фарчета. Всички съвети са добре дошли.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 4
#438350 Смяна на масло на автоматична скоростна кутия - мнения
Публикувано от Krasi.Martinov на 15 ноември 2021 - 17:38
Днес пристигна това
Съдейки по цената е по-висок клас от това на МВ оригиналното, за оригинал платих 102 лв без ддс. 5 литра. При това от Бг. с печалба за търговеца.
Тези дни ще отворя документацията и ще го сменя сам за да видя има ли разлика или самата платка на кутия е ЧаОз.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Съдейки по цената е по-висок клас от това на МВ оригиналното, за оригинал платих 102 лв без ддс. 5 литра. При това от Бг. с печалба за търговеца.
Тези дни ще отворя документацията и ще го сменя сам за да видя има ли разлика или самата платка на кутия е ЧаОз.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#438331 E200 CGI W212 след 10 години експлоатация и 120 000 км
Публикувано от Krasi.Martinov на 15 ноември 2021 - 08:34
Някъде 60k беше по спомен. Аз сменям дифове и раздатка заедно с кутията. От години за дифовете ползвам Фукс и съм доволен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#438148 Ретрофит динамични седалки с масаж и салон Designo + щора за задния прозорец,...
Публикувано от Krasi.Martinov на 24 октомври 2021 - 09:04
Автомобила е 213 от последните преди фейса и беше с много запазен салон, но от 212 бях свикнал на динамичните седалки. Масажа и обдухването вървят към тях. Отделно при Десигно салона има обдухване, двойния бърз подгрев и 8 програми с масаж. Масажа при 213 вече е и на седалката, освен и на облегалката ( голям кеф )
Покрай седалките и корите смених и таблото, за да е всичко в един цвят и междувременно беше момента да претапицирам тавана от грозния плат към истинска алкантара.
Работата е около 2 дни от един човек, за ден може би двама оправни биха направили всичко…
Задната щора я купих за 100€, но се оказа че това е доста рядка екстра при 213 и се наложи да модифицирам задната кора ( после я тапицирах с алкантара и нея) отделно за да работи щората се нуждае от нови задни кори с водачи по стъклото. Окабеляването е лесно до задния САМ.
Корите на вратите са елементарни на щипки, самия монтаж на седалките също. Окабеляването обаче си е бавно. Добавят се 4/5 кабела и маркуча за въздух до багажника . Всичко е по схема от WIS и няма как да се обърка Софтуерно го подкара колегата Росен Бебов и с малко псуване го напаснахме без грешки.
Тапицерията от алкантара е страхотна красота, тавана се сваля доста пипкаво, и е желателно да е свален салона . Междувременно при свален таван се възползвах да затегна всички болтове по панормата превнтивно Не съм правил много снимки но разполагам с няколко.
Резултата е УАУ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Покрай седалките и корите смених и таблото, за да е всичко в един цвят и междувременно беше момента да претапицирам тавана от грозния плат към истинска алкантара.
Работата е около 2 дни от един човек, за ден може би двама оправни биха направили всичко…
Задната щора я купих за 100€, но се оказа че това е доста рядка екстра при 213 и се наложи да модифицирам задната кора ( после я тапицирах с алкантара и нея) отделно за да работи щората се нуждае от нови задни кори с водачи по стъклото. Окабеляването е лесно до задния САМ.
Корите на вратите са елементарни на щипки, самия монтаж на седалките също. Окабеляването обаче си е бавно. Добавят се 4/5 кабела и маркуча за въздух до багажника . Всичко е по схема от WIS и няма как да се обърка Софтуерно го подкара колегата Росен Бебов и с малко псуване го напаснахме без грешки.
Тапицерията от алкантара е страхотна красота, тавана се сваля доста пипкаво, и е желателно да е свален салона . Междувременно при свален таван се възползвах да затегна всички болтове по панормата превнтивно Не съм правил много снимки но разполагам с няколко.
Резултата е УАУ
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 6
#437988 Адаптация на автоматична кутия 722.9
Публикувано от Krasi.Martinov на 05 октомври 2021 - 18:43
9 степенния автомат се адаптира със спирачката и газта… ефект близък до 0Здравейте колеги,
Интересува ме някой има ли опит с адаптирането на 722.9 кутия на 204 дизел с диагностика.
След като изтрия старите адаптации какво е необходимо?
Да разчитам, че ще се самоадаптира след известен пробег или има специална процедура.
В нета има ралзична информация, гледах две видеа по въпроса. В едното двама чичковци, един зад вола, и един зад лаптопа, караха колата и правиха адаптация с ръчна смяна на всяка предавка, ногоре и надолу. В другото видео, един единствен човек правеше сервизна адаптация на Д, докато държи спирачкта с единия крак, а с другия натиска газта?1?
7 степенния в движение има добри резултати след адаптация.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
#437689 Въпрос относно сервиз за смяна масло на 7g tronic +
Публикувано от Krasi.Martinov на 30 август 2021 - 19:36
Сивър стар с малко скъсмет ще ти сипят 5 литра ново, останалите 5 не е сигурно къде ще идат
Вече не гледам ли майстора У ръцете не вервам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вече не гледам ли майстора У ръцете не вервам
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Krasi.Martinov
- Privacy Policy