Към съдържанието

  •  

sami

Регистрация: 06 яну 2015
Офлайн Последно: 12 сеп 2023 - 13:51:48
*****

#430907 Дпф

Публикувано от sami на 17 юли 2020 - 09:36

И след това започва ходене по мъките. Защо колата пуши. Защо влиза в авариен режим и няма грешки. И едни такива интересни филми.


  • 1


#430858 Най-добра опция за външно аудио към NTG2

Публикувано от sami на 14 юли 2020 - 23:54

Да това са двата АУКса. Предполагам, че без видео сигнал няма да стане. Поне при мен на W215-ката с NTG1 като няма видео сигнал няма и звук.


  • 1


#430541 Старт-Стоп бутон

Публикувано от sami на 01 юли 2020 - 23:10

Щом в опциите според ВИН номера няма кийлес значи бутона няма да работи.

Кийлес системата е много повече от един бутон на мястото на ключа.

Състои се от антени във вратите, в задната броня, в багажника. Датчици в дръжките на вратите (бутон отключване/заключване). Компютър което да управлява всичко това.

И също така самия ключ на автомобила трябва да е с кийлес функция за да дава сигнал на автомобила когато ключа е близко до автомобила за отключване и заключване.

Също така и като е вътре в купето ключа трябва да даде сигнали да позволи старитране на двигателя.


  • 3


#430522 Старт-Стоп бутон

Публикувано от sami на 01 юли 2020 - 11:29

А колата снабдена ли е със система кийлес го или просто сте си взели старт бутон от olx примерно.


  • 1


#430353 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sami на 21 юни 2020 - 22:13

Пратих ти Л.С.

Ако не се справиш, пиши ми да го активираме през teamviewer.


  • 2


#430141 Xentry/DAS Offline Programming - последна версия (C3)

Публикувано от sami на 12 юни 2020 - 23:16

C3 работи и с по-нови версии на софтуера. Има как да се накара да работи.

 

Тук питането беше за офлайн програмиране. Макар, че и аз съм с версия 09/2014 и съм подкарал офлайн програмиране, самата база данни на обновленията е от версия 07/2014. До тази версия Даймлер публикува най-новите софтуери на модулите на автомобила на ДВД носител. След тази версия всички нови софтуерни обновления за модулите се достъпват само онлайн.

 

Реално ако имаш подкарано офлайн прграмиране и ъпдейтнеш да кажем 722.9хх с "най-новия" софтуер. То този софтуер е бил най-нов когато е била излезнала версия 07/2014 на Xentry. Сега може и да има и по-нов, но ние нямаме достъп до него защото не можем да ползваме онлайн програмиране.


  • 2


#429878 въпрос C3 или C4 за w220

Публикувано от sami на 04 юни 2020 - 11:21

Пиши после за резултата.


  • 1


#429834 въпрос C3 или C4 за w220

Публикувано от sami на 03 юни 2020 - 15:25

При W203 напомнянето за колани се маха по следния начин.

 

Пускаш бърз тест на автомобила.
Отиваш в менюто Control units
Избираш Information and communication unit
Избираш IC (instrument cluster)
Избираш Special functions
Избираш Deactivate and change the status of repeating seat belt reminder warning

Кодираш

 

А това е за W211 предполагам може и при W220 да е същото.

 

 

Пускаш бърз тест на автомобила.
Отиваш в менюто Control units
Избираш Body
Избираш Passive safety system
Избираш Seat belts, seat belt system
Избираш Control unit adaptations
Избираш Special settings
Избираш Seat belt reminder warning for front passenger
Избираш > NOT ACTIVE

Кодираш


  • 1


#429833 въпрос C3 или C4 за w220

Публикувано от sami на 03 юни 2020 - 15:17

Можеш ли да споделиш стъпките за резервоара да не пада на 0 като е на газ ? Че се борим с тоя проблем с един приятел?

При W220 следваш следните стъпки. Предполагам че важи и за 211.

 

Control unit adaptations -> Variant coding -> Codings specific for instrument cluster -> Fuel tank sensor tight installation recognition -> NOT PRESENT

 

300px-W220_DAS_instrument_cluster_coding

 

300px-W220_DAS_instrument_cluster_coding


  • 2


#429832 въпрос C3 или C4 за w220

Публикувано от sami на 03 юни 2020 - 15:13

Благодаря за инфото да беше писал, но четох в коментарите в различните обяви че тези с Nec релетата били за предпочитане и малко криви ми се виждаха елементите при някой за това се спрях на тази също гледах и рейтинга на магазина за да избегна евентуална измама с качеството.
В нито една обява не видях такава с кабели м/у двете букси каква роля имат явно вече не ги правят така

Да 124 с бананите я вързах червен-16 черен-1 и за pms жълтия на 8. Имам и един бял банан на него пише kl15 но явно е за някой други модели. нямам кръгла букса.
Помна преди години я бях закачал с един kts bosh и си я четеше през бананите.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

KL15 e - Клема 15 (контакт на втората степен на ключа).

След това следва КL50 - което е трета степен на ключа (запалване/стартер)

Има и KL30 - постоянен плюс от акумулатора.

KL31 - Минус от акумулатора.

Ако не ползваш белия банан Xentry няма да знае дали колата е на контакт или не и затова ще ти седи на това меню защото на белия банан не е подаден 12V при контакт. Връзваш го на 16.

Реално червения банан трябва да е постоянно 12V директно вързано за акумулатора и да не зависи дали колата е на контакт или не.

 

Тези кабели между буксите са директна връзка между пиновете. Да може да се направи и чрез писти на платките директна връзка между пиновете. Не е задължително да е с кабели. Аз предпочитам китайското копие да е възможно най-близко до оригинала на Мерцедес.


  • 1


#428921 Проблем при запалването на C 180, 2000 кубика, 2002 година, газ/безин

Публикувано от sami на 28 април 2020 - 11:44

Това е бушона на Secondary AIr Injection помпата. Някои я наричат "прахосмукачка". Това е електрическа помпа която вкарва допълнително въздух за по-бързо загряване на катализаторите. Да не би да и е разкачена буксата и дава на късо.


  • 1


#428875 W164 ML350cdi 2010 питане за верига

Публикувано от sami на 27 април 2020 - 08:42

Може да е от най-елементарното проблем с акумулатор. Но може да е проблем на някой датчик на АБС на колелото или нещо по-сложно. Затова най-добре диагностика.


  • 1


#428479 Проекти с и за Бенца под карантина

Публикувано от sami на 08 април 2020 - 13:06

Да не би да е хванал корона та да го лекуваш с аспиратор.


  • 2


#428360 w211 на 19ки 8.5j на 9.5 j?

Публикувано от sami на 05 април 2020 - 11:19

Защото повечето афтърмаркет джанти са ЕТ35.


  • 2


#427873 Подгряване на волана

Публикувано от sami на 13 март 2020 - 10:04

При условие, че не се предлага за 209 не вярвам да успееш да го приспособиш.

 

За да тръгне ти трябва модул, окабеляване, лентов кабел който да има опцията подгрев на волана, копче откъде да се пуска. С две думи мисията невъзможна.


  • 1