Към съдържанието

  •  

sami

Регистрация: 06 яну 2015
Офлайн Последно: 12 сеп 2023 - 13:51:48
*****

#389308 Тема за избор на кола

Публикувано от sami на 07 април 2017 - 09:37

Ленд крузер само бензин. Дизела е с капризни дюзи денсо. Няма мощност. Пука бутала.


  • 1


#388383 Компютърна диагностика Къде?

Публикувано от sami на 23 март 2017 - 11:17

Изкуство, ахахахахахахахахах. По-голяма простотия не бях чел. Значи моя майстор е егати артиста :D


  • 2


#388272 Какви биха били последиците от чипосване на 320cdi?

Публикувано от sami на 21 март 2017 - 23:44

Каквото и да си говорим чип тунинга прави само 2 неща. Повече въздух и повече гориво. Това, че маперите настройват карти, криви и т.н. крайния резултат е точно това.

Не можеш да имаш повече мощност без повече гориво. Не можеш да използваш това гориво пълноценно без повече въздух.

 

Аз съм отскоро със паур бокс на Kleemann. Производство е на Diesel Power http://www.diesel-po...tseite-c334.php- Kleemann само го ребрандират и го продават с надценка. Да хубавото чипване е по-прецизно. Аз избрах този вариант колкото за пробата. Лесно се слага и лесно се маха.

 

Има варианти да не пуши колата и да върви повече но не извличаш максимума от двигателя. Като цяло някои мапери напълно игнорират едни карти "smoke limiter" и тогава виждаме как потегля дизелов локомотив.

 

На последния драг където ходих, без паурбокса бях и дадох време 15.44

Друг колега с чипнато C270 CDI даде 14.120. Обаче от облака дим не видях кога финишира :D

 

Иначе gelevp първите 350CDI са с втулкова турбина Garrett GTB2260VK.

350CDI Bluefficiency - 258к.с. вече е с лагерната GTB2260VKLR

 

И AMG-та има и дизелови :D


  • 1


#387690 Филтър на картерните газове.

Публикувано от sami на 12 март 2017 - 18:56

Да. Сваляш го от колата. Махаш му пласмасовата капачка. Тя е на 4 щифта и под нея е мембраната. Под мембраната имаш пружинка. Ако имаш цепнатина в мембраната значи си за нова.


  • 1


#387544 Ч.Р.Д. Ivan W210

Публикувано от sami на 10 март 2017 - 12:01

Честит рожден ден, Ванка! Жив и здрав!


  • 1


#387479 Мирише на гняс (трева) при запалване

Публикувано от sami на 08 март 2017 - 18:19

Вътре в таблото. Климатика ти се състои от няколко елемента. Изпрител, дехидратор, кондензатор, пресостат и компресор. Та изпарителя ти е радиатора което дава студеното като пуснеш климатика. От конденза върху него се завъжда плесен, която отделя тази неприятна миризма.


  • 2


#387475 При покупка на W203!

Публикувано от sami на 08 март 2017 - 16:50

Конектор на кан шината. Виждал съм проблеми с него. Провери си отводнителните канали отпред. Намират се в задната част на подкалниците. Като се запушени има вариант да влиза вода в купето или при сам модула.

 

Махаш гумата. Разкачаш подкалника откъм задната част и чистиш.


  • 1


#387211 При покупка на W203!

Публикувано от sami на 02 март 2017 - 11:48

Ето това е мнение!!!

Хиляди благодарности  :)

Само да питам, диагностиката в Балкан Стар може ли да гарантира, че колата няма такива скрити проблеми или и те са като Мото-Пфое и нищо не разбират?До

Доколкото знам гаранция никой не ти дава за нищо.

 

Примерно проблемите които моя приятел е имал и като цяло 80% от колите имат с течащия интеркулер трябва да се свали компресора и всмуктателния колектор за да се види. Това при проверката в балкан стар няма да го направят.

Другите слаби места на колата бях ги споменал и преди. Електрическа помпа за интеркулера. Мисля, че балкан стар могат да го проверят.

Радиатор, който има проблем със смесване на антифриз и маслото на скоростите. Там може да се провери дали е бил сменян някога гаранционно. Също така има и тест за проверка на наличие на антифриз в маслото на скоростите.


  • 1


#387209 При покупка на W203!

Публикувано от sami на 02 март 2017 - 11:33

C32 откъм окачване няма много различно от стандартната W203. Единственото различно е амортисьори, пружини и по-дебела стабилизираща щанга.

Основната разлика е в спирачките. Там трябва да се изхвърлиш маса пари. Нещо от сорта на 207лв на брой за преден диск АТЕ. 155лв комплект накладки АТЕ.

По същия начин са и спирачките отзад 70лв заден диск 95лв комплект накладки пак на АТЕ.

 

Обслужването на автомата е едно към едно с не AMG версиите (масло, филтър и букса). Ако обаче компютъра на автомата се счупи става по-дебело. Защото не е еднакъв с този на не AMG моделите. Търси се втора ръка от C32 пак. Останалите неща по автомата се продават като отделни части в Балкан Стар и не са толкова скъпи.

 

Проблем е ако стане нещо и по двигателя. Там вече почти няма нищо общо със стандартния M112 3.2 мотор.

Един приятел току що си поръча двигател от Франция на малко километри за около 2000Евро без доставката.

На неговия беше спукал бутало което смени но сега започна да чука отново друго бутало и реши да сменя целия двигател.

Преди това също смени течащия интеркулер. Втора ръка 600 Евро от Германия.

 

Дотук без стандартното обслужване е набил над 6000лв в рамките на 2 години.

 

Ако не си толкова фен и не държиш задължително да караш бензиново AMG то тогава по-добрия вариант е C350.

По-нова кола. По-модерни екстри като навигация примерно. Няма проблеми с ръждата. Има 4х4 за тези които държат на тази екстра. Предлага доста добра динамика.

По-добра от тази на ягуара, който караш.


  • 2


#386934 Дизел от лукойл,омв,ромпетрол или еко?

Публикувано от sami на 24 февруари 2017 - 17:10

тази зима при -15 градуса нафтата на ЕКО стана на БОЗА говоря за авио дизел тотално замразна наложи се да изто4а резервоара

Защо ли ми се струва, че това ще е първото и последно мнение на колегата.

 

Иначе това което съм забелязал аз за замръзващата нафта е, че обикновенно нафтата замръзва, като паркираш в някоя дълбока преспа за по-дълго време. Демек когато тръбичките са в контакт със снега.


  • 1


#386452 W211 E320 Бензин

Публикувано от sami на 13 февруари 2017 - 16:29

Двигателя е M112 и на практика е много здрав. Проблеми може да има от течащи гарнитури. Бобини. Свещите са по 2 на брой на цилиндър. Газифицира се успешно.

Голям проблем на W211 е SBC модула на колите преди фейслифта.

Еърматика отзад ако е комби.

И раздатката ако е 4Motion.


  • 1


#386437 E500 facelift, E55 AMG

Публикувано от sami на 13 февруари 2017 - 12:03

Фейслифт Е500 е доста добро. M273 мотора е и е 388 коня. Обаче не може да се сравнява грам с Е55 AMG.

 

5.5 мотора създава проблем със зъбните колела на веригата.

 

При Е55 предни дискове АТЕ 24.0136-0102.1 - са 265лв бройката в Тех-Ко

Задни дискове АТЕ 24.0126-0136.1 - 220лв бройката в Тех-Ко

Комплект накладки предни АТЕ 13.0460-4997.2 - 368лв

Комплект накладки предни АТЕ 13.0460-4998.2 - 118лв

 

Това са клиентски цени без отстъпки.

 

Имаш малка грешка за опцията шайба, кулер и чип за Е55. Тук кулера е воден и се намира междy компресора и всмукателния колектор. Има си два отделни водни радиатора отпред само за кулера и електрическа помпа, която циркулира водата.


  • 1


#385953 Смяна на километраж от w203 фейс на обикновен

Публикувано от sami на 31 януари 2017 - 11:35

Физически смяната е плъг енд плей.

Но има няколко уловки. Първата е, че бутоните на мултиволана няма да работят със заводското аудио от преди фейса. Демек трябва да смениш и аудото ако искаш да работи.

Има вероятност да не ти показва нивото на горивото. Тогава трябва да се смени датчика за нивото в резервоара с такъв който се води MPPS.

Ако километрите на новото табло не съвпадат с това на старото, ще ти показва тирета вместо километри --------. Оправя се със флашването на върджин ром на таблото. Смяната на километрите на 0 не е достатъчно.


  • 3


#385028 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sami на 11 януари 2017 - 19:52

Провери за звуци от веригата. Тези мотори имат проблем с разтеглени вериги. Чува се едно специфично шуртене.


  • 2


#385004 Проблем с компресор на CLK 200K W208

Публикувано от sami на 10 януари 2017 - 23:37

Само да допълня, че при подаването на газ до ламарината, ламбда сондата не играе никаква роля при смесообразуването. Тогава роля играят, температурен датчик, дебитомер, датчик температура на входящ въздух и МАП сензор. Дори и да е прецакана ламбдата. При пълна газ колата трябва да върви.


  • 1