Към съдържанието

  •  

sami

Регистрация: 06 яну 2015
Офлайн Последно: Вчера, 23:02
*****

#419752 m111.961 ремап

Публикувано от sami на 17 май 2019 - 16:58

Първо файла може да е в двоичен код а не шестнадесетичен. Няма универсална програма с който да можеш да четеш дъмпа на чипа. Основно се ползва WinOLS. За да можеш да разшифроваш всичките карти в софтуера ти трябва така наречения DAMOS файл за твоето ЕКУ. DAMOS файла е нещо като описание на байтовете на софтуерния файл. От кой байт до кой байт са дадените карти. Какви са параметрите на картите като температура, обороти, натоварване, налягане, ъгъл на запалване и други. Успех с начинанието.


  • 2


#419655 Заключване на автомобила

Публикувано от sami на 14 май 2019 - 16:49

По принцип отключването е с плаващ код. Ако поради някаква причина се натиска бутона за отключване много пъти без колата да е наблизо се получава едно разсинхронизиране между ключа и колата и тогава се получава това което описваш. Провери дали поради някаква причина не се натиска бутона докато ключа е далече от колата.


  • 1


#419190 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sami на 30 април 2019 - 16:16

Според мен нещо не сте се разбрали. Няма как цената да е такава.

 

Парт номера е A2096900059 и в интернет е около 42 Евро.

 

 

Прикачени файлове


  • 2


#419037 Нови данъци МПС-от 2019?

Публикувано от sami на 24 април 2019 - 22:21

Сами,това данъка ли е или таксата за Евро4?

Данъка. Явно живея в общината на милионерите :D


  • 1


#418658 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sami на 16 април 2019 - 17:08

Въпроса е при мен защо не е патерица, а реален размер гума [emoji23]

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Мише те са разбрали, че ти не можеш да караш бавно и са сложили пълноразмерна гума. За да не се тътриш по магистралата с 80 км/ч.


  • 2


#418655 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sami на 16 април 2019 - 16:55

Заводската патерица при мен е със следните размери. Т 125/80 R17. Парт номер A170 584 05 38. Идва комплект с по-къси болтове защото тези от летите джанти идват много дълги.

 

 

Прикачени файлове


  • 1


#418594 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от sami на 15 април 2019 - 16:32

Според този каталог дават тези 2 номера

A0155452632
A0155457032

 

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  PMS.PNG   493,75K   6 Брой сваляния

  • 1


#418518 За/против премахване на катализатора

Публикувано от sami на 13 април 2019 - 10:23

Да ще усетиш разлика. Колата ще стане по-шумна.


  • 2


#418293 Избор между Mercedes C Klasse w204 или Citroen C5 II (X7)

Публикувано от sami на 04 април 2019 - 18:49

Качваш се и караш. И само и само тогава решаваш. Едно е написаното на лист друго си е усещането. Има коли които по характеристики са топ но не са ми допадали никога като поведение на пътя и усещане. Не бих искал да карам всеки ден нещо което не ми доставя удоволствие.


  • 2


#418280 Придърпване на студено - автомат 722.6

Публикувано от sami на 04 април 2019 - 13:22

Тампони на диференциал.


  • 1


#418272 Телефон за С-класа

Публикувано от sami на 04 април 2019 - 09:52

Няма такава опасност. Но най-добре го замени с ВисеоО. Хем ще си ползваш сегашния телефон хем ще говориш през блутут.


  • 1


#418250 Сверяване на дата w209

Публикувано от sami на 03 април 2019 - 16:38

И аз имам драми с датата на CL-а и NTG1-ицата. Докато при W203 със стария Comand 2.0 всичко бачка.


  • 1


#418181 Избор между Mercedes C Klasse w204 или Citroen C5 II (X7)

Публикувано от sami на 02 април 2019 - 10:38

Така като гледам колегата не е влизал откакто е пуснал темата. Дано ги чете мненията без да се логва във форума. Иначе като човек който е карал и двата модела мога да кажа, че съм с 2 ръце за 204ката.

Ситроена беше с пневматично окачване и возеше комфортно на неравноси. Но имаше едно гадно лашкане и имах чувството, че ще получа морска болест.

Спортния режим с втвърдяване на окачването помагаше донякъде, но пак беше твърде меко за моите предпочитания.

Автомата беше адекватен обаче 163 коня от 2.0HDI на това купе му идваха малко.

 

Съвсем различно е при 204ката. Материалите са по-приятни на пипане. 220CDI има напълно адекватна мощност за купето. Авантгардовото окачване е достатъчно меко и достатъчно твърдо за ежедневна употреба. Сравнявам с БМВ 3та серия Е90 където окачването е като на картинг. Автомата при 220CDI  е 5г и не е най-адекватната кутия.

 

При 3.0 моторите имам наблюдения само за Мерцедеса. Там динамика и разход са супер за това купе. Предполагам, че и при Ситроена динамиката е подобрена но пак има разлика от едни 50Нм въртящ момент спрямо Мерцедеса.


  • 1


#417856 Диагностика W124 в София

Публикувано от sami на 26 март 2019 - 16:03

Най-вероятно не са останали живи майстори на тези допотопни коли.


  • 1


#417474 Официални клубни стикери

Публикувано от sami на 15 март 2019 - 12:12

Отговорих ти.


  • 1