- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Dicksun
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 320
- Разглеждан: 10149
- Титла: Напреднал
- Възраст: 35 годишен/шна
- Рожден ден: Декември 5, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
Русе
-
Интереси
Drifting
Други данни
-
Автомобил
everyday car 124 230E '87 136hp
drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
ex 190 2.0 105hp
Информация за контакти
- Website URL http://drifting-bg.com/forum/
- Skype dicksun2034
- Telenor 0899515553
66
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#366694 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 25 септември 2015 - 21:23
След дълга пауза, колата излезе на пътя и имам 4-5 карания последните 2 седмици. След като мегата умря през май месец, няколко месеца се мъчихме да я съживим, но безуспешно. Сложихме нова мега, преправихме инсталацията, но като дойде момента с настройката и ударихме на дърво...генерацията цялата на дупки, ще дърпа въздух и ще лъже сондата, та се наложи да сложа генерация. Един виден БМВ-дижия ми направи генерация на 76мм от хромникел, двуцевка на 55, рестрикция на 63мм и права тръба до края, но колата стана безумно шумна и сега ще слагаме глуха тръба на 63мм тип "апендикс", надявам се да редуцираме до известна степен децибелите.
Купих нови джанти, мой любим модел, занесох ги за разпробиване на 5х112 и сега са боядисани прахово електриково оранжево с розови перли и мноооого лак. Цвета стана един път и не мога да им се нарадвам. Предните 8.5J, задните 9.5J.
Ииии с моя кьорав късмет на едно благотворително дрифт шоу, карахме тандемно с една Е36-ца 4.4 V8, спуках гума, завъртях се и БМВ-то ми налетя Ударихме се точно с 10км, но жертвите са номер, броня, радиатор, перки, маска, маслен охладител, датчик колянов вал и 8 литра скъп антифриз...
След 2 върнати радиатора по Еконт, накрая се реших да преглътна сумата и да сложа нов радиатор. Сложих предни ел перки от 210-ка 3.2 бензин и имам две безпроблеми карания.
Надупчих и бронята, изместих номера встрани, за да има по-добър въздушен поток и всичко засега е добре, не знам на 30+ градуса как ще е.
На последното каране обаче взеха да ми изчезват 5-та и задна, а 3-тата ми хъркаще отдавна, а сега направо изключва. Прибрах колата и днес смъкнах кутията... както и предполагах, счупен синхронизатор, счупена вилка и втулка за 5-та и задна.
Съединителя отдавна ми правеше проблем, като набия 3-та скорост и направо писваше. Тея 228мм си знаех, че ще са малко, но... Сега дойде момент да направя всичко както трябва. Искам да сложа 240мм керамичен диск с едномасов маховик. Има два варианта - единия маховик от 124-ка 300Е преди 08.1989-та година, другия е да престържа и балансирам моя маховик и да взема диск и притискател от двумасов, но не знам дали ще паснат Plug & Play. Чакам предложения как мога да комбинирам 240мм и едномасов маховик. Датчика на коляновия вал не ме притеснява, моя е отпред. Кутия имам от старата 190-тка 2.0, за първо време ще съм с нея.
#361121 Съвместимости на двигатели, скорости и купета
Публикувано от Dicksun на 27 март 2015 - 20:38
Момчета, пак спорите за глупости. Не размивайте тази иначе толкова поучителна и интересна тема!
Аз съм живия пример как със 102 коня пребих една кутия, а вече 3-ти сезон с 3.2-то и 320 нютона карам със същата кутия като на 102 коньовата версия. Всичко е просто до елементарна поддръжка, пробег, стил на каране и ОГРОМНА доза късмет. На старото ми 190 убих оригиналния (предполагам, че е оригиналния де) диференциал 3,46, след това сложих 3.91...и него убих, след това сложих 3.23 и той бързо умря, след това 3.67 и последния беше пак 3,23. Еееех, тея от мерцедес не се научиха да правят диференциали... Просто начина ми на каране и навъртяните километри преди това си оказваха влияние и ми беше писнало да сменям диференциали. Сегашния ми шпер на дрифтачката е на 260к км, гаранция е оригиналния, понеже имаше един пръст кал и масло отгоре му, отдушника беше затапен, източих 600грама черно и миришещо на нещо отвратително масло и още си заключва и върви перфектно, на това му викам късмет! А на 102 коньова кола смених точно 5 броя, винаги със ново масло, както си му е реда, но уви, сменях ги по-често от масло с филтри.
Ключа за запазване здравето на една кутия за мен се крие в 3 ключови точки
- качествено и навреме сменяно масло
- никога да не се изтезава студена трансмисия
-да не се слага никога 100% сцеплението на пътя
- 1
#360591 Mercedes 190E 3.0
Публикувано от Dicksun на 19 март 2015 - 19:29
Провери хлабината на предните лагери - конусни са и е нормално да имат минимален луфт, но ги провери като хванеш на 6 и на 12ч колелото. Провери паразитния хебел, не трябва да има никакъв луфт.Кормилната кутия ако има много голям луфт, може да я обереш от гайката, която се намира от горната страна, мисля 17мм беше. Не я пренатягай, понеже в крайно положение ще започне да ти затяга волана.
- 1
#358491 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 21 януари 2015 - 20:13
Ето ги и последните джанти на принцесата. Ненормални станаха, просто не мога да им се нарадвам. А с гуми 205/40/17 стават "никой да не мърда" Костваше ми 4 дена шкурене, след това един ден за боя и накрая почти цял ден за облепяне, полиране, запечатване. Личи си, че ги е правил майстор, който си разбира от работата, задължен съм му!
За тази година мисля проекта да е по-скромен - електрически перки, генерация, заден мост, връзване на ваносите и ремап на мегата и кормилна рейка от w210-ка, понеже кормилната ми кутия издъхна, а накрайниците постоянно се кривят. Ще се радвам на всякаква помощ от ваша страна относно рейката. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, ако може да сподели болежките и тънкостите по монтажа. Гледам предимно V8-ците са с рейки, аз искам на 6-так да сложа. Имаше едно синьо 190 из фейсбук с 8-мак, рейка и презаварени уши на шенкела за монтаж на шарнира и вадеше доста ъгъл, но нямаше снимки в профила на момчето.
- 1
#354760 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 18 октомври 2014 - 06:53
16-ки 8J, даже съм си обул зимните гуми за 124-ката на тях. Класическа, добре стояща и сравнително лека джанта. Имат доста забележки, но все пак са от ерата, когато 190-то и 124-ката са били топ модели
- 1
#354751 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 17 октомври 2014 - 20:22
Викам да я съживя тая тема, че почти беше умряла.
По колата няма кой знае какви подобрения, предимно козметика и джанти (мнооого джанти).
С нова стъклопластова броня с добавка. Пръснах я в черно и доста ми хареса, много по-злобна изглежда.Отрязах голям отвор да диша хубаво радиатора.
На 17-ти август (точно преди два месеца) ходих до пистата в Плевен и гръмнах всичките ей тея гуми на снимката. Изкефих се максимално, просто я смазах от каране. На последния чифт гуми ми се откъсна задния ляв супорт от ушите на шенкела и всичко стана на мармалад. Сега си търся супорт от W210 или W203 на 290мм диск. Явно новите дискове с накладки и няколкото чифта нови гуми и постоянното джаскане на ръчни преди всеки завой са разхлабили болтовете и са довели до откъсването на ушите. Сега вече на всеки един супорт, който сваля, слагам осигурител за резби. Пистовия ремък също се разплете - нов Continental на 300км и му се показаха конците, това постоянно зацепено виско мъчи мотора и ремъка и мисля в най-скоро време да го изхвърлям. Предложете ел. перка с голям дебит, която би паснала без много главоболия или два броя по-малки, които да влязат между фаровете.
Иначе и кормилната кутия издъхна, сега имам друга резервна, ще я ревизирам и ще я кача в най-скоро време.
Скрита реклама на сервиза в който работя
Два броя семи сликове Yokohama Advan A048 195/50/16 стречнати на 9J джанта, но така и не успях да ги пробвам как ще държат.
И междувременно купих едни брутални джанти - ATEV A (старото име на сегашните AZEV) 17-ки 4 броя 10J. Временно ги сложих на кралицата, сега започвам една по една да ги преобразявам, но снимки ще кача, като съм готов.
Диференциалчето си ревизирах, смених маншоните на полуоските и ги гресирах, че 3-те карета бяха почти сухи. Сложих неопренови маншони за някакъв френски автомобил.
В най-скоро време, когато стругаря се освободи, започваме втулките на задния мост, че вече 10 месеца го бавя. Тая година правенето беше повече от карането. Догодина се надявам да е обратното
- 1
#347857 Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Публикувано от Dicksun на 20 април 2014 - 20:01
Митак, Leistritz е фирмата, моите са такива. Особена разлика в килограмите не намирам от чугуна
- 1
#346953 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 04 април 2014 - 07:21
Лека-полека бутаме напред. Работя през свободното ми време по варела, но много работа има в сервиза и оставам до тъмно. От едната страна сме готови със спирачките, изглежда брутално, дано и така да спира
Racing армирани спирачни маркучи на марката Fren Tubo, нямат никакво линейно разширение, издържат до 800 бара налягане. Много съм доволен от изработката, верно 10 пъти по-скъпи са от нормалните, но все пак това са спирачки. Наложи се да сложа други накрайници, понеже с нормалните маркучи ми опира в шенкела.
4 бутално Brembo от S500 благодарение на Наско от BENZ.BG (имат още комплекти, а цената ще ви изненада ), дискове от W203 със спорт пакет 330мм, вентилирани и надупчени, накладки Woking - дъщерна фирма на TRW, крайно доволен съм от тая марка. Накладките миришат на умряло животно, което е фактор за мен, че са качествени, меки са, цапат, абе трябва да държат. Много хора имат негативно мнение за тях, но ще заложа на инстинта си. Апарата от S-ката пасна перфектно на шенкела, единствено 6мм шайби подложих между шенкела и апарата, за да се центрова на диска (препоръка от един съфорумец). Наложи се и слагането на 20мм фланци, понеже искам да си карам с широките джанти. Сега комбинацията от 8.5J с ЕТ13 + 20мм фланци даде резултат 3 пръста извън калниците Калниците ще ги мисля впоследствие какво ще им се случва.
- 1
#344323 Проект: 190е 2.5-16в турбо
Публикувано от Dicksun на 20 февруари 2014 - 17:26
Жоре, стига бе, човек! Заради един спор да приключиш дългогодишна тема с над 50 страници ценна информация. Все пак си един от можещите/разбиращите/правещите. Всеки си има право на мнение, всеки го споделя, нормално е, когато не съвпадат две мнения да има спор. Все пак в спора се ражда истината. Твоето мнение е много важно, присъствието и участието ти във форума са наистина жизнено важни за повечето членуващи в тоя форум. Не един път си помагал и на мен, което го оценявам. Уважавам хора като теб, жалко, че са наистина малко тея хора. Силно се надявам да размислиш. Не мисля, че това е правилната постъпка. Каквато и да е причината, поради която си решил да приключиш темата, надали е по-важна от всички фенове и приятели, които я четат с интерес. Ти си вдъхновил много хора да вървят по твоите стъпки, не крия, че и аз съм един от тях!
- 8
#342222 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 24 януари 2014 - 08:21
Оригиналните тампони са прекалено меки, полиуретана се цепи, полиамида се подбива, алумина е скъп...сам трябва да избереш златната среда за твоята кола.Аз при моята не правя компромис вече, или най-хубавото или нищо. С което направя компромис го правя по два, че и по три пъти. С полиамида няма да имаш грижи, стига да е набит плътно за да няма луфт, от луфта тръгват проблемите.Пък и два пъти в годината да гресираш тампоните и да притягаш болтовете не е толкова трудно.
- 1
#323799 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 18 юни 2013 - 13:27
Sers, тоя шестостен (нарочно шестостен, понеже е по-як от нормална пръчка плътно желязо) е брутално як, гаранция някой накрайник ще се предаде преди него
А фенове на белия цвят има ли?
- 1
#323270 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 13 юни 2013 - 12:24
Здравейте отново, тая неделя имаше дрифт дей на полигона на ДЗС-то, та аз като един запален дрифтач, вложих целия ресурс и желание и се получи един доста хубав уикенд.Равносметката са 20 гуми (от които 4 нови), 30 литра бензин, климатичната перка някак си се допря до гредата и се строши, сега трябва да търся нов вариант за охлаждане, понеже само с виското загрява колата.Също и съединителя, който тъй хубаво държеше, направих няколко старта с едно БМВ Е36 2.8 и Сеат Леон FR 2.0Т, та реших 2 пъти да тръгна на 2-ра и втория път като вкарах 3-та и направо си наблъска ограничителя и колата изпуши чак...много нереално чак Това ми бяха първите и последни стартове с тая кола, от БМВ-то паднах с около 3 коли, от леона с кола и малко, просто до средата на 3-та буксува, та заебах стартовете и се преориентирах там, където му е силата на бенца Останах крайно доволен от поведението на колата, доста е послушна.С предни гуми, които впоследствие на цял ден мъчения останаха на ТЕЛОВЕ (махнах Фиренците, че асфалта там има силен абразивен ефект) и чисто нови задни 215/55/16 колата и за секунда не ми тикна предница или да се държи неестествено. Лошото е, че тая кола ми стана слаба и на 3-та никва я няма.Дайте малко идеи за позасилването на колата...
Ето и снимки и клипове:
Един доста късичък, но пък добре обработен клип
https://www.facebook...&type=2
https://www.facebook...&type=2
Тениската, тениската
Ей го Лайън-а вдясно дето ме начеса
Оператора се оплаква, че много хапели камъчките
Малко HDR обработка
Да поддържаме скарата топла
Ще има и онборд клипове
За мен лично това е най-добрата снимка
Ей го и моя килър
Тая кола ми докара доста психични отклонения
Направо ми се е*а мамата на калниците...
Единствения бърнаут за цял ден
Това ми беше последното каране за доста време напред, предстои ми държавен изпит, пък и трябва да направя ревизия на цялата предница.
Нещата, които мисля да бъдат подменени и подобрени са:
-Тръбичките между вътрешния и външния накрайник се мачкат заемат формата на банан, 2 пъти ги изправях, но това не е решение, трябва да се направят плътни.
-Тампоните на носачите и на торсиона ще ги направя от Текамид 6 (индустриална пластмаса)
-Тампоните на бомбетата мисля и тях да ги напрвя от метал
-Разпънка между бомбетата, също и зад магарето да опъна една тръба
-Нови накрайници, шарнири и хебел
-Скъсяване на ухото на шенкела, за да докараме някой друг градус. На кормилната кутия трябва ли да се удължава ухото??
-Подсилване на ботуша на пружините, че пак се е скъсал
-Подложки на амортисьорите за докарване на камбър
-Противоударни тампони на 4-те амортисьора, твърди, но от какво? Тея оригиналните направо са се нацепили и мязат на...
-Подмяна на спирачките с по-големи. Споделете от какво ще паснат Plug&Play, също да събират поне 16-ки отпред, 15-ки отзад, да са що-годе евтини и да не се налага подмяна на помпа и серво?
Това са предвидените модификации по предницата, задницата догодина, като се опаричим малко
- 1
#320132 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 05 май 2013 - 13:01
Taaa, както бях обещал, ще пусна най-накрая снимки и клипове от двата полигона, които направих тая седмица. Клиповете са с много кофти качество, но не са мои, а на хора от фейсбук групата "Полигон - Русе". Цъкайте HD на клиповете, на които е възможно.
Тук сме с чисто нови задни гуми, затова пищят тей на умряло
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Само БМВ-тата ли могат да се омотат в пушеци?
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
За мен това е най-добрия клип Накрая 3 пъти го "киросах", че нещо много взеха да лепнат задните гуми
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Eто още един, почти същия
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Eто и снимките Събирани са от 3-4 места, затова имат разлика в размера и качеството, имам още едни хубави, но не съм ги получил още.Не знам дали, защото е моята кола, ама ми се вижда много хубава
След 2 доста сериозни полигона (по 7 чифта гуми и по 100 лева бензин), колата дет се вика се раглоби Откъртиха ми дясната дръжка, разтопи се боята на пода до колекторите, накъсаха ми омекотителите на ролкейджа, всичките лайсни отзад вече ги няма, генерацията ми падна, единия ботуш отпред има към 20 санта отвор вече - направо се разпра, едната джанта даде фира в дупка...абе вече заприлича на дрифтачка
Сега за баловете ще я накича пак, след това я чака кофти съдба Пък и доста неща има да се доизкусуряват по нея - завиването трябва да се направи, че почти навсякъде ми трябва още ъгъл, датчика на водата трябва да вържа, всички тампони по предницата ще се сменят, тампончето на скоростния механизъм ще стане метално, абе все дребни, но дразнещи неща.
- 2
#319322 BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
Публикувано от Dicksun на 24 април 2013 - 22:49
Колега, просто е изтърбушен целия халоген отзад, нищо сложно, но има ефект от цялата работа.
Интересен факт, че като махнахме филтъра и извадихме тръбата над мотора, покачи цели 4 киловата мощноста (на динографиката си личи)
Най-накрая дойде дългоочакваният момент - станахме рано тая сутрин, закачихме платформата зад джипа, натоварихме дрифтачката отзад и газ към Шумен. Там качихме колата на валяците и се почна....мап сензора нещо беше дал фира, но бързо го отремонтираха момчетата.Големи притеснения имах за съединителя дали ще издържи такова натоварване многократно, но излезе кораво копеле и не се предаде.Момчетата си играха общо взето към 2 часа с колата и накрая ми даде ключовете да я пробвам. Излязох на правата и първа свърши след няма и секунда, втора дра към 30-40 метра и като сложих 3-та колата захапа и тръгна да ускорява.Като слязох от нея бях неземно щастлив, мотора е доста избухлив, буксува яко, а аз не знаех на коя планета съм.След това натоварихме цирка и обратно в Русе, където на момента сложихме 3 комплекта гуми в багажника и газ до полигона.Там в общи линии се нас*ах да карам.Много ми хареса колата, толкова послушна кола не бях карал досега, просто изпълнява всяко мое желание.Гръмнах 17-ките, с които беше обута (въпреки, че си ги пазих за официални), след това летните 15-ки на 124-ката и за финал сложих чисто нови 15-ки, но и с тях колата си паткаше на ограничители и се засилваше осезаемо повече от предишните комплекти.
Утре приготвям 2-3 чифта гуми и пак на полигона да й се радвам
Ето и някоя друга снимка от днес (имам и видеота, но са с гадно качество)
Динозавъра, с който теглихме дрифткара
Малко преди Шумен
Малко позьорщина преди диното
Здрав човек до здрава кола (виден БМВ-джия)
Вече мъчим валяците
Една полигонска снимка преди залеза
Ето я и дино графиката.Не извади много коне, не стигна очакванията ми, но поне ми хареса.Колата е без ванос и си личи след 3500 как събаря кривата.
Тааа утре нови клипове и снимки от полигона
- 1
#317877 Проект: 190е 2.5-16в турбо
Публикувано от Dicksun на 14 април 2013 - 12:01
Според мен проблема на Жорето са нютоните, факт е, че мерцедесовите кутии са кекави...колко базови мотори са чупили кутии - ми аз лично съм виждал десетки.Също и диференциалите са изключително нестабилни, особено ако се дава газ, на старото 190 смених 4 или 5 дифа, на 124-ката е на път и той...Върху големите прасета (шперовете) нямам наблюдения още, но се надявам да държат повече.
Жоре, слагай ZF и да не ти пука, доказано е, че са дуракоустойчиви, пък и са по-наредени като предавателни числа и ще е по-приятна за каране!Даже и малките гетраци са по-яки от мерцедесовите.Виждал съм М-пауър с 316-кова кутия и диф, че държи, а представям си ZF-a.
Пък и като сложиш керамиката, няма да позволява да приплъзва леко като феродото, което е допълнителен шамар за кутията!
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Dicksun
- Privacy Policy