Към съдържанието

  •  

bmwe34

Регистрация: 06 яну 2014
Офлайн Последно: 25 сеп 2020 - 05:25:47
-----

Моите теми

Проблем с W210 е200 цди не пали

13 август 2019 - 17:02

Здравейте колеги, имаме проблем с колата на баща ми(w210 e200 cdi/116коня). Понеже колата се застоя в гаража за около година, реших да я изкарам от там,че ми трябваше гаража. След толкова време акумулатора беше заминал, сложих от моята кола, но неиска да пали. Познава си ключа, отключва волана, но стартера не завърта. Веднага го обвиних, но попрочетох малко за мерцедесите и за въпросното реле/модул К40 и ср насочих към него. Гледахме го, ровихме го, презапойх всички спойки отново и няма промяна. Ако махна релето от модула, и с едно "мостче" от парче проводник на мястото на контакта на релето,стартера веднага върти и колата пали. След това стигнах до момента че бобината на това въпросно реле се командва от ЕКУ-то на трета(3) букса 30-ти и 43-ти пин. Въпросът ми е какво по дяволите ще се прецака на компа, та да неиска да пали.(освен принудително де). Комп ли да търся, друг модул К40 ли? Не съм много запознат с материята за мерцедесите и ми е малко тъмна индия. Ще се радвам ако някой е имал подобен проблем и го е решил, нека сподели.

Пп: колата не е закачвана на диагностика, понеже е в малък град в провинцията и не съм търсил човек да я закачи. Прикачил съм снимка на компа на колата.

Сори за дългия пост.9f37998ac3d92fe2c2d29d7ddd35cdf6.jpg

Изпратено от моят P6_Energy с помощта на Tapatalk