Към съдържанието

  •  

/////AMG

Регистрация: 20 ное 2013
Офлайн Последно: 12 апр 2021 - 20:44:01
*****

#360724 Ч.Р.Д. на Марти hammer^BaTe

Публикувано от /////AMG на 22 март 2015 - 09:59

Честито Марто, да си жив и здрав, и много щастлив.Нека сега за теб да звучи.... Бял Мерцедес !!!   :birtday


  • 1


#357852 Честит рожден ден на Диди (Metatron)!

Публикувано от /////AMG на 08 януари 2015 - 17:01

Честит Рожден Ден. Много здраве ти желая..... иначе какво му трябва на човек... черен хайвер на масата и дизел за яхтата !


  • 1


#357851 Ч.Р.Д на /////AMG

Публикувано от /////AMG на 08 януари 2015 - 16:53

Благодаря на всички за прекрасните пожелания.


  • 1


#356064 ЧРД на Аспарух (Mr.Big)

Публикувано от /////AMG на 19 ноември 2014 - 09:32

Честит ти Рожден Ден. Бъди здрав и щастлив. На събора ли ще почерпиш за GL-а?


  • 1


#355381 Айде едно начално зимно събиране...

Публикувано от /////AMG на 05 ноември 2014 - 10:20

Мястото в Сърбия е интересно и евтино,но за хората от Бургас, Варна, Царево, В.Търново и др. отиване и връщане са си 1000 -1200км за 2 дена.За мен лично не е проблем, но предния път имаше хора с малки деца. Ако е "Роад трип" може и до Германия да стигнем. Преди всичко ще е есенен събор на Мерцедес-Бенц Клуб България и Сърбия е малко далеч от основната идея за популяризиране на марката в България. Нищо лично към никой. Поздрави.


  • 4


#349765 Пролетен събор MB 28-30, март 2014 г. гр. ДЕВИН

Публикувано от /////AMG на 27 май 2014 - 09:31

Прикачен файл  P3280001.JPG   235,29K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3280002.JPG   200,24K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290008.JPG   142,13K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290009.JPG   102,55K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290010.JPG   117,23K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290011.JPG   104,49K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290014.JPG   223,91K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290015.JPG   169,54K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290016.JPG   199,79K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290017.JPG   148,03K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290019.JPG   242,23K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290021.JPG   247,46K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290023.JPG   94,79K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290025.JPG   193,61K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290040.JPG   311,7K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290044.JPG   193,7K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290067.JPG   114,41K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3290068.JPG   148,83K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300080.JPG   172,96K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300081.JPG   177,47K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300083.JPG   161,66K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300084.JPG   143,37K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300085.JPG   158,02K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300088.JPG   192,58K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300090.JPG   172,17K   2 Брой свалянияПрикачен файл  P3300105.JPG   133,76K   2 Брой сваляния


  • 1


#348501 Снимки от Срещи където и да са!

Публикувано от /////AMG на 03 май 2014 - 22:10

Прикачен файл  31.jpg   131,34K   6 Брой сваляния


  • 1


#346320 Харч на масло за 8 цилиндров мотор

Публикувано от /////AMG на 24 март 2014 - 15:52

Малко :)

attachicon.gifIMG_0192.JPG

Колега при теб има ли странен шум при 360 км/ч ?  :)


  • 2


#346307 Ч.Р.Д. на Деси Алексиева

Публикувано от /////AMG на 24 март 2014 - 11:38

Честит Рожден Ден. Да си жива и здрава права и корава  :brunette


  • 1


#346066 "Знаете, че сте в 124-ката, когато...?"

Публикувано от /////AMG на 19 март 2014 - 09:13

Когато се возиш в нея и видиш неравност по пътя (БГ снаждане на панелите по мостовете), повдигаш си Г***, присвиваш очи, изпотява ти се ръката от стискане на дръжката и чакаш големия удар........ и нищо, само усмивката на шофьора.  wind14.gif


  • 1


#345895 Formula 1 сезон 2014

Публикувано от /////AMG на 16 март 2014 - 15:04

Участие с двигатели са имали или имат примерно Хонда,Алфа Ромео,Форд,Порше,Мазерати,Клаймакс,Рено,Мерцедес,Ферари,БМВ,Репко и др. Към днешана дата Формула 1 се "държи" заради рекламите в нея.Много автомобилни производители смятат, че е нерентабилно да участват и сe насочват към други шампионати примерно ДТМ ( ВАГ групата с Ауди) С две думи всичко опира до пари и традиции в този спорт.Иначе през 2013 ФИА обяви ,че има интерес за нови отбори през сезон 2014.Друго важно нещо е ,че във Формула 1 автомобилите са черешката на тортата откъм технология и отбори като Ферари година след някое инженерно откритие (аеродинамика, спирачни системи, двигатели и мн. др. )веднага вкарват технологията в масово производство на " обикновените" Ферарита .


  • 1


#345871 Formula 1 сезон 2014

Публикувано от /////AMG на 16 март 2014 - 09:34

Екипът на Mercedes има най-много изминати километри по време на предсезонната подготовка, но Williams е най-бързият тим. Това показва статистиката от трите сесии на "Херес" и "Сахир".

Mercedes очаквано е фаворит за спечелването на титлата, след като се представи най-убедително по време на предсезонните тестове. Люис Хамилтън и Нико Розберг натрупаха близо 5000 километра за трите сесии, направиха най-много състезателни симулации и демонстрираха сравнително добра надеждност. Единствено техническите проблеми по време на финалния тест поставят въпросителна относно представянето на отбора в Австралия.

Mercedes щеше да оглавява класирането и за най-бърза обиколка на "Сахир", но тази чест се пада на Williams и Фелипе Маса. Бразилецът вдигна летвата на 1.33.258 минути, което се оказа непосилно за Хамилтън в последния ден от тестовете в Бахрейн. Ако световният шампион за 2008 г. обаче се бе възползвал в максимална степен от своите супер меки гуми, вероятно Mercedes щеше да е в челото и на тази класация. Все пак Нико Розберг е втори и то на по-малко от три стотни зад Маса.

При производителите на двигатели отново германците са номер едно, което е напълно очаквано, най-малкото поради факта, че за разлика от Ferrari обслужват четири отбора. При Renault положението съвсем не е розово. Французите имат близо два пъти по-малко километри от Mercedes заради проблемите с новия 1,6-литров хибриден силов тракт. Любопитен факт, свързан с Renault, е, че Caterham е клиентът на френския производител с най-солиден километраж.

Общо километри за трите тестови сесии:

  1. Mercedes, 4973 км
  2. Williams-Mercedes, 4893 км
  3. Ferrari, 4489 км
  4. McLaren-Mercedes, 4154 км
  5. Sauber-Ferrari, 4039 км
  6. Force India-Mercedes, 3975 км
  7. Caterham-Renault, 3313 км
  8. Toro Rosso-Renault, 2436 км
  9. Red Bull-Renault, 1706 км
  10. Marussia-Ferrari, 1675 км
  11. Lotus-Renault, 1288 км

Общо километри за различните марки двигатели:

  1. Mercedes, 17994 км
  2. Ferrari, 10214 км
  3. Renault, 8743 км

  • 1


#345870 Formula 1 сезон 2014

Публикувано от /////AMG на 16 март 2014 - 09:30

Двигателите на Mercedes имат огромно превъзходство

 

Двигателят на Mercedes е със 75 к.с. по-мощен от този на Ferrari и въпреки това се справя с ограниченията в разхода на гориво. Това обяснява по недвусмислен начин преимуществото, което заводският тим на германците и останалите екипи с техни мотори имат по време на тестовете.

Mercedes бе над всички по време на втората група тестове тази зима, като резултатът на Нико Розберг от последния ден бе само със секунда по-слаб от квалификационното му постижение на "Сахир" преди година. Единствено клиентските тимове на германците се доближават до техните резултати. McLaren регулярно се бори за първото място, а Серхио Перес изведе Force India начело в отварящия ден от финалните тестове в Бахрейн.

Това превъзходство несъмнено се дължи на новите двигатели на Mercedes, които от самото начало показаха завидна надеждност и динамика. Според неназован ключов специалист от Ferrari разликата в максималната мощност на техния мотор и този на германците достига внушителните 75 к.с.

"Техният двигател (на Ferrari) е със 75 к.с. по-слаб от този на Mercedes и те не могат да си обяснят как германците разполагат с такава мощност и същевременно остават в ограниченията за разход на гориво, които бяха въведени тази година", коментира Андрю Бенсън от BBC.

Подобна разлика обяснява напълно изоставането на Ferrari, въпреки че италианците са в далеч по-добра позиция от Red Bull и Renault. Въпреки всички обещания французите продължават да имат технически проблеми със своя Energy F1-2014 и едва ли те ще бъдат отстранени преди старта на сезона в средата на март.


  • 1


#345825 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от /////AMG на 15 март 2014 - 12:37

Сравнителен тест - Audi RS 5, Lexus IS-F и Mercedes C 63 AMG

http://autobild.bg/С...-c-63-amg/a7426


  • 1


#345824 Опитаха да откраднат прототип на Mercedes-Benz

Публикувано от /////AMG на 15 март 2014 - 12:03

Mercedes C111

Точно в полунощ на 30 април 1978 година петте бутала на дизеловият двигател на Мерцедес-Бенц C 111-IIIзапочват да работят, подкрепени от междинно охладените преработени газове на турбокомпресора (интеркулър), който при 130 000 оборота в минута дава достатъчно въздух в камерата за да даде мощност от 230 к.с. Тази мощност е повече от достатъчна да ускори Мерцедеса до рекордната скорост от 325 км/ч. Поради много „дългото” съотношение, автомобила все пак се нуждае от време, или да сме прецизни една цяла обиколка на дългата 12.66 километра писта Nardo в южна Италия.
Що за вид са експерименталните автомобили на Мерцедес от моделите C 111 до C 111-IV? 
В края на 1960те години разработващите инженери на Даймлер-Бенц тестват Ванкелов двигател с цел той да бъде внедрен в масово производство. Трябва да се отбележи, че много производители по това време обръщат поглед към изобретението на Феликс Ванкел (Felix Wankel). Мерцедес C 111 е точно такъв експериментален автомобил за тестване с , нови компоненти в окачването от по-широки до състезателни гуми и пластмасови компоненти в каросерията. Като допълнение C 111 е използван и за подобряване на аеродинамиката на спортните шосейни автомобили

 

Три роторният Ванкелов двигател на първия Мерцедес C 111 от 1969 година е с мощност 206 кВ/280 к.с., позволявайки на автомобила да достигне максимална скорост от 260 км/ч. Този автомобил прави тестове последователно на Untertürkheim, на Hockenheimring и на Nürburgring през април и май 1969. Окачването е с контрол против накланяне и против „гмуркане”, предните полуоси по-късно са включени в масово производство, а задния мост е предшественик на днешното многораменно захващане на задното окачване. На основата на опита, получен от този тестов автомобил са произведени още 5 експериментални автомобила. Всичките те дават нивото на комфорт, с което масово произвежданите спортни автомобили на Мерцедес радват своите купувачи. Експерименталните екземпляри са показани на журналисти, инженери и ВИП личности по време на IAA през 1969 година, макар и на различни места.
Само пет месеца по-късно, експерименталният Мерцедес C 111-II е оборудван с 4 роторен Ванкелов двигател и мощност от 258 кВ/ 350 к.с., което дава на автомобила максимална скорост от 300 км/ч и ускорение 0-100 км/ч за 4.8 секунди. Сравнен с C 111-I, тази версия е подобрена значително по отношение на видимостта за шофьора и аеродинамично – съпротивлението (Cd ) е само 0.325 – не лошо за времето си. Най-важният аспект обаче е подобрената гъвкавост на Ванкеловия двигател и неговия момент повишен до 40 mkg, което ще рече че по това време няма автомобил на пътя, който да има такива данни. Мерцедес представя този автомобил на широката публика на Женевското авто изложение през 1970 година. Както и при първата версия, той става обект на адмирации на феновете на марката, които мечтаят за заместник на легендарния Mercedes 300SL Gullwing coupe. Но надеждите им бързо изчезват, поради все по-строгите норми за вредни емисии приети от много страни по света, както и петролната криза от 1973 година, защото емисиите на Ванкеловия двигател е трудно да бъдат намалени, а и разхода на гориво е много над приетите норми за времето.

Дизеловият двигател на Мерцедес

След преодоляване на първоначалния шок от петролната криза, Ванкеловият двигател е заменен от дизелов – политика, следвана от цялата индустрия, тъй като се знае че дизеловите двигатели са по-икономични. От друга страна генералното мнение е за грубата работа и липсата на мощност на дизеловите двигатели, които не са и неоправдани. Нещо е трябвало да бъде направено и разработващите инженери и Борда на директорите на Мерцедес излизат с идеята да се етаблира данни за подпомагане на продажбите с рекорди, поставени от дизелови двигатели.
Основният двигател, който е избран е силният пет цилиндров, трилитров атмосферен дизел от Мерцедес 240D 3.0 и Мерцедес 300D (W 115, Stroke Eight)– двигател с огромен потенциал. С Garrett турбокомпресор и интеркулер, производственият двигател OM 617 LA с 80 к.с. бива форсиран до гордите 190 к.с. и монтиран в Мерцедес C 111-IID (за дизел), преработен вече в дизелов автомобил и готов за рекорди на чисто новата писта в Nardo, близо до Lecce на 12 юни 1976 година.
Четирите пилота, които управляват автомобила на интервали от по 2.5 часа, поставят рекорд след рекорд в продължение на 60 часа, завършвайки без никакъв проблем. Накрая сметката е 16 нови рекорди, като тези за 5000 мили, 10 000 километра и 10 000 мили са абсолютни световни рекорди, тоест без значение от типа на двигателя. Средната скорост е 252 км/ч. Така че дизеловият двигател доказва своите способности, а спринта от 0 до 100 км/ч отнема само 6.8 секунди.

Рекордите, поставени от Мерцедес C 111-III

За замесените в проекта това е само началото. Те знаят, че могат да направят автомобила по-бърз, като достигнат максимална скорост от 300 км/ч, но това означава и аеродинамична работа и преработка на автомобила от пътен в състезателен C 111. Похвала заслужава борда на управлението на Мерцедес, които дават зелена светлина на проекта. Дизайнерският отдел започва работа в началото на 1977 година по C111-III, като се набляга и на най-малкия детайл по отношение на аеродинамичността. По този начин се постига въздушно съпротивление (Cd) от само 0.183 – най-ниското постигнато по това време. В сравнение с C 111-II, новият C 111-III е с по-дълга база, по-тесен, със скрити в калниците колела, много ниска предница с вградени, мощни фарове и много дълга заострена задна част с централна вертикална перка, която би трябвало да подобри устойчивостта на автомобила по правите отсечки при страничен вятър.
Дългият и тесен кокпит е само с една седалка, като мястото на пасажера е заето от огромна тръба даваща въздух за интеркулера. Естествено е оставено място и за системата за телеметрични данни, специално разработена от Мерцедес-Бенц, която автоматично да изпраща данните по време на тестовете, както и радио оборудване, позволявайки на пилота да комуникира с отбора по време на движение.
И най-накрая – на 30 април 1978 година настъпва времето за автомобила с дизелов двигател да докаже своите способности на пистата в Nardo. Този път в посока, противоположна на движението на часовниковата стрелка, тъй като мантинелите се намират от дясно, давайки на пилотите на автомобилите с ляво управление по-голяма сигурност в случай на инцидент. По време на нощните тестове радио комуникацията спасява живота на таралеж, пресичащ пистата, но това води до спукана задна дясна гума по времето на третия пилот и прави огромни дупки в каросерията на автомобила. Специалният камион бързо взема повредената кола и ненаранения пилот, докато механиците подготвят идентичния резервен автомобил. След този инцидент хронометрите са занулени и всичко започва отначало.
Резервният автомобил се оказва една идея по-бърз и по-икономичен от оригиналната кола, довеждайки интервалите за зареждане от 62 на 67 обиколки. Към тримата пилоти се присъединява и много бързият менажер по проекта д-р Hans Liebold.
Всички рекорди до случката с пукнатата гума са повторени, дори с по-добри време и опита не бива застрашен дори и когато втори таралеж има нещастието да попадне на състезателната линия на автомобила и да се удари в предния му спойлер. Поправката отнема не повече от 2 минути. Обикновено пит стоповете са траели между 15 и 20 секунди – пълнене с гориво, смяна на пилота, проверка на гуми, доливане с масло в двигателя са били планувани и добре обработени.
След 12 часа на иначе безпроблемно каране, Мерцедес-Бенц могат да се поздравят с 9 абсолютни световни рекорда, или рекорди независимо от типа на двигателя, постигнати с почти производствен трилитров дизелов двигател. Разходът на гориво е малко под 16 литра на 100 километра – още един рекорд, след като средната скорост е малко над 300 км/ч.
Световните рекорди на дизеловия Мерцедес C 111-III:
100 км: 316.484 км/ч. 100 мили: 319.835 км/ч. 500 км: 321.860 км/ч. 500 мили: 320.788 км/ч. 1000 км: 318.308 км/ч. 1000 мили: 319.091 км/ч. 1 час: 321.843 км/ч. 6 часа: 317.976 км/ч. 12 часа: 214.463 км/ч.

Световен рекорд на писта : 403.978 км/ч

Световният рекорд за скорост на писта от 355.854 км/ч е съществувал от 1975 година и е поставен от състезателен автомобил от Американските American Can-Am серии с 1000 к.с. двигател. Все пак това е рекорд непризнат от FIA, но след успеха на C 111-III, инженерите на Мерцедес-Бенц чувстват че той е по силите им да бъде подобрен. Трябвало е само още 100 к.с., но е било невъзможно те да се изстискат от производственият дизелов двигател. Затова отборът се обръща към 4.5 литровият бензинов V8, използван в колите за масово производство. Инженерите повишават обема до 4.8 литра и снабдяват агрегата с натриево охлаждани клапани, два ККК турбокомпресора и тройно дисков съединител, способен да се справи с въртящият момент от 600 Нм. 
С 500 к.с. под капака, постигнати със сравнително малко средства, модифицираният състезателен Мерцедес C 111-IV, с допълнителни аеродинамични подобрения – 2 перки и допълнителни спойлери стартира на пистата в Nardo на 5 май 1979 година. След опита е регистриран и нов рекорд от 403.978 км/ч. Като допълнение автомобилът поставя рекорди на 10 и 100 километра, както и на 10 и 100 мили.

http://www.youtube.c...kDxQznUKi8#t=12


  • 2