Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: 07 фев 2021 - 12:05:20
-----

#400890 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 23 ноември 2017 - 10:43

Някой може ли да обясни защо се трият мнения без причина? Що за цензура и простотия? На кого пречеше дискусията?
  • 1


#400889 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 23 ноември 2017 - 10:25

Аз съм последният човек, и наистина е така, който ще тръгне да защитава някой каращ бързо или нарушаващ закона. До колкото знам, и дано е така, колегата си позволява да кара бързо само на магистралата. Там е разрешено със 140, така че 170 не е някаква извънземна и опасна скорост. Разликата не е голяма. Много по-опасно е шофирането в града и първо- и второстепенни пътища с превишена скорост и несъобразена. Един пример:
Когато живеех още в Русе, през два блока имаше някакви пишман майсторчета и бмв дрифтъри, които преимаха междублоковите улички за рали трасе. Та тези пичове застрашават всички, включително и деца, НО по отношение на закона не бяха в нарушение, защото не превишават 50км/ч. Тези обаче 50км, на тези тесни улички с тези паркирани коли и с толкова деца по площадките са си отвсякъде несъобразена скорост и изключително опасни. Та кой е по-опасен? Пак казвам, против съм бързото каране и 100% против нарушаването на закона, но, че съществуват глупави, недомислени и откровено несправедливи правила и регулации е повече от очевидно.
  • 1


#400826 След W210 накъде?

Публикувано от ЦецоКолев на 21 ноември 2017 - 21:05

W212 200 и 220 cdi дори и да не са били таксита, ще са на сериозен пробег. Естествено по-добре 500к км на аутобана с 150км/ч отколкото тръгни-спри из града, но все пак.
Иначе за рено не бих дал такива пари, а за w212 са малко. Страхотен w211 ти е бюджета, не знам защо си против.
  • 2


#398583 E55 AMG kompressor

Публикувано от ЦецоКолев на 01 октомври 2017 - 23:34

Страхотен мотор с убийствена тяга, здрав и евтин за поддържане*. Това си е м113 с коНпресор, така че си страда от същите проблеми с покапване на масълце тук и там. Компресорът е здрав, там няма грижи. Обслужването си е като на М113, т.е. нормално за V8. Спирачките са малко по-скъпи, но не е дори близко до новите АМГ-та като цена. Разходът си е според крака. Като всяка префейсова w211 SBC-то може да издъхне. Тези, които са с по-висок пробег се появава проблем с intercooler-а, там се правят едни превантивни манипулации за да се избегне проблем.

Общо взето е страхотен автомобил, което е доказано по-здрав от 6.3, поне в първите години на производството на атмосферният. 5г се справя прилично, естествено 7г е доста по рафиниран, но няма идеално щастие.

*Евтин за поддържане е относително понятие. За един и голф 2 може да му скъпее, за друг 65 Амг да си му е по джоба. Най-добре давайте приблизителен бюджет, които можете да отделяте за кола.
  • 1


#396947 Любопитни статии

Публикувано от ЦецоКолев на 28 август 2017 - 17:36

В офисът на Даймлер:
Аре да избухаме два тона с пари за концепт, които никога няма да види бял свят като сериино производство.
  • 2


#395618 Закъсах в Румъния

Публикувано от ЦецоКолев на 30 юли 2017 - 16:12

Е като кажете така какво са 300к км за една кола. Все едно прословутите 124-ки пък не са имали подобни проблеми. Все е кола, все е машина, и на много по-малко километри може да измяука нещо. Въпроса е, защо не е хванат проблемът по-рано. Ако няма никаква индикация и внезапно хвръква, тогава е притеснително.

Едит:
А и тука не говорим за двигателя, така че, дали е 6.3 Амг или 200цди, все тая.
  • 1


#394897 Въпроси от 200 на 320

Публикувано от ЦецоКолев на 17 юли 2017 - 19:04

Добре, знам, че всеки иска от старата гледана барака 200 да направи 320, но вече през ден има такава тема. Изглежда много хора не са наясно със задачата и сложността и. Не е просто plug'N play. За такава работа се иска много средства и нерви, повече от готова 320-ка. Хвани препрочети една тема на някой от колегите, които е правил такива проекти и виж какви трудности се е сблъсквал.
  • 1


#394407 Колеги какво мислите за електромобилите

Публикувано от ЦецоКолев на 08 юли 2017 - 08:26

Това са малко мечти, поставяне на цели, които не е ясно дали ще се постигнат. Ако технологията не е достатъчно напреднала през 2035 бързо бързо ще вдигнат срока до 2050 г. Само не разбрах, след като се борят срещу замърсяването, защо искат да намалят използването на ядрена енергия, най-чистата такава. Само с вятърни турбини и панелчета по покривите нЕма да стане. И всички тези мерки ще ударят, естествено, малкият човек, работещият за хляба си.
  • 1


#394193 Колеги какво мислите за електромобилите

Публикувано от ЦецоКолев на 03 юли 2017 - 20:09

Klimfilt препокрива моето виждане за нещата на 100% с неговите постове. Тесла си е просто още една временна мода, един fidget spinner ако щете, при това гадно натрапван от масовите медии и лобистко зависимите правителства. Колкото до изработката, може да се погледне цяла палитра от проблеми и нискокачествени изпълнения в интернет, абсолютно недопустимо за кола струваща такива пари. Не без причина големите автомобилостроители са в бранша от много десетилетия, правенето на масова кола не е лесна работа. Нищо против технологията, нека си я развиват, но имат много хляб да изядат докато се наредят до премиумите.

Колкото до грозното изкривяване на истината за замърсяването и вредата от автомобила, там отново е една голяма манипулация. Има ли още някой, който не знае, че ел. колите в крайна сметка замърсяват повече от двг с вътрешно горене? И както klimfilt вече каза, основният замърсител в големите градове не са колите, а производства, ТЕЦ-ове и в България, дървата и въглищата за отопление. Войната обаче е само срещу автомобила. Да, на 100% подкрепям мерките за налагане на строг контрол на коли с изтърбушени катализатори, дпф-и и т.н., но до там.

За мен бъдещето е също във водорода. Батериите са добре за телефони, лаптопи, палетни колички, но не и за масово ползване в автомобилостроенето.
  • 1


#393789 Перка на климатика

Публикувано от ЦецоКолев на 24 юни 2017 - 09:37

Вонко е форумният автохипохондрик. :)
  • 2


#393078 Избор на w211 БЕНЗИН

Публикувано от ЦецоКолев на 12 юни 2017 - 13:06

Ревизия? Що? Какво ще му се ревизира? 3.2 си е куче, както и всички м112. Проблемни са им течовете на масло, но не са страшни за ремонт. Новият не съм го карал и притежавал, само легенди се носят, че не бил толкова здрав, но то винаги такива работи се говорят за всяко ново нещо, че старото е по-добро... Предполагам е единтично положението. Плюса за мен на м112/м113 е, че за всичко има DIY в интернет. Лесно се работи на този мотор.
  • 1


#391430 Нова кола

Публикувано от ЦецоКолев на 14 май 2017 - 20:04

Проблемът ще е само, че ще гори 20 бензин, а не газ.

Ако е сложена кадърно системата и работи безпроблемно, никога не бих я махнал.
  • 2


#390537 w124 Coupe - m119 5.0 - Single Turbo - Drift Car

Публикувано от ЦецоКолев на 26 април 2017 - 11:46

Страхотно инфо, много благодаря от името на всички. Много неща се научават.
Към какво мощности се стремиш и каква е крайната цел?

А McLaren Mercedes не е ли със преработен м113? Там си носи мощността много километри без проблеми, но вероятно доработките са именно за това.
  • 1


#390230 Съвет относно закупуването на W140 S300.

Публикувано от ЦецоКолев на 21 април 2017 - 23:49

Кое е по-безпроблемно е въпрос като коя болест е по-приятна - ХИВ, сифилис или чума.
  • 1


#390225 Съвет относно закупуването на W140 S300.

Публикувано от ЦецоКолев на 21 април 2017 - 20:52

Колкото и да е хубава тая S-ка, вече са си коли за реставрация. За мен няма как да вземеш 140-ка и да я подкараш за евридейка веднага.

Освен това тия дизелчета са толково немощни, че е голяма мъка. Помисли за бензинче, най-добре 500.
  • 1