Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: 07 фев 2021 - 12:05:20
-----

#405770 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 09 март 2018 - 09:07

На 300 километра от там бях, споко, а и мойта брада не е от нежните ;)
attachicon.gifфил.JPG


Ееее ебати пича! #NoHomo
  • 1


#405488 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 03 март 2018 - 11:15

Стига де, толкова много ли са летните шофьори във форума? Всеки Бенц с хубави нови гуми и прилично задкормилно устройство няма как да има проблеми в зимни условия в града. Да, планини и преспи по 2 метра няма как да се катерят, но всичко друго си е ок.
  • 1


#404652 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 08 февруари 2018 - 23:15

Тука карат яко нови коли, но почти никога собствени. (Говоря за региона на Щутгарт) Такива схеми има за лизинг, че се обезмисля карането на стара кола от обикновения човек, който не може/не иска да си прави сам ремонтите по нея. Сервизите дерът по две кожи за всяка дреболия и хората си казват "Я по-добре 250 евро на месец за А класа с прилично оборудване, от колкото 2 пъти годишно по 1000 евро за ремонт на дъртия кошник". Иначе всички турчета със заплати от 2к чисти пари на месец вземат АМГ-та за по 1200 евро и после търсят дюнери на промоция, че... но това си е типично балканска история.

Иначе и аз 10% ги смятам на чистите пари, които вземам.

Аз лично предпочитам по-стара, но висок клас, от колкото нова нисък клас. За мен най-важното е комфорта и тишината при пътуване, за това предпочитам w220 за 10к евро вместо ФВ Ъп пак за толкова.
  • 1


#404631 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 08 февруари 2018 - 21:19

И аз да се включа по темата. Значи ако мога да си го позволя, ще се кача на 222-ка без да се замисля. Това ако съм много, много богат, не ако съм продал нивите на дядо, както правят повечето днес. Аз се движа по принципа на 10-те процента. Ако изкарвам 20, за кола 2 харча и толкоз. И ми е много спокойно на душата, не треперя по колата, а я карам наистина с кеф. Да, дърт кошник на 20 години, но много гледан и послушен. 200 магарета дето си теглят прилично и всички РЕАЛНО нужни екстри. Да, без проблеми мога да се метна на w211, w212 и дори да се нахвърля с лизинг на някой опоскан w213, но съм сигурен, че нямаше да ми е толкова гот и безгрижно, колкото сега. Сега ако се обади нещо по колата - оправям го на момента и го забравям, не го гладувам.
  • 2


#404268 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 03 февруари 2018 - 10:21

С полирпаста няма ли да излезе?
  • 2


#403917 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 30 януари 2018 - 22:20

Г-то е толкова брутална и различна кола, че или я мразиш и не можеш да я гледаш или ти е мечта. Просто кола със собствен стил и мнение. Като отделни характеристики се сравняват, има толкова по-добри джипки, но като пакет, като цял продукт, Гегата е сама на върха. Няма такава друга кола, просто няма. И си има специфична клиентела, разбира се.
  • 1


#403409 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 23 януари 2018 - 21:53

Навсякъде ги има такива, и в Германия е пълно. Вярват си наистина, че колата им е някакъв уникат и, че струва такива пари.
  • 1


#403260 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 21 януари 2018 - 01:23

Колега, от това което съм оцветил в червено, само с последнотите две съм съгласен...
По-здрави няма как да са, защото не са правени с цел да са здрави, а да са здрави за определен период или пробег, но не повече от 300 К километри и 5-7 години максимум. По-бързи е имагинерно понятие, защото и от старите коли има по 300-400 коня и ен-нютона, така че и те са бързи, но съм съгласен, че в ускорението може да има разлика. Че са по комфортни също е факт, но пак казвам-и опел инсигния е много комфортен, стига да си платиш екстра.
И като заключение, никъде не съм чувал някои да говори за w220 като последния истински мерцедес, защото тия коли са си пословично чупливи...
След 15 години няма да има изобщо бензинови коли, най-вероятно повечето ще са хвърчащи :) 
W222 е красива кола, но W140 е легенда :) Преди пускането на модела около 8 години се е тествал, ако не се лъжа, а 221та излезе 2-3 години след 221 фейса. И когато навремето са давали по 200 хиляди дойч марки за ес класа е било наистина сериозна покупка, престиж и инвестиция, а сега тия 222ки започнах да ги виждам на всеки ъгъл, мамка им...включително и някакви младежи на по 20ина години виждам да ги карат (да са живи и здрави), което не е изобщо същото, като едно време 140ките :) 
Както и да е де, това е само гледна точка, като разбирам твоята, съвсем резонна е, малко преекспонираме със старите "истински" неща, но нали за това сме форум-да си имаме някаква мания...ако ще си купуваме всички нови мерцедеси, то смисъл от тоя форум няма, най-много да си пием по някое кафе, докато ни обслубват колите в Силвър стар ;) 
На всеки пожелавам Мерцедес по вкуса му, разбира се, но нека не забравяме, защо изначално тачим марката-заради ей такива машини като W140  :beer  :mbcbbbq  :mbcb


Чак сега имам време да напиша отговор. Та, разбира се съм съгласен с теб за повечето неща, но...
1-во Това коя кола колко години е разработвана далеч не е еквивалетно на качеството на самия автомобил. Отделно технологиите и методите на разработка нямат нищо общо с тези преди 10,15 или 25 години. Примери мога много да дам.
2-ро Нека да спрем с тези твърдения, че колите днес не държали километри и години. Държат и то много повече от 300к км. При толкова масово производство, нормално е да има и дефектни бройки, но те са пренебрежимо малко. W212 държат без проблеми по 300-400к км само с навременно обслужване. После в България за втори живот и още толкова километри... Колкото до старите, айде да си говорим факти. W140 е легенда, да, но и супер комплексен автомобил с много недоказани в него момент възли и проблемни части. М104 с течащите си глави, М120 даже няма какво да го коментираме. М119 е, признавам, куче и държи. Дизелите, особено 350, си ги знаем и тях какви котури са. Като сложим и проблемът с инсталациите и картинката става малко грозна. Искам да кажа, че всяко поколение Бенцове си има своите специфики и проблемни зони. W220 не знам с какво е пословичен, но без проблеми движат 500к км, единственото слабо място им е Airmatic-a и АВС и да, ръждата. Иначе страхотен автомобил. Да, няма я харизмата на 140, но е доста по-модерен. И много вече го коронясват като "последният здрав Мерцедес", което, разбира се, е смешно, защото w221 почти няма слабости, освен М272 и М273 през първите години на производство. Та тази тема е дълга и може още много да се пише. Уважавам безкрайно много мнението ти, за другите неща съм съгласен. Дай боже всеки по една w222 и две-три класики в безупречно състояние, ей така за кефа от старите дзверове.
  • 1


#403107 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 16 януари 2018 - 00:11

Аз също харесвам старите Бенцове, духът, усещането и това, че са били НЕМСКИ коли, а не като сега, така направени, че да се харесат в Китай, Щатите, Индия, Русия и всяка друга точка по света. Дизайна е бил немски, функционалноста също, мисленето също. Но! Да си кажем право в очите: за повечето хора гроздето е просто кисело и за това е това мнение, че старите са по-добри... сори, ама не са. Сегашните са по-здрави, по-бързи, по-комфортни и по-безопасни. Да сравнявате w140 със w222 си е чиста проба подигравка. И забелязвате ли, че с времето се промяна така наложеното твърдение за "Последният здрав Мерцедес". Вече стигнахме до w220, че е "истински Бенц" и, че всичко след него не става... така ще стигнем след 15 години и до w213 и w222, че са "много здрави и не са като новите". Просто тогава ще можем масово да ги караме, за това...
  • 1


#402159 Разход mercedes E200 cdi 116k.s

Публикувано от ЦецоКолев на 19 декември 2017 - 16:27

Ако те бърка дали гори 8.9 или 7.5, значи не е за теб такава кола. Горивото ти е най-малкият проблем. Вземи си някой малолитражка с газчица и не го мисли.
  • 2


#401285 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 02 декември 2017 - 18:24

Запознати сме, чели сме, знаем как се финансира и какво печели от т.н. революционна Тесла. И времето на гениите, които собственоръчно правят велики открития, отдавна отмина. Виждам, че го правят да е някаква легенда, извънземен и т.н. типично по хАмерикански, но всичко е пунта мара.
  • 3


#401196 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 01 декември 2017 - 12:29

Пише, че е бил с износени гуми и вероятно пил + скоростта. Та от трите проблема, само за скоростта се хващате. Ясно е, че е 50 щеше само да се натъртил или с някакво минимално счупване, но... Отделно, пак зареди беднотията кара човека 20 годишен варел, дето още на премиерата си беше опасен. Та нещата отново са комплексни.

Всеки ден съм по аутобана и виждам как карат някой с 200++... Не че и тук не се блъскат, но няма такава война по пътищата като в България. Вчера даже говорих с една лелка немкиня дето си има нещо като куриерска фирма. И жената всеки ден хвърчи с разни пратки до Франкфурт и си кара с 200 на аутобана с едно ново пежо комби.
  • 2


#401112 Новият CLS.

Публикувано от ЦецоКолев на 29 ноември 2017 - 22:48

Днеска пуснаха новият CLS в Лос Анджелис. По първи снимки изглежда сякаш е загубил присъствието и елегантността си. Вътре е красиво, но ще го видим в различни конфигурации как ще изглежда. Все пак едно е на снимки, друго е на живо. Както с w222 се обърках, като не я харесах по снимки, на живо е обаче е бахти присъствието...

http://www.autobild....0576.html#bild1
  • 2


#400952 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 24 ноември 2017 - 14:43

Да мислим, че ние сме баш печените шофери, а всички други са смотани е доста тъпо и надменно. Да, някой са слаби водачи, други силни, но всички искаме да стигнем живи там, където сме тръгнали.
За един добър шофьор е този, който мачка газта и прави пушилка по улиците, за мен е добър този, който е внимателен и винаги има мисъл за 2 хода напред, дори когато кара бързо, който си познава колата в детайли, а не само геврека и педалите. Моята жена много се дразни като падне снега и почна да си тествам колата по паркинги или самотни пътища, но така получавам информация как е колата, как са гумите, спирачките, какво мога да очаквам ако трябва да спра рязко и т.н.
  • 7


#400897 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 23 ноември 2017 - 11:09

На мен.
Могат да се върнат, но аз лично не одобрявам заядливия тон на колегата.
Искаш да кажеш че съм циник и простак като зачиствам неща, които не биха се понравили на хората?

Искам да кажа, че не можете (всъщност, очевидно можете, но не трябва) да триете нещо по собствено усмотрение, което не е в разрез с правилата по никакъв начин. Не вие решавате, кое и какво би се понравило на хората. И без това форумът е доста слаб, няма нужда от излишна цензура, която още повече ще отблъсне хората.

Един друг мерцедесов форум го изоставих, щото един варненски чичак го е узурпирал и прави реклама на малкото си гаражче и цензурира всеки дръзнал да не се съгласи с неговите философии.
  • 6