Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: 07 фев 2021 - 12:05:20
-----

#430731 Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

Публикувано от ЦецоКолев на 12 юли 2020 - 14:46

А каква е целта на това мазане по винила и пластмасите? Какъв ефект се търси? Като видя подбно нещо си представям как някой е пържил тиквички вътре и всичко е напръскано с олио. Иначе външно изглежда на снимки ок.


  • 1


#430491 Някой за съдействие при проблем с другия форум?

Публикувано от ЦецоКолев на 29 юни 2020 - 18:27

Същото е и с мен от две години, но не се и натискам за него форум. Чичкото, дето е на всяка манджа - меродия и се мисли за спеца на спецовете по мерцедесите, ми е леко анти.


  • 3


#430441 Верига м271

Публикувано от ЦецоКолев на 26 юни 2020 - 09:23

Никой не го е пратил никъде, просто му се споделя опит от човек, който го е играл този филм и знае какво говори. Нали за това е форумът? След това всеки сам си решава дали да послуша съвета или сам да си чупи главата. А за Германия никой не е споменавал нищо или просто е модерно да го ядете Преторианеца, че си е оправил колата там?

А как ги купувате тез курници с проблеми за хиляди левове, не знам. Не ги ли гледате? То и цените в България отговарят де, това е най-важното.
  • 1


#430422 Верига м271

Публикувано от ЦецоКолев на 25 юни 2020 - 10:59

Ти как мислиш? Дали има симптоми?
  • 1


#430367 Проблем с климатроника

Публикувано от ЦецоКолев на 22 юни 2020 - 19:30

И щом загравя до 100гр значи и виското е за кофата.
  • 1


#430303 Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick

Публикувано от ЦецоКолев на 20 юни 2020 - 09:25

Даже са евтини, ако питаш мен. Колко да струва w211 Facelift с малко по-добра моторизация? Ако вярвате, че на запад си дават хубавите и гледани коли за без пари, ей така, че да си ги караме ние и да не ремонтираме нищо, значи вярвате и в дядо Коледа.
  • 1


#430142 Силвър Стар 2020 техническо обслужване - кампания

Публикувано от ЦецоКолев на 12 юни 2020 - 23:27

Аз лично не виждам смисъл един 5-10-15 или 20 годишен кош да се вкарва в официален сервиз. Изтече ли заводската гаранция -> свободен сервиз. Ако някой очаква, че зареди няколко печата ще си продаде колата по-добре, лъже се. И не само в България е така.
  • 3


#429889 Километри масло

Публикувано от ЦецоКолев на 04 юни 2020 - 18:53

10 хил. или една година. Ако предимно градска експлоатация, дори на 8 хил. Това с 25 хил. го пише в книжките, но само при магистрално каране, без студени стартове, без тръгни-спри и без натискане в лютеницата. Общо взето условия непостижими за нормалният шофьор. Това казват в дебелите книги и опитът на много знаещи хора, с които съм говорил.

Имам познат, който понеже знае за интервала от 25-30 хил км, слага си от него още едни 30%, понеже производителите се презастраховали, и пердаши с едно масло 40 хил км. Още движи курника. Може би, защото е японка, не знам. Немец е и не е до пари, просто немърливост.
  • 1


#429724 R-class

Публикувано от ЦецоКолев на 31 май 2020 - 10:10

Ако тия проблеми при w203 ти се струват големи драми, то Р класата е в тотално друга лига.

Трябва много внимателно да се избира, защото ако попаднеш на някой дроб смазан от каране:
Ако на моторът проблемите с масления охладител не са оправени - скъпо.
Ако издумка въздушното - пак скъпо.
4матика също може да създава проблеми.
САМ модулите също са капризни.
  • 1


#428651 Продажба на кола с Бг номера в Германия

Публикувано от ЦецоКолев на 15 април 2020 - 14:07

Запъваш се като магаре на мост. Все едно не познаваш немската бюрокрация. За да не кажеш, че пак си чешем клавиатурите, ето четиво: https://www.lexicar....nd-gueltig.html

Fazit: Ausländische HU-Prüfungen sind in Deutschland in der Regel nicht gültig, auch wenn sie in EU-Staaten vollzogen wurden. Hier gibt es Ausnahmen, wenn nach einem Standart geprüft wurde, der in Deutschland anerkannt ist. Beim Kauf sind Autos mit gültiger ausländischer Prüfung ebenso kritisch und gründlich zu untersuchen, als wäre keine Plakette vorhanden.

Както написах в предният пост, при теб става въпрос за изключение, а не за правило. Ако беше толкова лесно, всеки щеше да ходи в Полша да си прави прегледа и да движи с него в немско.
  • 1


#428185 Дилема

Публикувано от ЦецоКолев на 29 март 2020 - 12:58

Пълен порой е черната s65. Фейсова е, но е сбирщайн от поне 3. Аз фейсова за 10 хил лева в добро състояние трудно мога да си представя, но... Отделно, самото ходене в Силвър Стар нищо не значи, няма да ти дадът гаранция, а и по информация от хора ходили там, не са големи капацитети. Може и да греша, както казах, инфото не е мое.
  • 1


#428115 Продажба на кола с Бг номера в Германия

Публикувано от ЦецоКолев на 27 март 2020 - 09:44

И да допълня, колата трябва да има валиден немски TÜV, без него няма как да стане регистрацията. За да го вземеш, колата трябва да е топ, понеже е с чужди номера, ще и бръкнат и в интимните части, освен ако колата е под 3 години. Трябва ти и COC сертификат.
Без немска регистрация да се продаде кола с български номера е мнооого трудно. Трябва да е някаква екзотика.
  • 1


#427420 Мерцедес МЛ 320 224 к.с. - хубав автомобил - скъпа поддръжка - за мен ли е?

Публикувано от ЦецоКолев на 25 февруари 2020 - 16:00

Добре дошъл, колега.

Всеки си изкарва парите и всеки си преценява за себе си, но за мен след гаранционен автомобил да ходи за всяко нещо в представителство... не е оправдано. И 90% от всички части, които си сложил "оригинални" мерцедес са си едни ребрандирани качествени марки. Никой не казва да слагаш китайски акита, но ксенон крушка за 300лв...
  • 1


#426635 Колко пари да пусна на обява моя Cl500 2004г.!!!

Публикувано от ЦецоКолев на 26 януари 2020 - 10:50

Недейте бърка двата пазара (Германия и България). Нищо общо нямат.
  • 1


#426420 W211 E350 4Matic Бензин Скоростната кутия работи на 1-ва и задна

Публикувано от ЦецоКолев на 16 януари 2020 - 15:39

Най-вероятно платката. Вижте и за масло в компа на кутията, ако буксата тече и не е сменяна. Една стар диагноза не е излишна в крайна сметка.
  • 1