Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: 07 фев 2021 - 12:05:20
-----

#384145 Избор между E500 или C32 AMG

Публикувано от ЦецоКолев на 24 декември 2016 - 01:05

Всеки си има виждане за нещата. Едно Е500 веднага му мятам една газ сложена от кадърни хора (много важно!!!) и си карам мощният V8 с наполовина разхода на "гъзарския" бензин. Кое му е лошото? Парите никой не ги ака, нали така? Това си е една инвестиция, която трябва да се предвиди правилно. Важно е кой колко кара и колко дълго ще държи колата.

Аз по-невиждам логиката в слагането на газ на 1.4 двигател, който се кара 3-5 км на ден, но това си е мое мнение.
  • 1


#384086 Тема за избор на кола

Публикувано от ЦецоКолев на 23 декември 2016 - 11:58

Ами нормално щом 10к лв ви се струват много за 211. Затова ще ви карат гробове от Италия и ще ви мамят по всевъзможни начини. 8к лв са си 4к евро (грубо казано). За тия пари в немско са само такситата на 500-600к км. А шом този и я продава с печалба, за колко ли я е вземал и т.н. Хубава 211 преди фейса на реални километри около 200к струва минимум 7-8 хил(2004-2006) Евро! Фейслифтови хубави почват от 10 хил. Евро. Всеки иска "германка" карана от дядо ама на никой не му се плаща за такава кола.
  • 1


#383896 8 съвета за каране на автоматик

Публикувано от ЦецоКолев на 19 декември 2016 - 21:54

Бах аз тия немски инженери където са ти ги казали тези неща. Точно това че не е необходимо да сменяш постоянно позицията на лоста прави автоматика толкова приятен за каране в задръствания. Ти знаеш ли, че тук в Щутгарт като попаднеш в задръстване за 30-40 мин. ще трябва да смениш около 500 пъти от драйв на свободна. Това ако е по-добре за кутията...
  • 1


#383725 Тема за избор на кола

Публикувано от ЦецоКолев на 16 декември 2016 - 19:47

... 2024 Горубляне, 115 000, първи собственик, без удари, уникалнооо топче!
  • 1


#383711 Закупуване на clk500 2002

Публикувано от ЦецоКолев на 16 декември 2016 - 15:09

Не виждам нищо срамно в това да сложиш газ на каквато и да е кола. Защо да му плащаш бензина като може да ти е на половин цена? За мен е разумно, без значение колко пари имаш, да търсиш по-евтиното. Друг въпрос е вече ако нямаш средства, а се хвърлиш на някоя скъпа кола на която накладките не можеш да и платиш и и слагаш 5 евро газ да отидеш до барчето. Тогава е смешно, да.

Сега по темата. Един съвет към автора: не гледай от автокъщи в Германия. Само частни лица и да не са Мехмет или Абдул.
  • 1


#383455 Избор на W204

Публикувано от ЦецоКолев на 12 декември 2016 - 14:31

Нека се включа и аз с моето скромно мнение. Това с пребоядисаните детайли... хора стига сте се стягали! Един приятел работи тук към VW/Audi и Даймлер и се занимава с ЧИСТО нови коли да им оправя надрасканите детайли, чукнати калници и т.н.Винаги при транспортиране, складиране, тестови карания може да се получи дефект по боята. Т.е. можете да си купите автомобил на 50 км с найлоните и вече да имаш два пребоядисани детайла.

Иначе тази гимнастика с кола от тук е доста сложна. Няма как да стане да стоиш в България и да гледаш mobile.de и когато ти хареса нещо да тръгваш за Германия. Още на Калотина твоята кола в немско ще е продадена. Или пък ако гледаш коли, които се продават от 1-2 месеца... има причина да стоят още, гаранция! Истината е, че трябва да си тук, с парите в джоба и да си 24/7 в мобилето. Хубавите екземпляри изчезват много, ама много бързо. И някой път със седмици(дори и месеци) не излизат коли, които да си заслужават. И ВИНАГИ от частно лице, гроб с прикрити дефекти и в България можеш да си вземеш. Не че и немчолята по частните обяви не се опитват да те метнат понякога, но понеже не са такива по натура, правят го много балъжки и очевиден начин с номера, които ние знаем от 3-ти клас.
  • 1


#381171 Най-накрая си намерих новият Бенц

Публикувано от ЦецоКолев на 19 октомври 2016 - 23:23

Колеги, маслото на скоростите е сменено (250€). Много професионално, сервизът е специален за автоматици и още по точно - за Мерцедес. Маслото беше тъмничко, а човекът го души (?!?!) и каза, че определено е за смяна. Сега колата сменя още по-плавно, ще я видя утре като е студено дали ще има шум. Майсторът я кара и каза, че не чува нищо и че е нормално в студено състояние да е "по-груба" кутията. Събра 7.5 л. свежо масълце и там допълнителните му частици. По форумите четох за някаква букса която трябва да се смени задължително. Това ли е тя: http://www.sugshop.e...stueck-Getriebe? (или подобно)

Сега малко козметичен въпрос. Какъв препарат е най-добре да се използва за основно почистване на двигателния отсек? Някакви препоръки?
  • 1


#380441 Питане за конкретна обява

Публикувано от ЦецоКолев на 10 октомври 2016 - 22:07

Колега, чист приятелски съвет: не се занимавай и не си губи времето. Освен клекналото окачване (да, спорт на 136 кончета) цялата кола е някакъв сбирщайн. По едното време в снимките се появяват едни префейсови стопове, после пак ги няма. Вътре е някаква боза, а цената е прекалено ниска за от последните w211.
  • 2


#380302 Най-накрая си намерих новият Бенц

Публикувано от ЦецоКолев на 08 октомври 2016 - 23:12

Здравейте колеги! Най-накрая след няколко месечно търсене си намерих моята кола. Аз живея в Германия (Щутгарт) и търсеното беше в околностите. Пробвах доста коли ( включително и други марки ) и съм много щастлив, че оставам в "сектата". Просто нищо друго не ми пасва, не го чувствам така както Бенца. Намирането на точния беше обаче тежко. Толкова раждиви и изтормозени колици пробвах и то на някакви космически цени (все пак Германия...). Търсих само от частни лица, защото всички джамбази тука са минали курс по мошенгийство като нашите. На ден по няколко часа търсене, писане, говорене и накрая изскочи зайчето.

W210 E280 Avantgard 1998 на реални 183 х.км с пълна сервизна история, без грам ръжда (нещо което мислех че несъществува при w210). Гаражна от пенсионер работник в Мерцедес.





Колато още при пробното шофиране ме изненада с невероятното меко и готино окачване и лекотата на карането(за разлика от други мерцедеси които пробвах). Всички глезотии по колата работят перфектно. Има си чисто нов TÜV. Общо взето за 20 мин. се разбрах с човека и след 2 часа вече беше моя.

Сега малко за лошите неща:
-Автоматика при смяна от D към R се случва едно прихлъцване на колата (не е удър или ритане, но се усеща). По усезаемо е когато е студена.
-При движение се чува едно едва доловимо виена на първата предавка. При превключване пак се усеща леко прихлъцване. Другите предавки си влизат мазно и плавно и няма виене (или поне не го чувам). Кикдауна работи страхотно. Не приплъзва, не задържа или нещо такова.
-Гумите имат грайфер, но са много шумни, ще търся някакви нови зимни гуми, които да са тихи, просто да мога да се кефя на комфорта на макс. Чакам предложения от хора какво да търся точно.

Чакам мнения за кутията. В сервизната история никъде няма смяна на маслото, има само едно доливане от 0.1 л. преди години. Дали от там да почна или да си карам колата и да не се занимавам?

П.С.
Темата ще се ползва за нещо като дневник.
  • 4