Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: 07 фев 2021 - 12:05:20
-----

#426356 W204 - C220 CDI - Масло

Публикувано от ЦецоКолев на 14 януари 2020 - 18:09

Къде е завода на Даймлер за масла? За това, което даваш по 50 лв на литър е преетикетирано Fuchs, Shell или там която марка даде най-добра оферта. Това, че с "оригиналното" масло можеш да караш двойно повече километри е смешно и дори вредно за по-незапознатите потребители. Масло се сменя на макс 10 000 км, ако караш много градско дори на 8000 км. Това ако искаш "сърцето на твоят Бенц" да ти служи повече от 100к км.
  • 2


#426117 CLS C218 - кой мотор и какви са разходите

Публикувано от ЦецоКолев на 04 януари 2020 - 11:48

Здравей,


Хубаво си се насочил от вън, но бих избягвал автокъщи, освен ако е официално представителство. Гаранцията, ако е от Мерцедес, трябва да си сигурен, че важи за цяла европа. Тези удължени гаранции, понеже са доброволни от производителя, си имат и специални условия, трябва много внимателно да се прочете. По другите въпроси:
- Бих вземал 500, съвсем друга кола е това в сравнение с 350-то дизел. От известно време се интересувам от М278 моторът (500 битурбо) и засега се оказва, че няма някакви сериозни драми с него. Обтегач на верига и wastegata-а правят понякога проблеми. Ако се хванат на време, т.е. не си кон с капаци да даваш само газ, не е особено скъпо за правене. За 350 дизела има много писано, разгледай. Предимството му е, че майсторите го познават, докато м278 е по-рядък.
-Обслужването е като на Е класа. Цени не мога да дам, не и за България.
-Всичко се гледа, всяко едно копче и функция. Това при тест драйв. След това някъде на Стар се закача. Искай задължително да запалиш колата студена, слушай за верига и обтегач. Не че ако има проблем, продавача няма да я е припалил преди това, но...
-Верига се сменя само ако е разтегната. Те са реално три вериги. Живота им се влияе силно от интервал на обслужване на мотора, начин на каране и условия в които се кара колата.
-Airmatic-а си е една супер екстра. Ако те притеснява един въздух, търси друга кола. Има толкова неща по-скъпи от него по тази кола, че...
-Аз лично бих търсил само на задно, но са все по-рядко... 4матик за България е по-удачен вариант, но там и ходовата част е по-сложна, разбирай по-скъпа.
  • 1


#425964 Неяснота относно работна температура E280

Публикувано от ЦецоКолев на 24 декември 2019 - 20:17

Виското.
  • 1


#425903 объркани полюси на акумулатор w203 c180 143 к.с. компресор

Публикувано от ЦецоКолев на 20 декември 2019 - 09:31

Целият модул е за смяна. Задният САМ е най-чувствителният и най-лесно спича, често дори и при премахване на акумулатора без подобни грешки като на автора.
  • 1


#425734 Шум от диференциала Мерцедес w211 2.2cdi

Публикувано от ЦецоКолев на 10 декември 2019 - 18:13

Няма да свърши работа, не си давай парите за глупости. Реши си проблема, в дългосрочен план ще ти е по-евтино.
  • 1


#425627 Покупка на w211

Публикувано от ЦецоКолев на 05 декември 2019 - 23:00

Защото българина иска да вземе възможно най-новото за възможно най-малко жълтици без значение състояние и сигурност за останалите участници в движението. Важно е да вземем най-големият варел по-нова година, че да видят хората как се возим тежко. Коли с десни волани, блъснати, наводнявани или и двете от Щатите, събирани от три в една от западна Европа на по 700х км и т.н.

За да не съм извън темата:

320CDI си заслужава доста повече. Въздушното си е екстра, а не нещо от което се бяга. Все пак е Бенц и идеята му е да вози меко и да изолира пасажерите от всякакви вибрации, шумове и твърдости. 7г-то си иска своето обслужване. Малко по-кекава е от 5г-то, но нищо фрапиращо.
  • 1


#425593 Покупка на w211

Публикувано от ЦецоКолев на 04 декември 2019 - 21:26

Купуваш кола от Англия не защото няма да те излъжат, а защото нямаш парици за такава с нормална дирекция. Дай да си казваме нещата такива каквито са.
  • 5


#425127 При покупка на W211!

Публикувано от ЦецоКолев на 23 ноември 2019 - 11:33

E, има, ама не струват 5-6 хил лв. 1.8Т като агрегат се вкарва от дроб в прилично състояние за максимум 2500 лв, това ако нацелиш тотален клозет.
  • 1


#424998 При покупка на W211!

Публикувано от ЦецоКолев на 19 ноември 2019 - 23:10

Нещо ми се струва, че не си ме разбрал. Имах предвид, че съм готов да плащам х2 разходите, които плащам сега за аудито. Ако допуснем, че аудито ми изяжда по 1000лв на година, то съм готов да давам по 2000, но няма да се чувствам комфортно ако трябва да давам х3 х4 и тн. Това сериозно би натоварило семейния бюджет. Това имах предвид.
А не ми стана ясно ти имал ли си същия автомобил, който описвам, защото в профила ти не виждам. А аз търсех собственик, за да ми опише какви премеждия е имал.
 
Относно навременната смяна на маслото и грижата за автомобила като цяло .... тея неща нямат нищо общо с мерцедес, те са общо валидни за всички коли. Всеки мотор или скорости ще се прецакат ако не ги обслужваш според предписанията.
 
Относно изказването ти за V6 моторите и него не го разбрах много. Аз по скоро търся возия, комфорти и най вече здравина и качество. Искам да мога да разчитам на тая кола. Не ми трябват тея 230 или 270коня. 150 180 коня са си предостатъчно за едно нормално шофиране навсякъде. Да разбирам, че съвета ти е да търся 4 цилиндров мотор с компресор така ли? Защото 8 цилиндров вече със сигурност ще ми дойде много. Наистина не ми стана ясно какво искаш да кажеш.
 
Относно разхода, отново е интересно да споделиш дали ти иаш такава кола с такъв мотор и ако НЕ откъде си наясно с разхода? Всмисъл ясно е, че всеки може да прочете каталожните данни и аз съм се  запознал с тях, но ми интересно как е в реалния живот с горивата и пътищата в България. Аудито ми в момента прави разход от около 12 максимум 13лв на 100км. Ако този мерцедес с V6 мотор и автомат (и газова уредба разбира се  :)) дава 15 16лв на 100км. ще съм супер доволен и ще съм съвсем ОК с подобен разход. Пак да поясня, че търся кола за дълги комфортни пътувания. Например от София до Халкидики, София Боровец, София Бургас и тн.


За пореден път се убеждавам, че никой нищо не чете. Та да ти го кажа така, както искаш да го чуеш:

Вземай я колата, много е хубава и ще ти стигнат 2000 лв.
  • 2


#424814 Оригинално ли е маслото?

Публикувано от ЦецоКолев на 12 ноември 2019 - 23:47

Както всички знаят, Даймлер не произвежда масла. Не виждам смисъл за едната туба със звезда да се плаща двойно. Аз днес сипах и на S-ката Шел, вече няколко години ползвам техните масла, предоволен съм. Нито 124-ката го гори (10-40), нито 210 (първо 5-40, сега 0-40), а сега 220-ката с 0w-40. Далеч по-важно е смяна на 10 хил км или една година отколкото някакви уж оригинални масла в мерцедесова туба. Лично мнение, разбира се, всеки е свободен да слага каквото си иска в колата.
  • 1


#424631 Проблем със загуба на мощност W208 430

Публикувано от ЦецоКолев на 06 ноември 2019 - 12:38

Да, ще се вдигне.

Тея неща не са там само да ви създават пречки, нали знаете?
  • 1


#424629 Нова кола - екстри и проблемите пред нея?

Публикувано от ЦецоКолев на 06 ноември 2019 - 10:53

Сервизната книжка (хартиената) за мен не означава абсолютно нищо. Трябва си и папка с фактурите и Тюф проверките, тогава вече има някаква проследяване.
  • 1


#424431 Нова кола - екстри и проблемите пред нея?

Публикувано от ЦецоКолев на 30 октомври 2019 - 22:23

Здравей, колега и честито.

Това че джамбазина те е метнал е нормално, след като не си запознат много, а и гледам се превъзбуден от покупката. За 2100 евро колицата е сигурно на 500 хил. км., но това също е нормално. Дано не си очаквал друго. Иначе този мотор си е корава машина, стига да не е издевателствано над него. Закачи колата на Стар Диагноза и прегледайте дюзите дали са в норма.

Иначе ми се струва, че си прекалено надъхан на колата, а това за кола на незнайни километри е излишно. Чак да я пазиш от студени стартове, няма нужда. Каско също е безсмислено. За първоначално обслужване бих сменил всички течности (мотор, кутия, диф, антифриз, спирачна) и филтрите. След това карай някой друг месец и виж какво още ще се обади. Чак тогава прецени дали искаш всички останали екстри и подобрения.
  • 2


#423543 Електро ли ..?.....а Северен поток 2

Публикувано от ЦецоКолев на 02 октомври 2019 - 14:25

Стига глупости с този еко-фашизъм. Писна ми да слушам как за всичко сме виновни белите общества. CO2 е новият начин да ни смъкнат и последната останала кожа от гърба. Излиза някаква фригидна патка преди време пред немската телевизия и казва, че решението на великата климатична криза е... 300 евро еко данък на месец. Ако караш кола дори повече. Всичко е за пари, нищо и няма на планетата, поне не зареди въглеродният двуокис. Има реални проблеми с планетата, които обаче няма как да донесът пари на тия, бутащи за резки промени зареди CO2. Като пластмасата в океана (идваща почти изцяло от 3 африкански страни и Индия), използването на вредни пестициди, които избиват пчели и други насекоми, изсичането на дърветата без повторно залесяване и т.н. За тях рядко се говори, не са изгодни. Изгодно е ако всички ние си плащаме един екстра данък, изхвърлим си старите коли и си купим нови "зелени" такива и да го правим всеки 3-5 години. Големите петролни компании вече са готови за това и даже се радват за тези настроения сред младите. Бизнес.

Нищо против технологията, нека се развива. Когато обаче държавата натиска за технология под диктовка на корпоративния елит, която не е достатъчно добра за ежедневна употреба, има нещо не наред.
  • 4


#423413 Има ли колега с W212, Е250, 204 к.с.?

Публикувано от ЦецоКолев на 27 септември 2019 - 11:35

Аз за двигателя няма да коментирам, писано е много. Само колегата МНОГО да внимава в какъв филм се вкарва с покупката. Измамата с обяви фантоми процъфтява в момента. Уж много добра кола, която е значително по-евтина от другите, продавача немец, който е доктор, архитект, адвокат или инженер. (Правят фалшиви страници с портфолиота и фирми). Търсят си чужденци, които да им пратят 200-300 евро капаро за да им "пазят" колата, щото нали много кандидати.
  • 1