Към съдържанието

  •  

Velazkes

Регистрация: 27 окт 2013
Офлайн Последно: Днес, 20:49
-----

Моите теми

Ниво на маслото в хидравликата

19 февруари 2019 - 08:46

Здравейте колеги!

 

Миналия ден профилактично си проверявах течностите в Бенца - антифриз, двигателно масло, спирачна течност и хидравлична течност. Всичко си беше наред с изключение на хидравличната течност в казанчето на кормилната система.

 

Проблема беше, че при студен двигател (20 градуса) нивото на маслото беше на чертата на минимума, даже малко под нея. Намерих си точната спецификация и си купих 1 литър масло. От него долях не повече от 20 мл (на няколко пъти за да не сложа повече от колкото е нужно) и нивото си дойде точно - на чертата на max. Казах си трябвало му е малко доливане нормално.

 

Да, обаче реших да проверя дали ще си е на място нивото при загрял двигател (80 градуса), но уви останах изненадан. Нивото на маслото си стоеше на същото положение както при студен двигател. Някой дали е запознат с подобен казус?

 

Някакси не виждам логика след като на студена нивото е където трябва, като загрее да не е. Навежда ме мисълта, че помпата не вдига налягане и затова не качва по-нагоре това масло, но в такъв случай, няма ли трудно да се върти волана ? Защото в моя случай няма никаква разлика - върти се така, както се е въртял вече 6-та година откакто е при мен колата.

 

Колата е w210 kompressor, 1998 година, 186 коня, m111.945. На снимките се вижда нивото на маслото и в двата случая:
 

 

Студен двигател:

 

Прикачен файл  Picture1.jpg   65,2K   7 Брой сваляния

 

 

Загрял двигател:

 

Прикачен файл  Picture2.jpg   70,35K   7 Брой сваляния
 


Кори на вратите

03 януари 2019 - 10:00

Здравейте колеги!

 

Някой знае ли от какъв материал се изработват корите на вратите при по-старите модели и къде може да се намери такъв материал. Става въпрос за един ретро автомобил w180 ponton 1955 година. Искам да намеря материал и да възстановя (изработя) корите на вратите.

 

Ще бъда благодарен да дадете някакъв съвет!