Към съдържанието

  •  

Velazkes

Регистрация: 27 окт 2013
Офлайн Последно: 27 яну 2024 - 17:15:44
-----

#405506 Кой плейър да купя?

Публикувано от Velazkes на 03 март 2018 - 16:28

Ясно е, че не подхождат, обаче оригиналните са прекалено ретро вече, а аз искам да си пускам музика през usb, sd карта или bt.

Дискове, касетки, разни yatour устройства не искам повече да виждам.

Какво пречи на оригинално cd beker да пускаш музика от usb? Аз в момента съм с beker traffic pro и съм активирал aux mode. Отзад се слага букса за 5 лева, която завършва с жак за слушалки. Качвам си песните на mp3 плейър, мушкам жака в него и готово. И аз съм за оригинално радио, особено на w140-ка.
  • 1


#401605 Проблем с C200kompressor (w203)

Публикувано от Velazkes на 10 декември 2017 - 14:13

При нас има развитие по въпроса!  :) 

 

Както бях писал решихме да проверим всички клапани на вторичната система за въздух дали са изправни, докато е студена колата. Също така проверихме и ваноса, оказа се че няма петънце масло където и да е по ваноса, аз по-чист от неговия не съм виждал.

 

Съжалявам само за това, че не направихме снимков материал на процедурата, тъй като винаги съм държал да има, за да бъде от полза на друг колега изпаднал в такава ситуация. Все пак за да онагледя какво сме извършили и какво сме установили, ще използвам снимки от нета и чуждестранни форуми.

 

Направихме проверките, докато колата е студена, като преди това огледахме добре системата за да видим кое къде влиза и как работи. Всичко на всичко в тази система има 3 клапанчета - единия е с вакуум, другия на 12v и третия е еднопосочен.

 

1. Първо започнахме с проверка дали от маркуча, където е вързан дебитомера изобщо има струя въздух и дали стига до вакуумния клапан, както е показано тук: 

 

Прикачен файл  Без име.jpg   212,65K   16 Брой сваляния

 

Оказа се, че има силна струя въздух, която излиза от малкия извод на въздуховода.

 

2. След което проверихме дали след клапана с вакуум излиза същата тази сруя:

 

Прикачен файл  image5_47e13e1468e84d05f75e2c12a0e455a36b10702d.jpg   118,84K   22 Брой сваляния

 

Оказа се, че от клапана не излиза нищо. Беше в абсолютен покой, от което ни стана ясно че нещата не са наред там.

 

3. Направихме проверка на пластмасовия клапан, който работи на 12v и всъщност създава вакуума за големия клапан:

 

Прикачен файл  image3_7ffc2c106711b8d40082c68d83446e4872f76e35.jpg   112,2K   15 Брой сваляния

 

Тъй като няма как да се разбере дали засмуква като се сложи пръст, сложихме хартийка, може и някаква салфетка и видимо я засмукваше, което означава че създава вакуум и работи.

 

4. Последната проверка беше на еднопосочния клапан, като за целта на него сложихме дълъг маркуч. Проверките бяха 2 - дали като духнем минава въздух през него (ако евентуално е затлачен, няма да пропуска) и дали като смукнем ще пропусне въздух (по този начин разбираме дали връща назад).

 

Оказа се, че той си работи и пуска само в едната посока - към катализатора.

 

От всички проверки установихме, че проблем има само в големия клапан - с вакуума. Свалихме го и го изчистихме по следния начин:

 

Прикачен файл  image4_96795425790391180aaddc771df9802bf629ff2c.jpg   55,52K   12 Брой сваляния

 

Няколко пъти го напълнихме с бързосъхнещ спрей на кореселинова основа и засмукваме от тънкото маркучле.

 

Върнахме си го обратно след почистването, вързахме си всичко и решихме пак да пробваме дали след клапана ще има струя въздух. С голямо удовлетворение видяхме как клапана изкарва супер силна струя въздух, беше толкова силна че се чуваше как буквално фучи, а да си задържиш пръста на клапана беше невъзможно, просто струята измества пръста.

 

Веднага се качихме на колата да я пробваме и си имаше турбо, точно както си е работила едно време. Даже моя приятел каза че не му е работило турбото последните 2 месеца изобщо, много рядко се включвало и то за ден, два и сега вижда коренна разлика.

 

Не сме сигурни дали само този клапан е бил причината за проблема, но определено не е работел, а сега работи и пуска въздух. За момента колата се държи както трябва да бъде, сега ще следим следващите седмици какво ще се случи.

 

Тук е момента да благодаря на колегата mitkofitnes, който ни даде много правилна посока в която да се движим. Неговата подсказка беше много точна и на място, иначе щяхме да забием в съвсем друга посока, ако не беше ни дал съвет.


  • 2


#401482 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 07 декември 2017 - 09:09

САГАТА ПРИКЛЮЧИ!  :thumbup

 

Смених транзисторчето, което бях сменял преди 1 месец и всичко си дойде на мястото. Сега без значение дали е топло или студено или дали е загряла колата или не, компресора си включва и всичко си е в реда на нещата.

 

Благодаря на всички за споделените мнения и съвети, най-вече на колегата Ivan W210, тъй като неговото мнение ме накара да се насоча към тразнисторчето:

 

Щом се влияе от температура, значи е нещо свързано с електроника..според мен.

Някоя платка, транзисторче...нещо такова е.

 

 

:flagmbcb


  • 1


#393576 Съвместимост между климатик и климатроник

Публикувано от Velazkes на 20 юни 2017 - 21:06

С бай Васо се познавам много добре, ходил съм 3-4 пъти при него, но не ми се иска да го занимавам всеки път с такива въпроси, затова реших да пусна тема и евентуално някой който е правил нещо подобно да сподели.

Всъщност вече има отговор на въпроса и днес го открих сам.

Ходих до една морга за въпросния компресор от обикновен климатик и като ми го свалиха сравних номера с моя компресор и се оказа абсолютно същия. Въпреки, че беше друг модел (w202) и беше с врътки се оказа че компресора е същия като на w210 с дисплей.

Явно разликата е само в управлението.
  • 1


#390253 Проблем с C200kompressor (w203)

Публикувано от Velazkes на 22 април 2017 - 13:42

По това, което е написал колегата mitkofitnes се разрових в нета и открих това:

Прикачен файл  image1_a09aef935be17d07d5fa174f66f058febaca784e.jpg   118,82K   22 Брой сваляния

Затова ли става въпрос, към него ли да се ориентираме?
  • 1


#386088 Алтернатор или батерия

Публикувано от Velazkes на 03 февруари 2017 - 10:32

Виж какво намерих по твоята рама, ако кажеш кой номер ти трябва мога да проверя за цена и наличност:

Прикачен файл  1486110767252-1079235765.jpg   199,67K   16 Брой сваляния
  • 1


#385637 Чистачки за ЦЛС

Публикувано от Velazkes на 25 януари 2017 - 17:26

Време е и аз да се включа в темата и да разбуня духовете.

Изчетох доста мнения по и с по-голямата част от тях съм в абсолютно противоречие. Имайте предвид, че по въпроса с чистачките имам наблюдения от коренно различни точки - като продавач и като купувач и консуматор.

Трябва да Ви уверя, че допирна точка има една единствена марка и тя е спомената в едно мнение на колегата raikov.

О, да! Колкото и да не Ви се вярва специално за Мерцедесите с една чистачка, марката Valeo предлага всичко което може да иска човек - покрива критерии и за цена и за качество. Говоря в частност за w210 и w202, нямам наблюдение с други модели.

Откакто колата е при мен(3 години и половина) съм си купил 3 чистачки, като първите две бяха на марката Bosch и изкараха не повече от 7-8 месеца, като последните дни мажеха зловещо. Едната чистачка Бош струва 30 лева (не е въпроса в парите а в това че не карат). Тук за застояла стока и дума не може да става, защото дефакто аз съм продавача и много добре знам каква е стоката и я подбирам старателно.

Третата чистачка, която си купих е въпросната Valeo, която кара втора зима - т.е. около година и половина и все още е на колата и чисти супер.

Толкова съм убеден в това, което казвам, че съм готов да ти купя една чистачка Valeo и да ти я пратя по Еконт да се убедиш, че не говоря празни приказки. Ако решиш ти я пращам, само си плати доставката и ако не си доволен пак ще си говорим, но най-вероятно само ще хвалиш.

Не правя никаква реклама, то няма логика и да правя, тази чистачка струва 9 лева клиент.

Относно захватите, не е вярно че на боша трябва да се слагат каквито и да е адаптери, той е 1:1 с оригиналния захват на Мерцедес. Номера по Bosch е 3 397 018 300, но според мен не си струва. За 3 пъти по-евтина чистачка ще караш 2 пъти по-дълго, както и да го смяташ.

Номера по Valeo е 575560, като тук захвата е подобен на оригиналния, но за качество и за чистене боша може да й носи вода в цедак :)
  • 1


#385572 Смяна на лагерче обтяжна ролка и пистов ремък w210

Публикувано от Velazkes на 24 януари 2017 - 16:27

И така уважаеми колеги за моя радост операцията приключи успешно  :cool

 

Бях казал, че ще сменям само лагерчето на обтяжната ролка, но в последствие реших да сменя цялата ролка, не за друго а защото за читаво лагерче ми искат 45 лева, а за толкова пари мога да взема цялата ролка пак на читава марка - INA, без хамалогията избиване на стар и набиване на нов лагер.

 

За да бъде полезна темата, направих обещания снимков материал, по който ще опиша стъпка по стъпка действията си по смяната на две ролки - обтяжна и паразитна, амортисьорче на обтяжния механизъм и пистов ремък (дългия - 6PK1873)

 

1. Разбира се си набавих нужните части, който ще подменям:

 

Прикачен файл  IMG_20170123_184027.jpg   108,43K   14 Брой сваляния

 

2. Задължително беше да си направя схема на ролките и да знам коя какво върти и накъде се върти:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_131441.jpg   145,04K   12 Брой сваляния

 

3. Както бях писал в началото на темата, първо трябва да откача предния ремък, за да мога да сваля дългия, затова започнах от него. С подходящ камък, който в случая е TORX E10 натегнах обтяжната ролка за да освободя самия ремък:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_110048.jpg   98,29K   15 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_111745.jpg   101,16K   14 Брой сваляния

 

4. Откачих амортисьорчето от болта, който го държи в горната му част. Там болта е по-голям размер torx, от този на обтяжните ролки, мисля че е E12:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_105956.jpg   98,38K   14 Брой сваляния

 

5. След това преминах към отхлабване на дългия ремък, който смятам да сменя, като там операцията е същата - с камъка натягам обтяжната ролка, която е вързана към механизма с амортисьорчето и тя прави достатъчен ход, който спомага за отпускането на ремъка:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_111753.jpg   173,53K   13 Брой сваляния

 

6. И тук идва тънкия момент, за който си е нужна предварителна информация, за да не се оплескат нещата. Предварително бях изчел някоя друга информация, която дават по програмите и се оказа много полезна. За да демонтирам ролката от механизма, трябваше да го законтря и немците са помислили за този момент. На самия механизъм в лявата му част има две ушички, чийто дупки трябва да застанат на едно и също положение за да може отворите да съвпаднат и когато това стане се бута щифт, който да направи механизма неподвижен. Моя щифт беше импровизиран, но свърши работа (би станало и с достатъчно дебел и дълъг пирон) :

 

Прикачен файл  IMG_20170124_111823-1.jpg   111,66K   16 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_111837-1.jpg   107,4K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_113127-1.jpg   126,02K   17 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_115742.jpg   98,09K   13 Брой сваляния

 

Дали е правилно поставен щифта и дали някъде не бъркаме, можем да разберем като видим дали белега, който е на механизма сочи полето, в което трябва да граничи след поставянето на щифта:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_113640-2.jpg   120,06K   14 Брой сваляния    Прикачен файл  IMG_20170124_115742-1.jpg   99,73K   11 Брой сваляния

 

7. След като вече съм блокирал механизма, вече мога да премина към демонтажа на обтяжната ролка. Първоначално си мислих, че тя се развива директно от болта, който стърчи в центъра й, но след като махнах предпазната капачка намиращ се посредата на ролката се оказа, че болта е на резба, а под капачката има гайка, която всъщност придържа ролката. Развива се гайката и ролката излиза свободно. Трябва да се внимава с предпазното капаче, защото с времето пластмасата се е втвърдила и лесно е чупи, както стана и при мен - отчупи се малко парченце, но не е нещо фатално, видях че има номер и смятам да си поръчам оригинално капаче:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_113127-2.jpg   125,7K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_113146.jpg   90,77K   12 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_113350.jpg   159,87K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_113640.jpg   119,47K   13 Брой сваляния

 

8. След като изкарах ролката, вече имам достъп до долния болт, който държи амортисьорчето. Отвих го и него, с което амортисьорчето вече е свободно и може да се изкара от гнездата на които лежи:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_113640-1.jpg   120,26K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_114135.jpg   107,75K   16 Брой сваляния

 

9. По обратния ред си върнах нещата по местата. Първо си закачих амортисьорчето, след това монтирах ролката, освободих щифта от механизма и закачих ремъка, като се водих по схемата откъдето трябва да минава:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_115721.jpg   144,54K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_122942.jpg   100,31K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_122953.jpg   75,78K   13 Брой сваляния

 

10. Дойде ред да си върна на мястото си, първия ремък който бях откачил - късия. Тъй като не ми хареса паразитната ролка там я смених и нея. Процедурата там е сваляне на предпазното капаче, а болта в средата на ролката се развива с шестограм - 6мм.

 

Прикачен файл  IMG_20170124_124337.jpg   119,3K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_123834.jpg   86K   14 Брой сваляния

 

Това е завършения вид, след смяната на ролките, ремъка и амортисьорчето:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_125117.jpg   107,4K   14 Брой сваляния

 

А това са старите части, които са с оригинални номера, ако на някой могат да му свършат работа:

 

Прикачен файл  IMG_20170124_130943.jpg   76,46K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_130949.jpg   84,65K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_131029.jpg   81,53K   13 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_131113.jpg   53,38K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170124_130827.jpg   90,83K   13 Брой сваляния

 


  • 7


#385515 Смяна на лагерче обтяжна ролка и пистов ремък w210

Публикувано от Velazkes на 22 януари 2017 - 23:06

Здравейте колеги!

От няколко дена се е появило едно просвирване рано сутрин като паля колата за пръв път. Свиренето си личи, че идва от ролка на пистовия ремък и продължава не повече от 20-30 секунди, след това спира и няма никакво свирене цял ден. Понякога като постои повечко часове при запалване отново има свирене за кратко и после спира, от което става ясно че проблема е при студен мотор, когато загрее няма дертове.

 

Установих, че проблема е в обтяжната ролка на дългия ремък, който върти водна помпа, хидравлика и климатик. На тази ролка може да се смени само лагерчето, което и смятам да направя и също така да подменя самия ремък, макар да е сменян преди 15 000 километра.

 

По външната страна на самия ремък има износване, от което става ясно че причината за това е въпросната обтяжна ролка, тъй като само тя има допир с външната му част, всички други ролки са с канали и ремъка стъпва на тях с вътрешната си част.:

 

Прикачен файл  IMG_20170122_211121-1.jpg   75,04K   31 Брой сваляния

 

Доколкото видях амортисьорчето на тази ролка е доста омаслено, което ме навежда на мисълта, че може да е изтървало и най-вероятно ще го сменя и него.

 

Проблема в цялата ситуация идва в това, че за да сваля дългия ремък, първо трябва да сваля другия, по-късия който върти генератора и турбото (компресора), защото той се пада пред него. Тъй като мисля сам да се справя с операцията съм се ориентирал към стъпките, по които трябва да се водя, но за всеки случай реших да се допитам и до Вас, тъй като има хора с по-богат опит от мен и може да има по-лесен или по-различен начин на демонтаж и монтаж.

 

Това ми е схемата на ремъците и ролките:

Прикачен файл  Ролки и ремъци.jpg   61,8K   31 Брой сваляния

 

Ето и реална снимка от това как изглеждат ролките и ремъците:

 

Прикачен файл  IMG_20170122_211236.jpg   87,08K   33 Брой сваляния

 

Мисля първо да откача амортисьорчето от болта в горната му част, след което предполагам, че спокойно мога да развия ролката от болта, който я държи в средата:

 

Прикачен файл  IMG_20170122_211255-1.jpg   72,29K   29 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170122_211427-1.jpg   103,98K   28 Брой сваляния

 

Сега обаче идва момента, в който за да изкарам този дългия ремък, трябва да откача другия, защото се пада пред него:

 

Прикачен файл  IMG_20170122_211220.jpg   69,5K   27 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20170122_211236-1.jpg   89,12K   23 Брой сваляния

 

За целта мисля директно да развия болта на обтяжната ролка на късия ремък:

 

Прикачен файл  IMG_20170122_211003-1.jpg   77,38K   26 Брой сваляния

 

Мисля, че това е начина по който трябва да се случат нещата, ако някой ги вижда по друг начин или има нещо нередно в тези действия, ще се радвам да го сподели.


  • 1


#384246 Весела Коледа и Честит имен ден на всички празнуващи

Публикувано от Velazkes на 25 декември 2016 - 19:10

Прикачен файл  image-0-02-05-a4ab4a4e2561678a7e33b91410460d1131c3a650e8f36cef9099636290cfaf2d-V.jpg   96,5K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  image-0-02-05-23212834d22b3d2741455fadb58fd7c6821c5fbd6c3d355a2069f7b172b9df86-V.jpg   98,71K   7 Брой сваляния
  • 1


#382895 Проблем с паленето - ремонт стартер на w210 kompressor

Публикувано от Velazkes на 27 ноември 2016 - 14:32

Здравейте колеги! Скоро имах проблем с паленето. Колата е w210 kompressor, 1998г., 186к.с. и проблема се състоеше в това, че понякога колата отказваше да запали. Една сутрин когато тръгвах за работа се качих в колата и както всеки път врътнах ключа да запаля, но уви останах неприятно изненадан.

 

Ключа ми е тип рибка с IR и когато го пъхнах колата си го разпозна, волана се отключи, на първата позиция си светна SRS-са, на втората също светнаха всички лампички, които по принцип си светят, но когато врътна на 3-та позиция за запалване не се случи нищо. Самия ключ си направи половинчатото движение, но нито завърта нито пали, абсолютно нищо не се случи.

 

Поразрових за информация тук във форума и това което разбрах е, че когато завъртя за запалване се чуе "цък" откъм двигателя, значи трябва да се ориентирам към реле или стартер.

 

Докато се чудя как да закарам колата до сервиз, понеже не мога да я бутна и запаля на скорост, а няма кой да ме дръпне, взех резервния ключ сложих го и запали с него. Казах си сигурно са батериите на стария ключ и ги смених с нови. Мина почти месец след това без никакви проблеми, докато един ден отново се повтори същата ситуация. Тогава реших да предприема мерки, защото няма как да оставя така нещата и да не знам къде и кога ще стане така, че да не мога да запаля.

 

Отново в тема от форума бай Васо беше писал, че най-сигурно да разбера дали причината е в стартера или някъде другаде е като проверя дали идва ток 12v до малкото кабелче на шалтера, ако е така значи причината е в самия стартер - четки или шалтер. Направих такава проверка и се оказа, че идва такъв ток до това кабелче и реших да ревизирам стартера, за да ми е мирна главата. Това, което знаех предварително е, че стартерите са два модела - Bosch или Valeo, което означава че преди да го сваля няма как да знам кои части да си взема. След проверката на кабелчето разбрах, че моя стартер е Valeo и доколкото знам на бензиновите мерцедеси масово излиза тази марка.

 

Понеже ми е омръзнало от "майстори", които да ме въртят няколко дена, защото им заемам канала, а и частите ще си ги взема аз (все пак работя в авточасти и взимам от извора), реших да си сваля стартера самичък, да го дам да се ревизира и да си го монтирам обратно. Направил съм малко снимков материал за да бъде полезна темата за друг колега изпаднал в такава ситуация.

 

Тъй като имам гараж, реших операцията да я направя в него, като естествено няма как да имам оборудване като в сервиз, но въпреки това се справих със задачата. Колата я вдигнах с два крика от двата края (моя и на един приятел с C-класа) достатъчно високо за да може гумите на колата да стъпят върху резервните гуми за да имам достатъчно място да се пъхна под колата и да разглобявам.

 

Прикачен файл  IMG_20161125_202408.jpg   80,84K   22 Брой сваляния

 

Свалих корите - предната и задната за да започна демонтирането на стартера, той се намира под всмукателния колектор и от горната част на двигателя няма никакъв шанс без да се разглобява нещо, затова го демонтирах от долната част на двигателя.

 

Прикачен файл  IMG_20161125_203751.jpg   86,67K   14 Брой сваляния

 

Самия стартер се държи на 2 болта и освен тях трябва да се откачи дебелия кабел, който служи за маса. Единия болт е много лесен за отвиване, защото се намира от долната страна, но другия ме озори, защото се намира в горната част, където няма пряка видимост. Когато се развият тези неща стартера е свободен и се сваля от гнездото. След това обаче трябва да се откачи и малкия кабел (захранващия), който е закачен за шалтера.

 

Прикачен файл  IMG_20161126_203152.jpg   89,07K   20 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_203102-2.jpg   116,57K   17 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_203052.jpg   111,32K   14 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_202349.jpg   185,48K   14 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_201201.jpg   97,4K   12 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_200807.jpg   101,8K   10 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_195958.jpg   85,37K   12 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_195952.jpg   89,24K   12 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_192739-2.jpg   94,75K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161125_202521.jpg   85K   12 Брой сваляния

 

От интерес реших да снимам мястото къде влиза стартера - скоростната кутия. Всъщност там зъбното колело на бендикса зацепва.

 

Прикачен файл  IMG_20161126_191515.jpg   119,1K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_191339.jpg   104,11K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_191214.jpg   214,17K   12 Брой сваляния

 

Смених шалтера и четките на стартера, които бяха изядени на половина. Четкодържателя по принцип върви отделно, но на моя му нямаше нищо, а и тези които ги продават изглеждат толкова нескопосано направени, че реших да си оставя оригиналния. Операцията по ревизирането на стартера я направи един познат, който добре почисти и смаза всички детайли на стартера. Бендикса според него е добре и затова не се наложи смяната му.

 

 Прикачен файл  IMG_20161126_190646.jpg   148,5K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_190603.jpg   129,36K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_190504.jpg   172,98K   13 Брой сваляния

 

След като вече е ревизиран си го монтирах обратно.

 

Прикачен файл  IMG_20161125_202431-2.jpg   218,3K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_185625.jpg   142,63K   13 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20161126_185645.jpg   96,37K   12 Брой сваляния

 

След цялата процедура резултата е перфектен, дори самия звук при завъртане на стартера се промени коренно, сега се усеща, че върти с много по-голяма сила, спрямо преди. Върти и пали като звяр :)


  • 4


#381707 Есенен събор на МБКБ 2016г. - Снимки и видео

Публикувано от Velazkes на 30 октомври 2016 - 22:09

Ето и от мен малко снимки и клипчета от събора:

Прикачен файл  IMG_20161029_152738.jpg   240,31K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_164851_1.jpg   177,01K   8 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_165531.jpg   132,31K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_170736.jpg   128,12K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_171442_1.jpg   202,65K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_171548.jpg   116,87K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_171506_1.jpg   199,84K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_165630.jpg   276,61K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_171929_1.jpg   121,18K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_172343.jpg   142,51K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_223302.jpg   84,42K   10 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20161029_222636.jpg   91,49K   10 Брой сваляния


https://m.youtube.co...h?v=dS2Z7PLmSwY
https://m.youtube.co...h?v=raFheYJ35mI
https://m.youtube.co...h?v=ka74iGx_Pjw
https://m.youtube.co...h?v=sDwe4XRmWO4
https://m.youtube.co...h?v=rfPSkIdEpXk
https://m.youtube.co...h?v=U4JDlJxd5QU
https://m.youtube.co...h?v=KANw1nR-inI
https://m.youtube.co...h?v=b0ChLaFLJq4
  • 2


#381687 Есенен събор на МБКБ 2016г.

Публикувано от Velazkes на 30 октомври 2016 - 18:04

Благодаря за хубавите думи! Стана наистина добър събор с много емоции и шоу. Аз също благодаря на всички, които допринесоха това да се случи.

Дори самото присъствие на участниците за мен беше чест, да се срещнем и опознаем като личности. Всички бяхте страхотни!

Много безаварийни километри Ви пожелавам и пак да се събираме и уважаваме.
  • 5


#381246 Есенен събор на МБКБ 2016г.

Публикувано от Velazkes на 20 октомври 2016 - 22:00

Кой е казал, че ще правим незаконни гонки?

А между другото съм задействал нещата с разрешение от областния управител и чакам отговор от него.
  • 3


#380640 Анкета: Бихте ли използвали мобилно приложение за автомивка ?

Публикувано от Velazkes на 14 октомври 2016 - 13:16

И аз се записах
  • 1