Честит Рожден Ден бай Васо! От здраве да не се отървеш!
Много късмет и само хубави и положителни неща да ти се случват!
Ти си човек с голямо сърце и затова заслужаваш най-доброто!
Жив и здрав бъди! НАЗДРАВЕ!
Публикувано от Velazkes на 02 август 2015 - 12:28
Честит Рожден Ден бай Васо! От здраве да не се отървеш!
Много късмет и само хубави и положителни неща да ти се случват!
Ти си човек с голямо сърце и затова заслужаваш най-доброто!
Жив и здрав бъди! НАЗДРАВЕ!
Публикувано от Velazkes на 28 юни 2015 - 15:43
Колеги крайната цел е изпълнена за моя изненада без никакви препятствия. Оказа се, че свалянето на казанчето става много лесно. Както бях обещал взех телефона и направих снимки стъпка по стъпка както беше писал колегата.
IMG_20150628_134609.jpg 93K 4 Брой сваляния IMG_20150628_134709.jpg 193,17K 4 Брой сваляния IMG_20150628_135136.jpg 80,75K 4 Брой сваляния IMG_20150628_135150.jpg 70,75K 4 Брой сваляния IMG_20150628_135306.jpg 73,49K 4 Брой сваляния IMG_20150628_140839.jpg 78,92K 4 Брой сваляния IMG_20150628_141727.jpg 93,45K 4 Брой сваляния IMG_20150628_141746.jpg 97,36K 3 Брой сваляния IMG_20150628_141756.jpg 90,04K 3 Брой сваляния IMG_20150628_141854.jpg 107,58K 3 Брой сваляния IMG_20150628_142056.jpg 102,13K 3 Брой сваляния IMG_20150628_142244.jpg 100,45K 3 Брой сваляния IMG_20150628_142702.jpg 95,02K 3 Брой сваляния IMG_20150628_142714.jpg 73,05K 3 Брой сваляния IMG_20150628_142813.jpg 125,66K 3 Брой сваляния IMG_20150628_143628.jpg 177,08K 3 Брой сваляния IMG_20150628_143646.jpg 163,91K 3 Брой сваляния IMG_20150628_144122.jpg 188,96K 3 Брой сваляния IMG_20150628_144135.jpg 161,11K 3 Брой сваляния IMG_20150628_152935.jpg 114,27K 3 Брой сваляния IMG_20150628_154528.jpg 109,78K 3 Брой сваляния IMG_20150628_154830.jpg 84,45K 3 Брой сваляния IMG_20150628_155113.jpg 54,09K 3 Брой сваляния
След като се накисна хубаво с оцета около час-два, изплакнах добре съда отвътре и го измих отвън. Крайния резултат е повече от задоволителен. Казанчето стана като чисто ново, ето и доказателството за това:
IMG_20150628_170619.jpg 85,77K 3 Брой сваляния IMG_20150628_170722.jpg 86,43K 3 Брой сваляния IMG_20150628_170652.jpg 103,96K 3 Брой сваляния IMG_20150628_170703.jpg 102,58K 3 Брой сваляния
Много съм доволен от резултата, само че се натъкнах на нещо много странно, за което не знам каква е причината. Става въпрос за една букса под казанчето хваната за купето (най-вероятно за маса), която стои свободно, а до нея имаше оголен кабел измъкнат явно от нея. Проследих кабела и установих, че води до хидравличната помпа. Сигурно някой е правил нещо преди мен - дали нарочно е измъкнал този кабел или са сменяли хидравлична помпа и са забравили да го закачат си остава загадка.
IMG_20150628_143927.jpg 252,59K 2 Брой сваляния IMG_20150628_143951-1.jpg 161,64K 2 Брой сваляния IMG_20150628_144004.jpg 130,84K 2 Брой сваляния IMG_20150628_144019-1.jpg 252,9K 3 Брой сваляния IMG_20150628_144055.jpg 170,74K 3 Брой сваляния
Публикувано от Velazkes на 08 февруари 2015 - 11:50
Ето, че най-накрая след почти година мъки и заблуда, съдбата на моя Benz се усмихна, благодарение на ГОЛЕМИЯ Вай Басо. Прегледах всички мои писания по тази тема и ми стана смешно колко наивен съм бил и как съм се заблуждавал, че имам Mercedes Kompressor. При последното ми писане на 30-ти март наистина си мислех, че колата се е оправила и върви много, но сега вече си давам сметка, че това изобщо не е била колата, която е трябвало да бъде в действителност.
Почти година по-късно, колата е в състояние в което трябва да бъде, благодарение на същия човек, който и тогава ми бе помогнал макар и чрез писане по форум. Не мога да опиша колко съм доволен и колко много дължа на този прекрасен човек Вай Басо. Той на първо място е човек, след това професионалист и не на последно място перфекционист. Когато заминах за София на 5-ти Февруари (преди 3 дена), приятелите ме питаха при кой майстор отиваш, а аз все им обяснявах, че това не е майстор, а ЦАР НА МЕРЦЕДЕСА. За мен думата майстор в днешно време е мръсна и обидна и не бих дал такова определение за бай Васо, защото това ще означава да го сравня с масата неопитни търтеи, които те виждат като банкнота и вършат своята работа отгоре отгоре колкото да ти замажат очите. За мен този човек е много повече от майстор, бих казал по скоро Цар и Господар на любимата марка Mercedes Benz. Да не говорим, че бай Васо работи толкова чисто, че сигурно когато човек се храни се цапа повече.
Относно проблема на колата той се е криел в дебитомера и замърсената платка на компа, след запояването на транзисторчето. Като върна лентата назад виждам, че дори и преди една година без да е видял и чул колата, бай Васо е предполагал, че причината се крие в дебитомера. След премахването на тези проблеми, изчистването на грешки и настройка чрез Стар диагностиката смея да твърдя че на 06.02.2015г. аз си купих нова кола, която ще я карам с кеф и ще изпитам удоволствието от това на багажника ми да пише kompressor.
Благодаря ти Вай Басо за професионализма и голямото сърце което имаш, радвам се че се запознахме, и че имах честа да ти стисна силно ръката от сърце.
Искрени благодарности – Атанас Митов
Публикувано от Velazkes на 08 февруари 2015 - 11:42
Най-после след солидна доза търпение и упоритост от моя страна, проблема със забиването на Benz-a е изкоренен из основи. За решаването на проблема ГОЛЯМА заслуга има най-големия професионалист и перфекционист, когото някога съм виждал и познавал - Вай Басо ! Искрени благодарности към коректността и голямото сърце, което притежава този човек. Без неговата безценна помощ резултата нямаше да е същия, а Benz-a най-вероятно щеше да е в нечии други ръце, продаден за някакви смешни пари.
Сега да дам и малко инфо от какво се оказа самия проблем. Гледам, че последно съм писал за проблема си Октомври месец, от тогава до сега не бях правил нищо по колата с идеята да посетя Вай Басо. Причината за забиването на 3000-4000 оборота е била дебитомера. Това е бил основния проблем, но покрай него имаше и други фактори, които до някъде също са оказвали неблагоприятно влияние върху работата на двигателя. Един от тях е в следствие на запояването на транзистора BUK 101-50DL, тъй като е имало замърсяване по платката на компютъра. След отстраняването им, на диагностика се изчистиха проблемите, направиха се настройки и колата се промени коренно.
Откакто съм я купил (преди повече от година), не съм я виждал какво може да прави тази кола. В момента буквално полудява и сякаш ми казва - „настъпи ме още и още и още……..). БЛАГОДАРЯ ТИ Вай Басо, БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ.
Искрени благодарности – Атанас Митов
Публикувано от Velazkes на 05 ноември 2014 - 14:17
Както можеше да се предположи и моя магнит беше много омаслен. Затова реших да си го почистя като съм направил и снимков материал за това как изгледжаше преди и сега.
Ето как изглеждаше омасления магнит на вала преди няколко дена:
IMG_20141018_160741.jpg 137,86K 18 Брой сваляния IMG_20141102_114004.jpg 139,47K 17 Брой сваляния IMG_20141102_114009.jpg 149,67K 15 Брой сваляния IMG_20141102_114017.jpg 119,99K 14 Брой сваляния IMG_20141102_114056.jpg 130,87K 15 Брой сваляния
Първо имаше обилно къпане със спрей на коресилинова основа, а след това шкурене както на самия магнит, така и на частта към двигателя:
IMG_20141102_140634.jpg 219,76K 19 Брой сваляния IMG_20141102_140640.jpg 203,09K 15 Брой сваляния IMG_20141102_140651.jpg 165,01K 16 Брой сваляния IMG_20141102_170118.jpg 143,42K 14 Брой сваляния IMG_20141102_170142.jpg 112,59K 14 Брой сваляния
Дойде време и за гарнитурка от клингерит от страната на частта:
IMG_20141102_145729.jpg 172,62K 15 Брой сваляния IMG_20141102_145625.jpg 147,22K 14 Брой сваляния IMG_20141102_145706.jpg 111,35K 14 Брой сваляния
И накрая, най-силното оръжие срещу течове от каквото и да е естество - чичко Reinz:
IMG_20141102_171524.jpg 118,04K 14 Брой сваляния
Финалния резултат е повече от впечатляващ:
IMG_20141102_172647.jpg 144,4K 14 Брой сваляния IMG_20141102_172706.jpg 149,87K 15 Брой сваляния
Публикувано от Velazkes на 20 март 2014 - 20:05
...преди това пробвайте да окъпете твоя с контакт спрей и да проверите за омаслявания по и около него...
Бай Васо хвърли едно око дали някой от двата спрея ще станат за чистене на дебитомера. Ако стават целия ли да го напръскам със спрея (букса, тяло, пластинки и т.н.) или само пиновете на буксата?
20032014420.JPG 196,18K
14 Брой сваляния
Мисля да го окъпя както ми каза и след това ще закача колата на Mercedes диагностиката да видим какво ще покаже, само чакам на майстора да му оправят кабела, че нещо и него го мотаят и още не може да се ползва.
Публикувано от Velazkes на 09 март 2014 - 09:56
Наистина видях как върви компресора - надмина очакванията ми Просто няма такава луда лимузина. Хем е широка и дълга, съответно комфортна и луксозна, хем като и стъпиш на педала направо откача и става супер спортен автомобил. Докато имах тези проблеми на главата за миг започнах да се отчайвам и да съжалявам, но сега осъзнах, че колата е №1 и отговаря напълно на моите изисквания за автомобил
Публикувано от Velazkes на 08 март 2014 - 21:54
Да транзисторчето е на ЕКУ-то. Съжалявам за липсата на снимков материал, но просто така се стекоха при мен нещата, че не успях да направя снимка нито на износената бобина, нито на новата самоделна такава. Когато пристигнат транзисторчетата, които съм поръчал, ще ги снимам и ще ги кача. Относно грешките мисля, че ще си спомни за тях. Ще се опитам да разбера какви точно са били грешките и ще ги напиша за да бъде темата изчерпателна и полезна за останалите колеги.
Публикувано от Velazkes на 08 март 2014 - 21:09
Вай Басо не ти казвам за това какви са грешките, защото и аз самия не знам какво точно е показало. На мен ми е казано, че първоначално компресора не е включвал и дава грешка в него. След като е монтирана новата бобина, отново е закачена диагностиката и е показало грешка, от която станало ясно за изгорялото транзисторче, което служи за управление на компресора на колата. Това знам от майстора, нито съм присъствал когато го е закачал, нито съм видял какво точно е изписало като грешка при диагностиката. В крайна сметка днес намерих транзисторче от едно приятелче в Пловдив и той ми го прати. Човека го монтира на компютъра и колата в момента е самолет. Когато направих кръгче за да я изпробвам направо не можах да повярвам как върви тази кола. Останах приятно изненадан от ускорението след 2000 оборота. Аз така и не съм я виждал в действие, защото откакто съм я купил е била с неработещ компресор. Благодаря на всички колеги, които се отзоваха и ми помогнаха да реша проблема с колата.
chochone да ти кажа честно и аз не знам с какво точно е правил диагностика. Дали със Стар или с BOSCH все тая, за мен важното е, че е диагностицирал правилно и е намерил проблема в колата. Благодарение на моето търпение и неговите усилия резултата е много добър в момента и аз съм предоволен. Извинявай, ако съм те засегнал, но със сигурност не съм всезнайко и не се имам за такъв. Благодаря ти за помощта и компетентното мнение.
Публикувано от Velazkes на 07 март 2014 - 20:17
Вече съм си поръчал няколко бройки от въпросния транзистор BUK 101 - 50 DL и се надявам в най-скоро време да се разреши проблема ми и да подкарам изтребителя . Реших, че така или иначе ще плащам транспорт да поръчам повече транзисторчета. Не се знае може някой друг колега да изпадне в моята ситуация и ще изкара късмет .
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com