Към съдържанието

  •  

Velazkes

Регистрация: 27 окт 2013
Офлайн Последно: 27 яну 2024 - 17:15:44
-----

#365222 Ч.Р.Д на Бай Васил

Публикувано от Velazkes на 02 август 2015 - 12:28

Честит Рожден Ден бай Васо! От здраве да не се отървеш!

 

Много късмет и само хубави и положителни неща да ти се случват!

 

Ти си човек с голямо сърце и затова заслужаваш най-доброто!

 

Жив и здрав бъди! НАЗДРАВЕ!  :beer    :birtday  


  • 1


#364249 Грижа за пръскалките на челното стъкло

Публикувано от Velazkes на 28 юни 2015 - 15:43

Колеги крайната цел е изпълнена за моя изненада без никакви препятствия. Оказа се, че свалянето на казанчето става много лесно. Както бях обещал взех телефона и направих снимки стъпка по стъпка както беше писал колегата.

 

Прикачен файл  IMG_20150628_134609.jpg   93K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_134709.jpg   193,17K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_135136.jpg   80,75K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_135150.jpg   70,75K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_135306.jpg   73,49K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_140839.jpg   78,92K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_141727.jpg   93,45K   4 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_141746.jpg   97,36K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_141756.jpg   90,04K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_141854.jpg   107,58K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_142056.jpg   102,13K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_142244.jpg   100,45K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_142702.jpg   95,02K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_142714.jpg   73,05K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_142813.jpg   125,66K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_143628.jpg   177,08K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_143646.jpg   163,91K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_144122.jpg   188,96K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_144135.jpg   161,11K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_152935.jpg   114,27K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_154528.jpg   109,78K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_154830.jpg   84,45K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_155113.jpg   54,09K   3 Брой сваляния  

 

След като се накисна хубаво с оцета около час-два, изплакнах добре съда отвътре и го измих отвън. Крайния резултат е повече от задоволителен. Казанчето стана като чисто ново, ето и доказателството за това:

 

Прикачен файл  IMG_20150628_170619.jpg   85,77K   3 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20150628_170722.jpg   86,43K   3 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20150628_170652.jpg   103,96K   3 Брой сваляния    Прикачен файл  IMG_20150628_170703.jpg   102,58K   3 Брой сваляния

 

Много съм доволен от резултата, само че се натъкнах на нещо много странно, за което не знам каква е причината. Става въпрос за една букса под казанчето хваната за купето (най-вероятно за маса), която стои свободно, а до нея имаше оголен кабел измъкнат явно от нея. Проследих кабела и установих, че води до хидравличната помпа. Сигурно някой е правил нещо преди мен - дали нарочно е измъкнал този кабел или са сменяли хидравлична помпа и са забравили да го закачат си остава загадка.

 

Прикачен файл  IMG_20150628_143927.jpg   252,59K   2 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_143951-1.jpg   161,64K   2 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_144004.jpg   130,84K   2 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_144019-1.jpg   252,9K   3 Брой сваляния  Прикачен файл  IMG_20150628_144055.jpg   170,74K   3 Брой сваляния  


  • 3


#359030 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 08 февруари 2015 - 11:50

Ето, че най-накрая след почти година мъки и заблуда, съдбата на моя Benz се усмихна, благодарение на ГОЛЕМИЯ Вай Басо. Прегледах всички мои писания по тази тема и ми стана смешно колко наивен съм бил и как съм се заблуждавал, че имам Mercedes Kompressor. При последното ми писане на 30-ти март наистина си мислех, че колата се е оправила и върви много, но сега вече си давам сметка, че това изобщо не е била колата, която е трябвало да бъде в действителност.

 

Почти година по-късно, колата е в състояние в което трябва да бъде, благодарение на същия човек, който и тогава ми бе помогнал макар и чрез писане по форум. Не мога да опиша колко съм доволен и колко много дължа на този прекрасен човек Вай Басо. Той на първо място е човек, след това професионалист и не на последно място перфекционист. Когато заминах за София на 5-ти Февруари (преди 3 дена), приятелите ме питаха при кой майстор отиваш, а аз все им обяснявах, че това не е майстор, а ЦАР НА МЕРЦЕДЕСА. За мен думата майстор в днешно време е мръсна и обидна и не бих дал такова определение за бай Васо, защото това ще означава да го сравня с масата неопитни търтеи, които те виждат като банкнота и вършат своята работа отгоре отгоре колкото да ти замажат очите. За мен този човек е много повече от майстор, бих казал по скоро Цар и Господар на любимата марка Mercedes Benz. Да не говорим, че бай Васо работи толкова чисто, че сигурно когато човек се храни се цапа повече. 

 

Относно проблема на колата той се е криел в дебитомера и замърсената платка на компа, след запояването на транзисторчето. Като върна лентата назад виждам, че дори и преди една година без да е видял и чул колата, бай Васо е предполагал, че причината се крие в дебитомера. След премахването на тези проблеми, изчистването на грешки и настройка чрез Стар диагностиката смея да твърдя че на 06.02.2015г. аз си купих нова кола, която ще я карам с кеф и ще изпитам удоволствието от това на багажника ми да пише kompressor.

 

Благодаря ти Вай Басо за професионализма и голямото сърце което имаш, радвам се че се запознахме, и че имах честа да ти стисна силно ръката от сърце.

 

 

Искрени благодарности – Атанас Митов   :clap   :hooray   :clap 


  • 2


#359028 Колата забива на 3000 оборота на бензин

Публикувано от Velazkes на 08 февруари 2015 - 11:42

Най-после след солидна доза търпение и упоритост от моя страна, проблема със забиването на Benz-a е изкоренен из основи. За решаването на проблема ГОЛЯМА заслуга има най-големия професионалист и перфекционист, когото някога съм виждал и познавал - Вай Басо ! Искрени благодарности към коректността и голямото сърце, което притежава този човек. Без неговата безценна помощ резултата нямаше да е същия, а Benz-a най-вероятно щеше да е в нечии други ръце, продаден за някакви смешни пари.

 

Сега да дам и малко инфо от какво се оказа самия проблем. Гледам, че последно съм писал за проблема си Октомври месец, от тогава до сега не бях правил нищо по колата с идеята да посетя Вай Басо. Причината за забиването на 3000-4000 оборота е била дебитомера. Това е бил основния проблем, но покрай него имаше и други фактори, които до някъде също са оказвали неблагоприятно влияние върху работата на двигателя. Един от тях е в следствие на запояването на транзистора BUK 101-50DL, тъй като е имало замърсяване по платката на компютъра. След отстраняването им, на диагностика се изчистиха проблемите, направиха се настройки и колата се промени коренно.

 

Откакто съм я купил (преди повече от година), не съм я виждал какво може да прави тази кола. В момента буквално полудява и сякаш ми казва - „настъпи ме още и още и още……..). БЛАГОДАРЯ ТИ Вай Басо, БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ.

                                                                                                                                                           

 

 

Искрени благодарности – Атанас Митов

 

 


  • 1


#355390 Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.

Публикувано от Velazkes на 05 ноември 2014 - 14:17

Както можеше да се предположи и моя магнит беше много омаслен. Затова реших да си го почистя като съм направил и снимков материал за това как изгледжаше преди и сега.

 

Ето как изглеждаше омасления магнит на вала преди няколко дена:

 

Прикачен файл  IMG_20141018_160741.jpg   137,86K   18 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114004.jpg   139,47K   17 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114009.jpg   149,67K   15 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114017.jpg   119,99K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_114056.jpg   130,87K   15 Брой сваляния

 

Първо имаше обилно къпане със спрей на коресилинова основа, а след това шкурене както на самия магнит, така и на частта към двигателя:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_140634.jpg   219,76K   19 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_140640.jpg   203,09K   15 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_140651.jpg   165,01K   16 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_170118.jpg   143,42K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_170142.jpg   112,59K   14 Брой сваляния

 

Дойде време и за гарнитурка от клингерит от страната на частта:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_145729.jpg   172,62K   15 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_145625.jpg   147,22K   14 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141102_145706.jpg   111,35K   14 Брой сваляния

 

И накрая, най-силното оръжие срещу течове от каквото и да е естество - чичко Reinz:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_171524.jpg   118,04K   14 Брой сваляния

 

Финалния резултат е повече от впечатляващ:

 

Прикачен файл  IMG_20141102_172647.jpg   144,4K   14 Брой сваляния    Прикачен файл  IMG_20141102_172706.jpg   149,87K   15 Брой сваляния

 

 

 

 


  • 4


#346157 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 20 март 2014 - 20:05

...преди това пробвайте да окъпете твоя с контакт спрей и да проверите за омаслявания по и около него... 

 

 

Бай Васо хвърли едно око дали някой от двата спрея ще станат за чистене на дебитомера. Ако стават целия ли да го напръскам със спрея (букса, тяло, пластинки и т.н.) или само пиновете на буксата?

Прикачен файл  20032014420.JPG   196,18K   14 Брой сваляния
 

Мисля да го окъпя както ми каза и след това ще закача колата на Mercedes диагностиката да видим какво ще покаже, само чакам на майстора да му оправят кабела, че нещо и него го мотаят и още не може да се ползва.


  • 1


#345463 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 09 март 2014 - 09:56

Наистина видях как върви компресора - надмина очакванията ми :rolleyes Просто няма такава луда лимузина. Хем е широка и дълга, съответно комфортна и луксозна, хем като и стъпиш на педала направо откача и става супер спортен автомобил. Докато имах тези проблеми на главата за миг започнах да се отчайвам и да съжалявам, но сега осъзнах, че колата е №1 и отговаря напълно на моите изисквания за автомобил :thumbup 


  • 1


#345438 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 08 март 2014 - 21:54

Да транзисторчето е на ЕКУ-то. Съжалявам за липсата на снимков материал, но просто така се стекоха при мен нещата, че не успях да направя снимка нито на износената бобина, нито на новата самоделна такава. Когато пристигнат транзисторчетата, които съм поръчал, ще ги снимам и ще ги кача. Относно грешките мисля, че ще си спомни за тях. Ще се опитам да разбера какви точно са били грешките и ще ги напиша за да бъде темата изчерпателна и полезна за останалите колеги.


  • 1


#345433 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 08 март 2014 - 21:09

Вай Басо не ти казвам за това какви са грешките, защото и аз самия не знам какво точно е показало. На мен ми е казано, че първоначално компресора не е включвал и дава грешка в него. След като е монтирана новата бобина, отново е закачена диагностиката и е показало грешка, от която станало ясно за изгорялото транзисторче, което служи за управление на компресора на колата. Това знам от майстора, нито съм присъствал когато го е закачал, нито съм видял какво точно е изписало като грешка при диагностиката. В крайна сметка днес намерих транзисторче от едно приятелче в Пловдив и той ми го прати. Човека го монтира на компютъра и колата в момента е самолет. Когато направих кръгче за да я изпробвам направо не можах да повярвам как върви тази кола. Останах приятно изненадан от ускорението след 2000 оборота. Аз така и не съм я виждал в действие, защото откакто съм я купил е била с неработещ компресор. Благодаря на всички колеги, които се отзоваха и ми помогнаха да реша проблема с колата.
 

chochone да ти кажа честно и аз не знам с какво точно е правил диагностика. Дали със Стар или с BOSCH все тая, за мен важното е, че е диагностицирал правилно и е намерил проблема в колата. Благодарение на моето търпение и неговите усилия резултата е много добър в момента и аз съм предоволен. Извинявай, ако съм те засегнал, но със сигурност не съм всезнайко и не се имам за такъв. Благодаря ти за помощта и компетентното мнение.


  • 2


#345341 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Velazkes на 07 март 2014 - 20:17

Вече съм си поръчал няколко бройки от въпросния транзистор BUK 101 - 50 DL и се надявам в най-скоро време да се разреши проблема ми и да подкарам изтребителя :). Реших, че така или иначе ще плащам транспорт да поръчам повече транзисторчета. Не се знае може някой друг колега да изпадне в моята ситуация и ще изкара късмет :).


  • 1