- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Velazkes
Профил информация
- Група: Замразено членство
- Мнения: 286
- Разглеждан: 5115
- Титла: Член на МБКБ
- Възраст: 36 годишен/шна
- Рожден ден: Януари 17, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
Кърджали
Други данни
-
Автомобил
E200 Kompressor 1998г. (W210)
115
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#380041 Есенен събор на МБКБ 2016г.
Публикувано от Velazkes на 04 октомври 2016 - 17:00
Добрите хотели в града са доста. Зависи къде искате да отседнете и дали Ви бърка ако хотела е извън града.
За мен най-хубавия хотел в момента е "Рока", има изглед към язовира, само че не е в рамките на града. Не е и много далеч, на около 6км. от Кърджали. По същия начин стои въпроса и с "Главатарски хан", близо е до "Рока", но между двата първия е по-добре. Хотел "Маказа" също не е лош, той е в посока Момчилград на около 7-8км. Ако търсим хотели в самия град, то хубавите са "Перперикон", "Меаца" и "Кърджали", като тук според мен най-добре е в "Перперикон".
Вече от всички тези хотели не мога да кажа кой какви цени има, но това лесно може да се провери в интернет или по телефона. Лично за мен хотел "Рока" е най-привлекателен.
За мен най-хубавия хотел в момента е "Рока", има изглед към язовира, само че не е в рамките на града. Не е и много далеч, на около 6км. от Кърджали. По същия начин стои въпроса и с "Главатарски хан", близо е до "Рока", но между двата първия е по-добре. Хотел "Маказа" също не е лош, той е в посока Момчилград на около 7-8км. Ако търсим хотели в самия град, то хубавите са "Перперикон", "Меаца" и "Кърджали", като тук според мен най-добре е в "Перперикон".
Вече от всички тези хотели не мога да кажа кой какви цени има, но това лесно може да се провери в интернет или по телефона. Лично за мен хотел "Рока" е най-привлекателен.
#380034 Есенен събор на МБКБ 2016г.
Публикувано от Velazkes на 04 октомври 2016 - 15:22
Здравейте колеги! Приятно съм изненадан от факта, че сте решили събора да бъде в моя роден град.
Ще бъда на събора 100%. Ако мога да помогна с нещо относно организацията съм насреща.
Ще бъда на събора 100%. Ако мога да помогна с нещо относно организацията съм насреща.
- 1
#379572 Mercedes W123 Резервни части
Публикувано от Velazkes на 28 септември 2016 - 15:12
Здравей! Работя в Евро 07 (има магазин в Пловдив) и проверих за калник.
При нас може да се поръча преден ляв на цена 115 лева, а с отстъпка за член на клуба идва на 85 лева.
Челното стъкло като цена при нас излиза на 175 лв. с отстъпката, но няма наличност в момента.
Предполагам, че в стъкларските магазини ще можеш да намериш даже и на по-ниска цена. Ако те интересува още нещо съм насреща.
При нас може да се поръча преден ляв на цена 115 лева, а с отстъпка за член на клуба идва на 85 лева.
Челното стъкло като цена при нас излиза на 175 лв. с отстъпката, но няма наличност в момента.
Предполагам, че в стъкларските магазини ще можеш да намериш даже и на по-ниска цена. Ако те интересува още нещо съм насреща.
- 1
#376917 Удар
Публикувано от Velazkes на 08 август 2016 - 09:38
Ако не смяташ да взимаш оригинален мигач, има на марката TYC - тайванско производство за 12,70лв. с отстъпка за членове на клуба.
Показвам ти снимка как изглежда мигача, имам го при мен наличен, на мен ми изглежда добра направия:
IMG_20160808_103547.jpg 134,08K 10 Брой сваляния. IMG_20160808_103600.jpg 147,53K 11 Брой сваляния. IMG_20160808_103656.jpg 154,15K 11 Брой сваляния
Показвам ти снимка как изглежда мигача, имам го при мен наличен, на мен ми изглежда добра направия:
IMG_20160808_103547.jpg 134,08K 10 Брой сваляния. IMG_20160808_103600.jpg 147,53K 11 Брой сваляния. IMG_20160808_103656.jpg 154,15K 11 Брой сваляния
Прикачени файлове
- IMG_20160808_103645.jpg 104,71K 10 Брой сваляния
- IMG_20160808_103614.jpg 120,4K 11 Брой сваляния
- 1
#376847 Подмяна на задните говорители w210
Публикувано от Velazkes на 05 август 2016 - 17:41
Здравейте колеги! Преди известно време забелязах, че задната лява тонколона нещо ми пращи и изкривява звука.
Реших, че трябва да сменя говорителите с нови, като първоначално мислех да ги купя от музикален магазин. Когато обаче свалих кората и видях как културно си е направено всичко се отказах от говорители каквато и да е било марка.
Започнах да си търся оригинални на Мерцедес и не след дълго намерих със същия номер като моите и то на доста добра цена. След като се снабдих с колоните, започна операцията по демонтиране на задните кори и монтирането на новите колони.
Направих снимков материал за да бъде полезна темата. Преди да сваля корите си взех около 10-на нови копчета, защото старите е невъзможно да излязат цели и здрави, също така купих и лепило, че стойките на които се закачат копчетата се отлепват от самата кора.
Първото нещо от което започнах е да развия всички болтове, които държат кората:
IMG_20160804_193004.jpg 78,75K
34 Брой сваляния
IMG_20160804_193017.jpg 114,74K
28 Брой сваляния
IMG_20160804_193050.jpg 106,76K
24 Брой сваляния
IMG_20160804_193125.jpg 105,75K
23 Брой сваляния
IMG_20160804_193159.jpg 158,5K
23 Брой сваляния
IMG_20160804_193215.jpg 114,77K
24 Брой сваляния
IMG_20160804_193238.jpg 83,26K
24 Брой сваляния
IMG_20160804_193339.jpg 178,46K
21 Брой сваляния
След това започнах да издърпвам лекичко самата кора от долната й страна, за да могат да се откачат копчетата:
IMG_20160804_193446.jpg 58,21K
24 Брой сваляния
IMG_20160804_193452.jpg 69,3K
22 Брой сваляния
IMG_20160804_193500.jpg 69,15K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_193506.jpg 90,87K
21 Брой сваляния
Следващата стъпка е издърпването на кората нагоре, за може да се откачи от кукичките, които я държат в горната й част:
IMG_20160804_193556.jpg 71,35K
20 Брой сваляния
IMG_20160804_193539.jpg 77,52K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_193635.jpg 92,77K
19 Брой сваляния
След като се отдели напълно от вратата, трябва да се откачи буксата за копчето на ел. стъклото:
IMG_20160804_193701.jpg 112,61K
20 Брой сваляния
IMG_20160804_193727.jpg 114,35K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_193732.jpg 116,45K
19 Брой сваляния
Това са копчетата, които се изпочупиха и останаха в дупките при свалянето на кората, както и парчетата пластмаса, които се отлепиха и които смятам да залепя с лепило отново за кората:
IMG_20160804_193832.jpg 103,37K
20 Брой сваляния
IMG_20160804_193837.jpg 44,78K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_193848.jpg 66,09K
18 Брой сваляния
IMG_20160804_193855.jpg 124,11K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_193914.jpg 79,58K
18 Брой сваляния
Дойде и момента на демонтиране на говорителите, в което всъщност няма нищо сложно:
IMG_20160804_193943.jpg 132,82K
23 Брой сваляния
IMG_20160804_193949.jpg 65,03K
18 Брой сваляния
IMG_20160804_194923.jpg 71,79K
18 Брой сваляния
IMG_20160804_194954.jpg 130,14K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_195033.jpg 113,79K
18 Брой сваляния
IMG_20160804_195137.jpg 87,32K
20 Брой сваляния
IMG_20160804_195219.jpg 283,79K
19 Брой сваляния
IMG_20160804_195244.jpg 191,11K
22 Брой сваляния
След като сложих новите колони и новите копчета си монтирах кората по обратния ред на демонтирането.
IMG_20160804_200047.jpg 140,92K
22 Брой сваляния
Същото направих и от другия край, тъй като си купих 2 броя колони и реших да ги сменя и двете, въпреки че имах проблем само с лявата.
- 2
#374630 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления
Публикувано от Velazkes на 06 юни 2016 - 18:37
Що се отнася до разхода спрямо бензина, то безспорно се пестят пари. Както и да го гледаш на газ идва доста по-евтино.
Логиката ми да сложа газ е такава - колата ме кара от точка А до точка Б, защо трябва да плащам двойно за това? Щом на газ мога да платя на половина, предпочитам да ги изям и да ги изпия тия пари, вместо да ги дам за гориво. Така или иначе удоволствието си остава същото, само дето плащаш по-малко (което всъщност го прави още по-голямо).
Иначе относно разхода мисля че е добре - спрямо бензин в градски условия се е качил 1,5л. , а извънграда 2л. като се има в предвид че карам на климатик без жалене.
Безаварийно и на теб, още дълги години да се радваш на Бенца на газ.
Логиката ми да сложа газ е такава - колата ме кара от точка А до точка Б, защо трябва да плащам двойно за това? Щом на газ мога да платя на половина, предпочитам да ги изям и да ги изпия тия пари, вместо да ги дам за гориво. Така или иначе удоволствието си остава същото, само дето плащаш по-малко (което всъщност го прави още по-голямо).
Иначе относно разхода мисля че е добре - спрямо бензин в градски условия се е качил 1,5л. , а извънграда 2л. като се има в предвид че карам на климатик без жалене.
Безаварийно и на теб, още дълги години да се радваш на Бенца на газ.
- 1
#374265 Демонтаж и почистване на трети стоп w210
Публикувано от Velazkes на 25 май 2016 - 15:26
От доста време насам се дразня на киртясалия ми трети стоп, но все не ми оставаше време да се заема с почистването му. Преди известно време се бях пробвал, но самото тяло на стопа непомръдваше и милиметър, въпреки че напъвах доста силно, затова се отказах преди да съм направил някоя беля.
Днес реших отново да се заема с тази задача и за мой късмет този път беше успешен. Оказа се, че е било много лесно, просто се иска по-силно издърпване, тъй като гуменото уплътнение е залепнало за прозореца. Направих и снимки от демонтажа за да онагледя самата операция.
Така изглеждаше стопа ми преди да го сваля:
IMG_20160525_142301.jpg 120,42K 10 Брой сваляния IMG_20160525_142327.jpg 162,36K 7 Брой сваляния
Това е реда, в който започнах да свалям пластмасовото тяло:
IMG_20160525_142626.jpg 89,47K 7 Брой сваляния IMG_20160525_142658.jpg 108,52K 8 Брой сваляния IMG_20160525_142706.jpg 132,51K 8 Брой сваляния IMG_20160525_142717.jpg 103,15K 8 Брой сваляния IMG_20160525_142728.jpg 103,4K 7 Брой сваляния IMG_20160525_142822.jpg 100,5K 5 Брой сваляния IMG_20160525_142833-1.jpg 91,6K 6 Брой сваляния
С по-сериозно разклащане наляво, надясно докато съм натиснал лостчето успях да сваля стопа. Ето за каква гнусотия става въпрос:
IMG_20160525_143018.jpg 143,51K 7 Брой сваляния IMG_20160525_142938.jpg 147,05K 6 Брой сваляния IMG_20160525_143027.jpg 124,62K 6 Брой сваляния IMG_20160525_143308.jpg 103,65K 5 Брой сваляния
След хубаво почистване стана като нов:
IMG_20160525_144727.jpg 100,53K 6 Брой сваляния IMG_20160525_144741.jpg 128,19K 6 Брой сваляния IMG_20160525_145103.jpg 128,39K 6 Брой сваляния IMG_20160525_145112.jpg 101,72K 6 Брой сваляния
Ето и разликите преди-сега:
IMG_20160525_142327-2.jpg 297,15K 6 Брой сваляния IMG_20160525_143018-2.jpg 247,29K 5 Брой сваляния IMG_20160525_143027-2.jpg 234,39K 6 Брой сваляния
- 1
#373661 Чистене на дренаж w210
Публикувано от Velazkes на 07 май 2016 - 20:10
Здравейте колеги! След настъпването на пролетта започна цъфтежа и разлистването на дърветата и вследствие на това по колата ми постоянно имаше килим от цвета на тези дървета. Реших, че щом върху цялата кола има, ще има и в отворите през които се оттича водата и след като направих проверка се оказа точно така.
Досега никога не съм имал проблем с това да ми влиза вода в купето на колата, вследствие на запушен дренаж за разлика от мой приятел който има w202 (до колкото знам това им е слабо място, ако не е почистено), но си казах че никога не е късно и при мен да се развие такъв сценарий.
Днес запретнах ръкави и почистих 2-та от 3-те дренажа около двигателя. Третия, който е от шофьорската страна нямаше грам боклук, което е разбираемо - там където паркирам моята страна се пада откъм пътя, а навигаторската точно под въпросните дървета.
Разбира се взех телефона с мен и направих снимки на последователността при чистенето на тези дренажи. Започнах с този от навигаторската страна, но да си призная има чалъм на изкарване и поставяне, който не го схванах много лесно:
IMG_20160507_105415.jpg 92,1K 20 Брой сваляния IMG_20160507_105430.jpg 102,74K 19 Брой сваляния IMG_20160507_103632.jpg 100,79K 17 Брой сваляния IMG_20160507_103655.jpg 107,13K 15 Брой сваляния IMG_20160507_103805.jpg 104,52K 17 Брой сваляния IMG_20160507_103813.jpg 129,96K 16 Брой сваляния IMG_20160507_103819.jpg 153,54K 15 Брой сваляния IMG_20160507_105410.jpg 191,5K 14 Брой сваляния
Хубавото тук е, че самата пластмаса на този дренаж е супер еластична и се огъва както си иска, което позволява по-лесното изкарване от тясното пространство.
След това дойде ред на този в средната част, като при него ми се искаше да сваля всички възможни пластмаси върху него, които пречат но заради едни гадни копчета се отказах и разглобих докъдето ми позволи само с кръстата отвертка:
IMG_20160507_111559.jpg 116,46K 12 Брой сваляния IMG_20160507_111619.jpg 128,06K 12 Брой сваляния IMG_20160507_111710.jpg 148,6K 12 Брой сваляния IMG_20160507_111840.jpg 165,17K 12 Брой сваляния IMG_20160507_111856.jpg 118,76K 12 Брой сваляния IMG_20160507_112006.jpg 126,6K 12 Брой сваляния IMG_20160507_114004.jpg 123,8K 12 Брой сваляния IMG_20160507_114138.jpg 120,15K 12 Брой сваляния IMG_20160507_112403.jpg 143,08K 13 Брой сваляния
А копчетата, които не посмях да изкарам за да не ги откъртя са тези и ги има както от навигаторската, така и от шофьорската страна:
IMG_20160507_111923.jpg 128,9K 13 Брой сваляния
Не беше задръстено чак толкова колкото очаквах, ама пак една шепа кал излезе от гърлото на дренажа, смесена с жълти листа най-вероятно заседнали още от есента.
IMG_20160507_112421.jpg 81,07K 14 Брой сваляния IMG_20160507_112518.jpg 137,24K 13 Брой сваляния IMG_20160507_112524.jpg 102,42K 13 Брой сваляния IMG_20160507_112854.jpg 153,55K 13 Брой сваляния
Хубаво е от време на време да се правят такива профилактики за да няма ядове след време, а днес може би най-важния инструмент без който нямаше да се справя бе "куката на баба"
IMG_20160507_114352.jpg 106,52K 14 Брой сваляния
- 4
#372623 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления
Публикувано от Velazkes на 06 април 2016 - 14:11
Миналия ден засякох градския разход. За моя радост резултата е повече от задоволителен - 15,2л./100км.
При положение, че на бензин ми харчи 14 литра, разхода се е вдигнал с 1,2л.
Друго си е като отидеш на бензиностанцията и кажеш до-горе, да ти кажат дължите ни 22,50лв.
При положение, че на бензин ми харчи 14 литра, разхода се е вдигнал с 1,2л.
Друго си е като отидеш на бензиностанцията и кажеш до-горе, да ти кажат дължите ни 22,50лв.
- 1
#372000 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления
Публикувано от Velazkes на 20 март 2016 - 14:41
Тъй като много обичам, когато някой пише за нещо да го видя нагледно, качвам снимки след монтажа на ГИ:
IMG_20160319_155339.jpg 67,48K 31 Брой сваляния IMG_20160319_155212.jpg 71,66K 30 Брой сваляния IMG_20160319_154948.jpg 192,63K 30 Брой сваляния IMG_20160319_154940.jpg 129,94K 30 Брой сваляния IMG_20160319_155012.jpg 121,93K 29 Брой сваляния IMG_20160319_155433.jpg 120,74K 32 Брой сваляния IMG_20160319_155438.jpg 129,49K 30 Брой сваляния IMG_20160319_155450.jpg 109,36K 28 Брой сваляния IMG_20160319_155657.jpg 170,15K 29 Брой сваляния IMG_20160319_155733.jpg 143,18K 28 Брой сваляния IMG_20160319_155500.jpg 175,8K 29 Брой сваляния IMG_20160319_155503.jpg 90,9K 29 Брой сваляния IMG_20160319_155444.jpg 133,34K 27 Брой сваляния IMG_20160320_134521.jpg 113,47K 30 Брой сваляния IMG_20160319_160532.jpg 101,61K 27 Брой сваляния IMG_20160319_174400.jpg 79,38K 30 Брой сваляния IMG_20160319_174614.jpg 136,34K 32 Брой сваляния IMG_20160319_173832.jpg 83,37K 29 Брой сваляния
- 2
#371999 Газов инжекцион на w210 Kompressor - монтаж и впечатления
Публикувано от Velazkes на 20 март 2016 - 14:17
Здравейте колеги! Ето, че дойде и моя ред да се похваля с чисто нов газов инжекцион.
Колата ми е Mercedes E200 (w210) Kompressor / 1998г. / 186 к.с. и вече е официално газифицирана.
Реших да направа тема по случая, не само за да се хваля с това, но и за да споделя моите впечатления относно монтажа, вървежа и разхода на колата. За да бъде полезна темата също така горещо бих препоръчал мястото където ми монтираха ГИ на колегите, които се колебаят дали да слагат и къде да отидат за да нямат ядове с колата след монтажа.
Първоначално доста се притеснявах за това при кой да отида и какво трябва да знам преди монтаж на един газов инжекцион, затова и доста се рових из нета, както и във форума за да изкопча някаква полезна информация. Има доста теми, които са полезни и ти дават ясна представа за един монтаж на ГИ, но за мен по-важното беше при кого да отида за да не бера ядове след това.
Съвсем случайно разбрах за майстор в Харманли, с.Бисер за който чух само положителни неща, като едно от най-впечатляващите за мен беше, че на същата кола като моята е слагал ГИ преди време и в момента тази кола е минала около 100000 км. на газ безпроблемно. Не се поколебах и се обадих на човека, който се занимава и още по телефона ми се стори доста начетен и си личеше, че разговарям с човек, който има богат опит.
МОНТАЖ
За мен важното беше да сложа читава газ при читав майстор, затова му казах че държа на качествени компоненти, с които да нямам ядове след време - нямам намерение да пестя пари за сметка на качество. Разбрахме се за ден и час, и за по-малко от 6 часа вече имах чисто нов газов инжекцион. От това което съм прочел тук във форума знаех, че качествените марки са BRC и Ланди Ренцо и естествено не се стърпях да го попитам дали мисли да слага една от двете – отговора беше отрицателен, въпреки че на склад ги има и двете, но все пак му се доверих.
Компонентите, които ми сложи са следните:
- изпарител „Shark” - усилен до 250 к.с.
- бързи рейки „Baracuda” – 1,9 ома
- компютър Optima Pro-tec
Според него с тези компоненти няма да имам проблеми за в бъдеще с газовия инжекцион, в което няма как все още да съм сигурен, но въпреки това вярвам че ще бъде така. Гаранцията която дава е 2 години или 50 000 км. (което се достигне първо).
ВЪРВЕЖ
Без да се изхвърлям или да преувеличавам вървежа на Бенца си е същия както и на бензин, ускорението също, а работата на двигателя на празен ход е по-добра от тази на бензин. За сравнение – при бензин съвсем леко играят между 750-900 оборота, докато при газ е заковано на 900 (все едно е дизел).
При тестовете след монтирането реших да я "изпъна" както се казва и се стигна до скорост от 180 км., като се усеща как иска и може и още, с което мисля че въпроса с това как върви е изчерпан.
РАЗХОД
Що се отнася за разхода, до момента извънградския съм го засякъл – 12л./100км. с натискане, което в пари ще рече за 50км. 5 лева газ. Мисля, че това също е много добре предвид, че колата е 1500 кг. и почти 200 коня.
ЦЕНА
Да не забравя да кажа и колко ми излезе това удоволствие – 1000 лева. Тук също имаше изненада за мен, тъй като бях подготвен за около 1300-1500 лева, предвид това, че бутилката е на мястото на гумата, и че зарядното за газ е до капачката за бензина.
Може би за някои от Вас това, че хваля този майстор звучи като реклама, но моята цел далеч не е това. Целта ми е да споделя положителните впечатления и да препоръчам един добър газаджия, тъй като това е важен жокер за хората, които не знаят къде да отидат за да им монтират газов инжекцион.
- 2
#370203 Проблем BAS/ASR - W208
Публикувано от Velazkes на 28 януари 2016 - 08:11
И този проблем се реши!
Оказа се, че диагностиката е посочила точния датчик, който е направил проблем.
Става въпрос за датчика за напречно ускорение:
image-70ea7efb011f40cfbb80cb5c9f22035cd24cbccd824f7b3103d6c71885455c17-V.jpg 235,94K 33 Брой сваляния
Взехме един от моргата за проба и лампичката загасна. Чисто нов оригинален на мерцедес струва към 300лв., затова моя приятел реши да ползва този от моргата за 60лв.
Благодаря на колегите за съветите! Надявам се тази информация да бъде полезна и за други колеги от форума с подобен проблем.
Оказа се, че диагностиката е посочила точния датчик, който е направил проблем.
Става въпрос за датчика за напречно ускорение:
image-70ea7efb011f40cfbb80cb5c9f22035cd24cbccd824f7b3103d6c71885455c17-V.jpg 235,94K 33 Брой сваляния
Взехме един от моргата за проба и лампичката загасна. Чисто нов оригинален на мерцедес струва към 300лв., затова моя приятел реши да ползва този от моргата за 60лв.
Благодаря на колегите за съветите! Надявам се тази информация да бъде полезна и за други колеги от форума с подобен проблем.
- 1
#370185 Автоматично заключване след потегляне
Публикувано от Velazkes на 27 януари 2016 - 19:12
Намерихме му цаката!
След като се поразрових повече из нета и изгледах няколко клипчета, намерих как се деактивира автоматичното заключване на w203.
За да бъде полезна темата, давам линк към клипчето, на което много точно е показано как се правят както тази, така и други настройки по колата:
https://m.youtube.co...h?v=odmerxFP0L4
На 7м:45сек се вижда менюто от което може да се включи/изключи автоматичното заключване.
Благодаря на отзовалите се!
След като се поразрових повече из нета и изгледах няколко клипчета, намерих как се деактивира автоматичното заключване на w203.
За да бъде полезна темата, давам линк към клипчето, на което много точно е показано как се правят както тази, така и други настройки по колата:
https://m.youtube.co...h?v=odmerxFP0L4
На 7м:45сек се вижда менюто от което може да се включи/изключи автоматичното заключване.
Благодаря на отзовалите се!
- 1
#369004 Почистване на масления сепаратор
Публикувано от Velazkes на 14 декември 2015 - 19:26
Благодаря ти колега, това е много важна тема и много важна операция която задължително ще извърша. Само да се стопли времето и се заемаме с моя приятел и колега от форума с тази част.
То на фона на това, което съм направил вчера, изглежда все едно съм се полигавил малко със сепараторчето
Благодаря ти за инфото беше ми от полза! Жив и здрав
- 1
#368968 Почистване на масления сепаратор
Публикувано от Velazkes на 13 декември 2015 - 17:20
Здравейте колеги! Реших да си почистя отдушника за маслените пари или наречен още маслен сепаратор, както и маркучите които влизат в него.
Първоначално бях решил да го сменя, но един колега и приятел ме разубеди, иначе проверих цената на оригиналния A1110180335 - 50 лева. Въпросния човек ми каза, че ефекта е един и същ - дали ще е чисто нов или ще бъде добре почистен самия сепаратор.
И така днес извърших операцията по почистването на отдушника, като естествено направих фото за да бъде полезна темата
1. Разкачих маркучите, които влизат в сепаратора:
IMG_20151213_151532.jpg 149,8K 38 Брой сваляния IMG_20151213_151905-2.jpg 122,56K 29 Брой сваляния IMG_20151213_151806.jpg 143,07K 25 Брой сваляния IMG_20151213_152018.jpg 115,67K 25 Брой сваляния IMG_20151213_152024.jpg 121,94K 20 Брой сваляния IMG_20151213_152056.jpg 130,84K 19 Брой сваляния IMG_20151213_152102.jpg 126,71K 22 Брой сваляния IMG_20151213_152234.jpg 144,89K 21 Брой сваляния IMG_20151213_152249.jpg 134,08K 19 Брой сваляния IMG_20151213_152302.jpg 55,52K 20 Брой сваляния IMG_20151213_152340.jpg 85,94K 21 Брой сваляния
2. Пристъпих към свалянето на самия маслен сепаратор:
IMG_20151213_152349.jpg 82,95K 28 Брой сваляния IMG_20151213_152359.jpg 69,31K 22 Брой сваляния IMG_20151213_152431.jpg 90,71K 20 Брой сваляния IMG_20151213_152505.jpg 166,76K 21 Брой сваляния IMG_20151213_152923.jpg 142,4K 20 Брой сваляния IMG_20151213_152944.jpg 99,56K 22 Брой сваляния
3. И накрая дойде ред на самото чистене, което задължително става с добър бързосъхнещ обезмаслител:
IMG_20151213_153001.jpg 98,62K 29 Брой сваляния IMG_20151213_153013.jpg 150,45K 26 Брой сваляния IMG_20151213_153105.jpg 241,49K 27 Брой сваляния IMG_20151213_153143.jpg 343,76K 25 Брой сваляния IMG_20151213_153704.jpg 91,52K 27 Брой сваляния
4. Вече имам почистени - маслен сепаратор и маркучи за маслени пари:
IMG_20151213_153936.jpg 129,36K 28 Брой сваляния
- 3
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Velazkes
- Privacy Policy