Към съдържанието

  •  

Velazkes

Регистрация: 27 окт 2013
Офлайн Последно: Днес, 20:49
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с паленето - ремонт стартер на w210 kompressor

Вчера, 16:34

Благодаря за насоката колега, ще проверим за въпросния захранващ кабел.

В тема:Проблем с паленето - ремонт стартер на w210 kompressor

Вчера, 08:47

Колеги, никой ли няма някаква идея от какво може да е, или поне да е имал подобна случка ? Проблема все още е на лице, като има известно развитие, макар че отново е в задънена улица.

 

Стана ясно, че причината не е в стартера, тъй като върти. Единствената загадка в този случай е, че на стартер не пали, а на скорост пали, което от своя страна изключва много възможни причини за този проблем.

 

Някъде бяхме прочели за имобилайзера, но ако той не фунцкионира би трябвало и на скорост да не запали.

 

Вчера я закачихме на диагностика и изкара грешка - "Crankshaft position sensor", демек датчика на коляновия вал. Казахме си "това е", защото като изтрием грешката само при едно завъртане на стартера и веднага набива същата грешка.

 

Референтите стойности на неработеща кола (защото само така можем да замерим датчика) са от 700 до 1400 ома, нашия показва 754 ома, което кажи речи е на границата. Взехме датчик втора употреба със същия оригинален номер, замерихме го - той показваше по-добри стойности - 1000-1100 ома.

 

Сложихме го обаче уви същата работа, отново не пали, отново набива същата грешка. Решихме да пробваме на скорост да запали, но този път и това не се случи.

 

Ще бъде от полза всякаква насока и идея!


В тема:Смяна на лагерче обтяжна ролка и пистов ремък w210

14 май 2019 - 08:13

Браво, радвам се че е била полезна темата за друг колега (това беше целта).

 

Капачето го бях поръчал, докато работих в Евро 07 преди около 2 години и половина, обаче беше с доставка от външен склад.

 

Сега като гледам пак трябва да се поръчва от външен склад, можеш да провериш там или в Елит Кар. Предполагам и на двете места може да се поръча, но ще се чака може би около 4-5 дена.

 

Парт номера на капачето е A1112020122.


В тема:Смяна на лагерче обтяжна ролка и пистов ремък w210

10 май 2019 - 08:09

Няма нужда от канал колега! Цялата процедура я извърших само на вдигнат капак :)


В тема:Ниво на маслото в хидравликата

19 февруари 2019 - 16:51

Наско, проверявай нивото на студен двигател.  Ако няма разлика не го мисли – всичко е наред.    

Ако го губи има теч от помпа, маркучи или рейка. 

При мен се получи така: доливах по малко 10-20гр.на седмица/две според ползването на автомобила. Губенето на масло се увеличаваше по малко и след два месеца се оказа че рейката е капела върху корите и се наложи рециклиране.    

 

 

Ще го имам в предвид. Сега нивото е както трябва, от тук нататък ще следя дали ще си остане в такъв вид, ако отново започне да губи по малко ще се ориентирам към помпата, рейката, маркучи и т.н.