Към съдържанието

  •  

Denkooo

Регистрация: 08 сеп 2013
Офлайн Последно: 06 ное 2014 - 21:49:53
-----

Моите мнения

В тема:Луфт в кормилната кутия

03 ноември 2014 - 23:49

Здраво на всички форумци  :) аз имам един въпрос за тази кутия и по - точно за шлицата понеже ми казаха, че била 2 размера по - добела и по - тънка..... има ли нещо вярно или някой се е объркал? Идеята ми е, че моята кутия се е разтекла яко и има луфтец доволно и се чудех да взема да я сменя, че ми дават една съвсем сухичка и запазена за без пари  :) Друго пък ме учудва, понеже както казах моята се е разтекла, та забелязах, че като сипя масълце до нужното ниво след това то изтича и застава пак на това ниво на което си беше преди да сипя и това се повтаря два пъти след което не съм и сипвал вече :) не е като да няма не съм я оставил на сухо все пак и тя душа носи :) 

 

Поздрави!


В тема:Свети индикацията за изгоряла крушка

03 ноември 2014 - 23:09

Здравейте, искам и аз да ви споделя нещо свързано с темата, което на мен ми се случи и дано ви е от полза. Значи започна се от нужда за смяна на таблото понеже не ми отчиташе изминатите километри и ме дразнеше, че пък така не мога да си засека разхода  :)  + това светеше и въпросната лампичка сигнализираща изгоряла екстериорна крушка, а съм проверявал 10 пъти и такава не намерих. Като свалих таблото видях, че потенциометъра (извинете ако това не се казва така) демек врътката регулираща силата на осветяване на таблото се е разпоил и не прави контакт и след като го запоих с една "плюнка" калай светна цялата кола  :) + това угасна и лампичката на таблото. Слаб съм с токовете, но според мен това е бил проблема. Иначе си смених и таблото та сега вече и километрите ми засича  :)

 

Поздрави!


В тема:От време на време работи като на 3 цилиндъра

01 юли 2014 - 21:42

окончателно заявявам след почистване на дистрибуторната капачка проблемът изчезна

Здравей колега, да те питам ако знаеш при свалянето на дистрибуторната капачка след това трябва ли пак да се центрова, че не съм запознат много  :unsure


В тема:Бензинова помпа

01 юли 2014 - 21:22

Здравейте на всички, искам да споделя и моят проблем с работата на бензин. Значи карам 124-ка  2.0 куб.см. 122 к.с. с АГУ, та един ден пътувайки извън градско реших да покарам на бензин да я продухам малко системата, покарах я вдигнах и оборотите малко, направих си кефа и си прехвърлих пак на газ. Вечерта тръгнах да прехвърлям на бензин и мотора угасна. Пробвах да запаля на бензин и не стана. След няколко дни запалих на газ и пробвах да обърна на бензин, тогава заработи, но като натисна педала се форсира до 3 хил. оборота и не може повече и издава такъв звук сякаш работи на 3 цилиндъра. Помпата работи защото я чувам. И след като я форсирам след 15-20 секунди пада мощността дори може и да угасне, на моменти е. Пробвах я и в движение, но не ми вдъхва доверие и не бих рискувал да ми свърши газта и да очаквам да ме закара до бензиностанцията на бензин (за съжаление). Въпроса ми е дали помпата си е заминала и просто не създава достатъчно налягане или има някоя друга част от системата която може да оказва влияние в работата на мотора? Знам, че е хубаво да замеря налягането преди да гледам някъде другаде, но просто исках да събера повече информация за случая. Иначе на газ си бачка нормално, нормално имам предвид, че работи както си работеше и преди проблема с бензина. 

Благодаря Ви предварително на отзовалите се!!!

 

П.П. Иначе може ли някой да ми препоръча сервиз или човек да замери налягането на помпата в района на Надежда, може и в друга част на София?

Здравейте на всички, след този проблем с работата на бензин колата се оправи от само себе си (не знам как стана) , но наскоро пак се появи същия проблем и така и си остана. Мисля да сменя помпата със работеща и да видя дали проблема е от нея. 

Ще пиша ако има развитие :)


В тема:Парното не духа

19 март 2014 - 23:31

Здравейте, искам да споделя и на мен какво ми се случи. Карам 124-ка 2.0 куб.см. 122 к.с. с климатроник. Та карам си един ден с включено парно, но ми стана топло и го спрях и след известно време реших пак да го включа, но тогава не тръгна нищо, нито на 1-ва нито на 3-та степен. Прочетох тук там във форума и реших да подам директен ток на моторчето на парното, подадох му и то тръгна. Закачих си пак буксата обратно и се прибрах. На другия ден тръгнах за работа и както запалих двигателя парното тръгна веднага (бях забравил копчето на включено положение) , но това няма значение. Интересно ми е какво му е било щом след като извадих буксата подадох му директен ток и си я вкарах пак обратно, и след това вече работеше и работи до ден днешен (дано не спира скоро ) лош контакт ли е имало, друго ли е..... и аз не знам  :unsure

 

Успех на всички, които подобни проблеми!