Към съдържанието

  •  

a4oni

Регистрация: 14 юли 2013
Офлайн Последно: 14 мар 2024 - 16:08:38
-----

Моите мнения

В тема:W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI

06 февруари 2019 - 11:05

Да споделя и аз нещо. Имам 211 280 CDI 190 кс 4matic ermatic фейс лифт 2007г с един акумулатор - без SBC модул. 5 степенен автомат. В началото като взех колата смених маслото на автомата.Няколко пъти при потегляне от положение Д - драйв превключваше на 1- първа предавка. доляха в сервиза масло и не е имало проблеми. За комфорта и стабилността няма да говоря - изключителни. Освен филтри и масло съм сменил - дясното огледало за обратно виждане - само стъклото, защото не работеше отоплението - 40 лв. машинката на педала на спирачката  - за стоповете - 24 лв. нов акумулатор - АГМ 320лв. Потропваха задните амортисьори - оказаха се селеновите втулки - отляха ги в леглата на амортисьорите всичко с работатата 140лв. профилактика на дюзите - 6 бр с ремонтни комплекти, махане на ДПФ филтъра и софтуерното му премахване с чип тюнинг 2400 лв. На динамометричен стенд мощността е 252 кс. 4 нови гуми 1100лв. Сухи цифри за 4 год експлоатация. Колата е приведена в добро техническо състояние. Вози много добре и ускорението е страхотно при старт. Дали е много или малко всеки сам ще прецени.


В тема:Затруднено запалване

04 декември 2018 - 10:28

Да подновя темата. Пак застудя и проблемът отново се появи. Уж беше всичко ОК. Нов модул за подгряване, сменени свещи, сменен маркуч за обратната нафта, профилактика на дюзите. Профилактика на стартера.Налягането в цилиндрите е добре.Акумулаторът върти като бесен.Имам чувството, че мога да потегля на стартер.
До тук 3000 лв. Сутрин докато запали след четирикратно подгряване - голямо мъчение. На диагностиката без проблеми. Не ми се ходи вече по майстори, не остана какво да се сменя.Ако имате идеи ще съм Ви много благодарен.МБ W211 280 CDI ,4 matik 2007г