Към съдържанието

  •  

И. Цанков

Регистрация: 29 юни 2013
Офлайн Последно: 12 мар 2024 - 03:30:08
-----

#362444 трудно пали , след продължително въртене запалва

Публикувано от И. Цанков на 03 май 2015 - 13:21

XaPu, да си жив и здрав! Днес смених клапана за 10лв. и вече колицата пали на мига!
Бирата е от мен!!!
  • 2


#355758 Масла -> скорости и диф

Публикувано от И. Цанков на 12 ноември 2014 - 21:55

Забравих да отбележа че съм с ръчна скоростна кутия.

Ами гледай ги тук: http://mbinfo.km-h.r...ids/typ/208.htm


  • 1


#355729 Масла -> скорости и диф

Публикувано от И. Цанков на 12 ноември 2014 - 15:04

Здравейте от магазина за авточасти не могат да ми кажат дали задния диф е тип <.<limited slip...>.> или не, защото този тип бил с различна спецификация. За скоростите ми предлагат АТФ на Феби. Аз обаче съм се спрял на Fuchs, съответно TITAN SINTOFLUID FE 75W за скоростите и  TITAN SINTOPOID FE 75W-85 за дифа и двете от 1л. По спецификации на Мерцедес ли са? Колко масло събират кутията и диференциала.

 

п.п Става дума за фейсова 208-ца, 192кс.

 

:beer

Колега, това са твоите масла: http://bevo.mercedes.../236.14_en.html

Ако си се спрял на Fuchs - TITAN ATF 4134


  • 1


#342124 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от И. Цанков на 23 януари 2014 - 15:37

Къде по дяволите е тръгнала?  :slap

Прикачен файл  wtf.jpg   51,99K   10 Брой сваляния

 

Басо, аз мисля, че иска да я водят на хотел  :rofl


  • 2


#341442 W208 и W209 боядисване или облепяне на лайсни и централна конзола

Публикувано от И. Цанков на 17 януари 2014 - 00:39

Аз го направих с червено карбоново фолио и стана...но имах друга идея която е в процес на започване , да го облицовам с кожа пак червена но е трудоемко трябва малко да се пилнат отворите за копчетата с дрелка за да не са много плътни там ще се обърне кожата.Та колеги това не мисля че ще седи селски или да е шукарийка,кожата ще седи по добре от този умрел махагон на 209-ката.

Това е супер гадно....мое мнение :)


  • 1


#339816 Голям разход на колата - clk 200 автоматик

Публикувано от И. Цанков на 30 декември 2013 - 15:11

Никой не говори за разхода при 190+км/ч... Написах го преди известно време. При абсолютно нормално градско шофиране в най-големите задръствания, разхода на бензин е 12/100, а на газ 16/100, като в същото време е спъната на газ. Това е.


Аз не съм чувал градско да пада под 12 и то зимата.Според мен си внушаваш. И аз мислех,че имам висок разход,но този проблем май е при всички ни. Да не говорим, че от постовете ти си личи,че обичаш фа си пръв на светофара; ) Моята я карам 20км на ден. Запалвам сутрин и докато стигна работата и разхода на компа ми е 15/100,като се прибера пада до 13/100. Това е при градско без сериозни задръствания. Предполагам, че единствените цлк с разход под 12/100 градско са в автокъщите ако ме разбираш... Аз с 38л газ + 3л бензин, минавам към 250км при това каране. За спъването на газ при мен няма такъв проблем, но предполагам,че това ти е от настройките на газовата. Вероятно си споделил с газаджията за проблема с разхода и той се прави на магьосник,а в същото време ти спъва вървенето.

Весели празници!
  • 1


#337829 Покупка на CLK

Публикувано от И. Цанков на 03 декември 2013 - 01:31

Бубини, кабели на свещите, свещи, стабилизираща щанга, радиатор (големия), виско съединител, термостат, задни пружини, задни амортесьори,  шарнир, ламбда сонда (2 на брой :( ), дебитомер, чистене на дросел, смяна на катализатори, спирачни маркучи, пистов ремък. Ако не пропускам нещо, тамън 2600лв идват без труд :) Консумативите за 1 година не ги броя, като това са 2 пъти смяна на маслото със всички филтри и 2 пъти смяна на накладките (предните 3 пъти :)). Пребоядисването и газовата също са на отделна сметка :D. Общата сума е около 7000 като това не включва каско, гражданска, данък, синя зона и т.н. (вече поне нямам нужда от синя зона :))

Да споделя и моите разходи по компресора ми. Колата както казах я взех от Дупница с ГИ Ланди Ренцо. Искам да подчертая, че не бе първата в автокъщата, а точно обратното! Най-отзад мръсна и без акумулатор. С цялото ми притеснение да не се мина свалих само 300лв при положение, че дясната седалка не бачкаше, нямаше климатик и акумулатора беше скапан. Реално трябваше поне 500 да смъкна. Някакъв чичка се пазари и ми се кле,че климатика е просто без фреон, а акумулатора е разреден, но става. Искам да ви кажа, че няколко дена след това се ядосвах за постъпката си. След като я качих на репатрак едвам я свалих щот нямаше грам ток. Оказа се че съм за нов акумолатор....150лв Отидох и заредих климатика, направо сняг заваля вътре :) Все още не бях спокоен.... Колата имаше едно неприятно претрепване, за което всички пишеха тук във форума, но никой не знаеше от къде е аз смених свещите и се оправи. На втория ден се похвалих на едно приятелче и му дадох да се порадва. Натисна малко по-сериозно и колата загасна в движение аууууу.... викам са си е*а мама*а. Уж щях да я карам на диагностика, но се оказа един малък маркуч се беше изкарал. Вкарах го и беше неудържима! На следващия ден давам на колегата....връща се и газовата пищи, че и свършила газта :) Е да де ама заредих фулл пък пак пищи...отивам при газаджията и се оказа,че е от буксата на компютъра на ГИ - зацапана...и там 10лв се разминах :) Където и да отида всеки и се радва! Масло, свещи, пистови ремъци, филтри, обслужване на ск.кутия, антифриз, масло на диференциала, чистене на дебитомер и дросел...единственото сериозно нещо бе гуменото каре на кардана, но с ВАЙ БАСО сме го направили и него! До този момент заедно с регистрацията, ГО, Каско съм ги минал към 3000лв....

 

Много се радвам, че не оставих красавицата в Дупница :) Няма такова удоволствие като карането на компресор :wind14

 

За тези които ще гледат да си взимат бих казал да гледат:

-предната декоративна решетка(повечето я нямат, което не говори добре)

-предния капак трябва да бъде симетричен спрямо двата фара(и това съм го забелязал,че има много с криви преди капаци)

-износени дискове(това бе нещото което ме накара да избера моята 208ца)

-ако е с паднал акумулатор най-добре. Това гарантира, че не са я подгрявали преди да отидете :)

-джантите да са с минимален брой драскотини(това говори за отношението на предишния собственик - на джантите със сигурнист :) )

-ръжда. в много редки случай и то не трябва да се среща при италианките....

-компресора на климатика да се включва( ако е без фреон и пак не е гаранция за друга повреда. В моя случай имах късмет)

 

...това е което уж аз гледах :yeah


  • 2