Към съдържанието

  •  

Chavalinov

Регистрация: 13 дек 2012
Офлайн Последно: 06 дек 2019 - 15:29:25
-----

Моите теми

Питане за теч на масло и грешка на мотора

08 февруари 2019 - 11:22

Здравейте колеги имам питане относно една грешка която виждам за 2-ри път. Не е постоянна но веднъж на 4-5 хил.км. ми я изкарва - P2632 (Pressure control turbo charger-  ми я превежда диагностиката). Не е четена със СТАР ами с една универсална евтина диагностика която ползвам. Не е влизала в авариен режим колата или поне не съм усетил.  Ако може малко насоки какво може да е и евентуално какво да прегледам по колата ? Другия въпрос е теча на масло- като взех колата около капачката имаше малко масло и си личеше, че уплътнението и не държи и съответно го обърнах на обратно , но без ефект ( номер на капачката е А 000 010 03 85). Купих нова която е с номер А 000 010 13 85  и с нея е същото положение- уплътнението няма суха част .Маслото подлизва и през нея- прави ми впечатление ,че лесно се стягат и развиват без значение дали е студен или топъл мотора. Старата ми кола като е топла си иска сила да се отвори въпросната капачка на мотора- не знам на какво се дължи това. Капачките ли са с лошо качество или проблема е другаде. Въпроса също може да се счита - тези промени в номера на частта , не са ли изменения на компонента и съответно оправяне на дефект ако е имало такъв. Кой номер капачка да търся за моя мотор и въобще да се занимавам ли или да го побългарявам с някаква подложка , че да усиля натиска на уплътнението.... Имам и леко сълзене на хидравликата - където е оградено на снимката.  Маслото го бях сменял  и тогава  видях  , че тръбичката стой мазна и се стича . Съединението е проверено и затегнато доста добре , но продължава да цапа и сълзи. Може ли да се види в каталозите дали има някакво уплътнение като се свали този маркуч  или о-пръстен на отвора който да си поръчам и да се подмени , защото само със стягане не се реши проблема? Благодаря предварително на отзовалите се :)