Към съдържанието

  •  

tron

Регистрация: 17 окт 2012
Офлайн Последно: 07 май 2021 - 13:18:00
-----

#412603 VIN Декодер

Публикувано от tron на 05 октомври 2018 - 13:32

Благодаря! :yeah


  • 1


#368622 Компресор

Публикувано от tron на 30 ноември 2015 - 09:33

Колеги прочетох предходните теми, но реших да започна нова!

Ако модераторите решат, могат да я преместят!

Колата е 200 компресор, 163 к.с., ръчка, 2001г. Пиша го, защото при мен компресора е постоянно зацепен.

Сега и проблема: компресора надува, когато си поиска!!!

Какво съм проверил:

1. Оборотите са стабилни, двигателя се форсира нормално.

2. Чека си светва и после угасва нормално не е в авариен режим.

3. След две Стар диагнози, нито една грешка при двигателя и датчиците.

4. Видимо няма напуквания по тръбите.

5. При угасен двигател "air recirculation flap" е отворена и видимо чиста.

6. По време на диагноза при въртене на клапата "air recirculation flap" от диагностичния компютър, винаги работи. От отворено положение се затваря и после се отваря, но забелязахме, че стъпката на въртене на клапата е много малка.

7. След всяко закачане на компютъра, проблема се оправя, докато след няколко дни отново мощността изчезва.

От тук въпросите:

- Ако има нисък волтаж при клапата, как да го разбера при диагностика, и колко трябва да е?

- Стъпката на въртене, задавана от компютъра така ли трябва да е, на малки интервали?

Искам само да отбележа, че "air recirculation flap" не съм я свалял и не съм я почиствал, защото е видимо чиста и според майстора, щом се движи от диагностиката значи си работи...

Моля за съвет, защото ми писна при всяко палене да се чудя, дали ще тръгна с компресор или без.

Само да добавя, че сега запалих и при подаване на газ на място, клапата не мърда, стои си отворена, това нормално ли е ???


  • 1