Към съдържанието

  •  

mitko_kapitana

Регистрация: 20 авг 2012
Офлайн Последно: 16 яну 2020 - 08:39:21
-----

Моите теми

Е290 Проблем

24 май 2015 - 20:39

 

Здравейте,

                  Преди да задам въпроса, който ме тревожи искам да се извиня ако съществува същата тема. Но от това което успях да открия, срещам половината от моето премеждие.

                Случаят е следния: колата е Е290 96г., ръчни скорости

                След поредното зятягане на уестгейта, след престой при бояджия и неуспех при опитите да я подкарам, свалих турбината и я дадох за рециклиране в "Реал Турбо". Дотук добре. След като получих естествено друго турбо компресор го монтирах по обратния ред. При тестовото кръгче останах разочарован от резултата. Турбината се чуваше как свири, но и същевременно виеше, набираше се мудно и не вървеше  както преди с умиращия "охлюв". След разговори с майсторите във фурмите за ремонти ми върнаха рециклирана моята. Монтирах я по обратния ред. Монтирах всичко както трябва. Втори тест драйв ... ... ... отново провал, отново същия резултат + след не много каране на зор двигателя влиза в авариен режим. На празен ход се форсира до около 3000об/мин., а в движение с голяма мъка до 2500 об/мин. След гасене и повторно стартиране се оправя. Отново проверих всичко около турбото и турбо пътищата. Съединенията са здрави, кулера за мое учудване издиша на едно единствено място, но пробоината е малка. Вакуумните клапани на кутията на въздушния филтър са привидно здрави, същото важи и за датчика на тръбата идваща от кулера. Отново се свързах с фирмата която ми рециклира турбото. Обясниха ми, че колата върви добре. А това, че за мен е мудна и тромава е защото преди ремонта е пренадувала и това е довело до нейния крах. За мен като човек без почти никакво познание към автомобилите, това обяснение ми звучи като когато карах Ауди 80 на баща ми и ми казваха "трудно пали понеже е карбуратор" при очеВаден проблем с центровката. Трудно ми е да го разбера това при положение, че когато затегне гейта турбото не се чува а колата върви като 2.2 чист дизел. Не мога да си обясня как при загиваща турбина колата върви като изтребител (при нейните възможности разбира се), а след рециклирането, ще върви по-бързо ако я бутам и влиза в авариен режим, без да съм подменил и докосвал нищо друго освен "асматика". Ще бъда благодарен ако споделите познания, предположения, предложения и съвети.

                  Предварително Ви благодаря за търпението да прочетете романа ми и още веднъж се извинявам ако се повтарям с тази тема.

Поздрави