Към съдържанието

  •  

victork

Регистрация: 05 авг 2012
Офлайн Последно: 30 окт 2013 - 14:37:47
-----

Моите мнения

В тема:Смяна на маслото на хидравликата

29 октомври 2013 - 14:15

Привет на всички!

 

Извинявам се, че пиша в стара тема, но явно тук е правилното място... Взех 123 (200D), чийто волан е с хидравлика, но има сериозен луфт. Не зная дали този филтър и маслото са сменяни скоро (по-скоро не са). Предишният собственик ми каза, че болта за луфта е затегнат до край и реално няма накъде повече.

Т.е. останах с впечатлението, че е нужен ремонт на секторна кутия (може би?).

Бихте ли ми казали дали смяна на филтър и масло могат да са решение за този проблем? Тези секторни кутии имат ли рециклиране и ремонт? Да търся нова? Или ако е втора употреба каква е гаранцията, че няма да е като моята (или по-зле)...

Знам, че най-лесният (но и най-скъп) вариант е Балкан Стар, но искам да го избегна :)

 

Благодаря предварително за съветите...


В тема:Жило на газта за 200D

11 октомври 2013 - 15:48

Привет!

Извинявам се, че си отговарям сам, но може би ще е полезно за друг колега от форума. Въпросното жило го намирам само в Балкан Стар и то на страхотната цена от 231 лв.

Но по-важното е друго... В нито един магазин за части не ми казаха, че това всъщност и жило за т.нар. ръчна газ. Което е нещо като обогатител и което се регулира от копче до волана.

Самият механизъм на газта (от педала нататък) е лостов и там няма никакво жило. Т.е. към момента това жило не ми е чак толкова важно.

Разбира се, ще го търся занапред, тъй като искам окомплектован автомобил... Учуден съм, че никой не си направи труда да ми спомене този факт, а го научих от човек, който ремонтира от години стари дизели на Мерцедес...

 

И все пак, ако някой има такова излишно, нека пише тук или на ЛС.

 

Поздрави!


В тема:Начало на реставрация на Mercedes w123

09 октомври 2013 - 11:47

Малко по темата....заехме се и ние с реставрация на W123...

И аз съм в подобен филм и точно затова питам... Но нямам отговор все още.

Едрогабаритни части се намират... но бих искал да знам кои са по-добрия вариант. По различните магазини се предлагат турски, белгийски... дори и някакви немски.


В тема:Начало на реставрация на Mercedes w123

07 октомври 2013 - 16:37

Проверявай те тук www.bodycar.bg
тел. 02 9312190, 02 9312192
Може да се измисли и някоя друга отъпка-30% 40%

Извинявам се, че пиша в стара тема... Но щом рекламирате сайта (магазина), допускам че имате нещо общо с него... Затова въпросите ми са два:

  • Какви са частите като произход? Защото например има "Калник преден Original..." за 128 лв и "Калник преден..." за 125 лв. Силно се съмнявам за разликата от 3 лв да е наистина "original"...
  • И втория ми въпрос е... дали още има опции за отстъпки при Вас?

В тема:Различни проблеми с паленето на 200D

09 септември 2013 - 15:16

Въздуха в маркучите се изразява в лоша работа на мотора, по-трудно палене, прекъсване, липса на мощност. Според мен правилно си се насочил към стартера, явно няма сила да върти както трябва или нещо му пречи.Със 100 амперова батерия....трябва и без нафта да върви :)

Именно... много е възможно да има проблем с тези маркучи, но си мисля че няма как с нов (и мощен) акумулатор да върти толкова бавно. Т.е. ще се насоча към едно оглеждане и рециклиране на стартера (помислих и за нов, но цена от 450 лв ме отказа). След което ще мисля маркучите...

 

А относно проблема с маслото в кутията на въздушния филтър... Намерих подобна тема, но за W124. Там се говори за някаква метална пластинка... Изобщо не виждам логиката да има маркуч, който да е за маслените пари и да ги отвежда точно при въздушния филтър. Но за съжаление не мога да намеря инфо (все още) по въпроса.