Към съдържанието

  •  

robber

Регистрация: 07 юни 2012
Офлайн Последно: Вчера, 21:23
-----

#374216 Представяне с W140 S500L

Публикувано от robber на 24 май 2016 - 20:00

Двете неща, които не ми харесват са плеъра за музиката и джантите. Аз ако бях още при покупката на колата щях да изхвърля плеъра и да сложа друг оригинален плеър за Мерцедес, който или да управлява чейнджъра, който е в багажника или да пуска МР3 (има начини). Джантите също бих сменил с оригинални на Мерцедес, но с по-добра визия. Това е лично мнение и не желая да се приема като заяждане или критика към собственика на автомобила.  Иначе колата е много добър екземпляр. 


  • 1


#372572 Покупка на Е200 2007ма

Публикувано от robber на 04 април 2016 - 19:45

Навит съм, защо не, но 5 годишен мерцедес е много над бюджета, за който възникна спорът. Предполагам, че за 5 години все още всичко му работи и не се е разтракал.

 

Гледах темата и се въздържах да пиша, защото всеки е свободен да си изкаже мнението. Колегата ясно е написал, че търси мерцедес втора ръка. Така е решил, и така ще стане. Конкретно към цитата който съм закачил мога да ри кажа следното - ела да те повозя в моята Е клас, която тази година прави точно 20 години и вероятно ще се поправиш относно комфорта на двата автомобила, обезшумяването и т.н Целта ми не е да се заяждам на тема марки автомобили, но не можеш дори и да искаш да сравниш два автомобила, който са с разлика два ценови сегмента.


  • 3


#372571 Не знам какво да го правя вече моя Мерджо (S203)

Публикувано от robber на 04 април 2016 - 19:37

А третия вариант е да я напудриш и продадеш и нека някой друг си троши нервите. С предишната ми кола, която не беше мерцедес го играх същия филм - сменям нещо и след 2-3 седмици се обажда нещо друго. Равносметката беше че купих колата за 8 000, налях в нея още 8 000 лв. и накрая я бартеросах за сегашния ми мерцедес, като я оцениха на 3 500 лв. Решението си е твое, но съвета ми е да не смяташ колко пари си вложил, и да си казваш "сменил съм всичко, сега като сменя и това става нова кола". 


  • 2


#369841 Избор на W210

Публикувано от robber на 19 януари 2016 - 16:55

290 винаги ще е по добрия вариант от което и да е CDI на 210 купе. Обосновка в момента няма да правя, но повечето колеги ще се съгласят с мен.


  • 3


#368489 Лост мигачи, фарове - ремонт

Публикувано от robber на 25 ноември 2015 - 14:16

Това с болтчето беше моето решение, но за кратко. След това 150лв за нов лост и втора година съм бе проблеми.
  • 1


#368479 Лост мигачи, фарове - ремонт

Публикувано от robber на 25 ноември 2015 - 06:55

Купувайте си нови лостове. Тоя филм съм го играл и с ремонти не става. Дори имах подобна тема във форума.


  • 1


#362361 Затъмняване на стъклата на автомобилите ...

Публикувано от robber на 30 април 2015 - 10:08

А какво значение има дали съм със затъмнени стъкла или са ми с фабричен цвят (зеленикав, синкав или някакъв друг)? Май единствената разлика е, че с тъмните стъкла се правим на мутрички от 90-те години, и го играем гангстерчера. Сега някой ще вземе да ми обяснява за разликата в температурата в купето със затъмнени стъкла и без, но на тези хора мога да им кажа, че когато си имате задна щора и си затъмните само задните странични стъкла е същото.


  • 3


#360474 Търся навигационен диск за Becker Traffic PRO 7949

Публикувано от robber на 17 март 2015 - 17:04

Проблема ми е решен.

Благодаря на колегата kdl за сайта, който ми посочи за да си реша проблема.

Сега ще поясня как се оправих с нещата. Първо за ползвате навигацията и да можете да смените езика ще са Ви нужни следните неща:

 

1. хардуер:

   - оригинална SanDisk Compact Flash карта за да си запишете картата с навигацията

   - празен CD-R диска, на който да си запишете софтуера

 

2. софтуер:

  - Gparted - това е линукс дистрибуция, с помощта на която се правят дяловете на картата - http://gparted.org/

  - WinHex - това е програмата с която трябва да се промени един ред на един от дяловете на картата (програмата трябва да е регистрирана за да може да се запази записа). За тази програма не мога да дам линк, но в торент тракерите ще си намерите каквото е нужно

  - USB IMAGE TOOL - с тази програма се записва имиджа на пакета с навигационните карти на Вашата мемори карта - http://www.alexpage....-tool/download/

 

Ето линк от където да си дръпнете последната версия на софтуера, както и на навигационните карти: http://gpsundergroun...de-maps-v5.html

 

Накратко и как трябва да процедирате.

 

1. сваляте си последната версия на софтуера за плеъра, която е 5.2, и я записвате на празния диск с помощта на някоя програма по Ваш избор, но записвайте диска на максимално ниската скорост, която Ви е възможно. Давате колата на контакт и слагате диска със софтуера в плеъра. След като го разпознае, ще ви попита да инсталирате ли софтуера (това ще ви пита ако сте с по-стара версия), давате му "Да" и чакате около 5-10 мин. След като всички завърши плеъра ще се рестартира и готово.

 

2. за да си мените езика (както беше моето желание) Ви трябва и SanDisk Compact Flash на която трябва да сложите картите с версия 5. Без картата с навигационния софтуер няма да стане работата. На посочения сайт е описано подробно как да се направи работеща карта с версия 5. Трябва да знаете, че на карта различна от SanDisk Compact Flash няма да можете да запишете навигационния софтуер и той да работи. След като поставите картата отивате в менуто, което се извиква с бутона "i", от там завъртате лявата врътка на дясно и давате "OK". В това меню на първия ред е "set sistem language" давате "ОК" и плеъра започва да търси софтуера от картата с памет. След като азпознае необходимите му файлове, Ви пита какъв език искате, избирате си желания език, давате "ОК", плеъра си инсталира необходимото, след което ви иска диска със софтуера, слагате го и след около 5 мин. вече сте с желания език.

 

Това е за сега, ако някой има въпроси да пита. Не можах да направя видео или снимки, понеже паметта на телефона ми беше свършила.


  • 4


#354570 Сбъдната мечта , Мерцедес W140 S600L V12.

Публикувано от robber на 12 октомври 2014 - 05:55

Радвам се че радиото е отишло при член на клуба.


  • 1


#354309 Alpine MF 2910 въпрос?

Публикувано от robber на 01 октомври 2014 - 19:02

Качеството на звука и на двете е много добро, но при японските оптиката по-добре чете неоригинални дискове, в смисъл по-бързо ги разпознава и просвирва. При унгарските много пъти се е случвало да откажат да четат неоригинални дискове.


  • 1


#323913 Koлата не ми запали при измиване на салона.

Публикувано от robber на 19 юни 2013 - 14:41

Пълна глупост е да се мие салон с водоструйка или пароструйка, особено при новите автомобили, при който от електроника друго няма. Салона се пере с машина, или се сваля целия, изкарва се от колата и тогава с пароструйката, след което на слънце за една седмица за да не мирише на умрели катерици в колата.

 

Типично за нашите автокъщи е да се пере в колата, защото не си губят времето, и колата изглежда добре, но клиента после си носи последствията. Аз лично никога не бих посетил тази автомивка повече. Сега те няма да ти оправят проблемите, а ти ще търсиш решението, което ще отнеме време и пари.


  • 2


#304436 странно стържене горе в огледалото за обратно виждане

Публикувано от robber на 12 декември 2012 - 20:38

Това жужене идва от плафона. Там има едно вентилаторче, което смуче въздух от купето. То се затлачва от прахоляци и почва да жужи, по после спира и си за ново. Аз моето тъкмо вчера сутрин го почистих. Изчистих го с продухване с компресор, без да ползвам никакви препарати. Сега почти не се чува. Трябва да е много тихо в купето и тогава се чува как работи.
  • 1


#297600 Ремонт на комбиниран лост за включване на фарове мигачи и чистачки

Публикувано от robber на 11 октомври 2012 - 20:42

Малко да вдигна темата. Сега да покажа самия ремонт на комбинирания лост, но със снимков материл.Стъпките са следните:
  • Махаме задната седалка и махаме + или - на акомулатора
  • Завъртаме волана на едната страна и с торкс 27 развиваме единия болт, който държи волана. След това завъртаме волана обратно и развиваме и втория болт
  • Завъртаме волана в нормално положение, и хващаме въздушната възглавница, след което разкачаме буксата й, както другите два кабела, които мисля, че са за клаксона
  • Вземаме подходящ шестограм и развиваме болта, който държи волана за кормилната колона
  • Развиваме двата болта, които държат лентовия кабел
  • Развиваме трите болта, които държат самия лост, и сваляме лоста. При мен трябва да се махне и кората под волана за дасе разкачи буксата на лоста, но при други модели мисля, че е различно.
  • Вземаме лоста, и с подходяща бургия премахваме четирите капсули, които държат двете части на лоста, и режем свинската опашка, която държи кабела за лоста.
  • Отваряме лоста и виждаме съдържанието му. На снимката съм оградил къде е проблемното място, и как е решен проблема при мен. Това винтче натиска пластината и се включват или дългите или светкавицата. И както съм писал преди именно тази пластмаса с времето се стапя и вече нямае дълги светлини и светкавица.
  • След като оправим проблема, събираме лоста по обратния ред, слагаме болтчета на мястото на капсулите, които вече разпробихме, след което мерим с мултицет дали имаме контакт при различните позиции на лоста, и едва след това го монтираме по обратния ред в колата.
Ако не ви се занимава с цялата тая история, отиваме с 250 лв. за нов лост и си свиркаме докато се прибираме с новия лост.
Поради ограничението за качване на 10 файла, снимките са само тези, но мисля, че те са съществени.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  3.JPG   111,49K   168 Брой сваляния
  • Прикачен файл  4.JPG   124,01K   138 Брой сваляния
  • Прикачен файл  6.JPG   130,67K   130 Брой сваляния
  • Прикачен файл  7.JPG   126,67K   131 Брой сваляния
  • Прикачен файл  9.JPG   113,72K   125 Брой сваляния
  • Прикачен файл  11.JPG   80,83K   125 Брой сваляния
  • Прикачен файл  13.JPG   84,41K   133 Брой сваляния
  • Прикачен файл  14.JPG   111,5K   124 Брой сваляния
  • Прикачен файл  15.JPG   110,32K   130 Брой сваляния
  • Прикачен файл  16.JPG   104,38K   128 Брой сваляния

  • 1


#293636 Проблем със свалянето на airbag на волана

Публикувано от robber на 29 август 2012 - 13:49

Вай Басо, благодаря за съвета ти. С малко късмет успях да развия болта. Ползвах торкс Т30, но не успях да намеря прав и за това с г-образен и удължител от тресчотка за рамо. Сега когато сменя проблемния ключ, ще завия болтовете без да ползвам допълнително рамо, а само с ръка. Ако мога да ги сменя ще го направя, въпреки, че колегата kdl сподели, че не можело да се махнат. Ще пиша за резултата, и ще напряавя снимки на самия демонтаж за улеснение на колегите които не са запознати с тази процедура.
  • 1