Към съдържанието

  •  

Ванюша

Регистрация: 18 фев 2012
Офлайн Последно: 22 яну 2023 - 13:56:34
-----

#407584 Road trip/meeting срещи с продължение

Публикувано от Ванюша на 16 април 2018 - 09:31

Пътуване 3 /балканско международно/ /два варианта/

 

Продължителност - двудневно и тридневно

 

Точки 1 - България - Сърбия/Белград/-Хърватска/Загреб/-Риека

 

Точки 2 - България - Сърбия/Ниш/-/Босна и Херцеговина-Хърватска/Дубровник/

 

Дистанция 1 - 950 км

 

Дистанция 2 - 720 км

 

Дати - 04.05.2018 05 06 07

 

Бюджет - фактор гориво/километрите са си доста/ евентуално 3 нощувки по 30 евро и ядене по 20 евро плюс пътни такси 30 евро горе долу така излиза

 

 

Около Риека и Дубровник има по-малки супер места двете места са дадени само като ориентир тук.

 

Риека - http://www.otdihbg.c...rieka-hrvatska/

 

Дубровник - http://www.croatiaho...Region Holidays

 

Естествено ако се избере това ще се обсъди дали да се спи по пътя и какво да се разгледа по точките на пътуването също.


  • 1


#407538 Road trip/meeting срещи с продължение

Публикувано от Ванюша на 14 април 2018 - 11:07

Пътуване 2

 

1. Продължителност - двудневно и тридневно.

 

2. Точки - Мадарския Конник - културна забележителност, Крепост Овеч - културна забележителност, Варна.

 

3. Дистанция - средно около 500 километра от София като ако се задвижи човек може да нарасне или да намалее драстично, също зависи и кой от къде е естествено.

 

4. Дати - 04.05.2018 05 06 07

 

5. Бюджет - фактор гориво 30 лв на спане и около 20 лв храна на ден

 

Мадарски Конник

 

Прикачен файл  011_001_Arheologicheski_rezervat_Madara.jpg.jpg   225,26K   18 Брой сваляния

 

Още: https://www.google.b...Oai25EDWYyWtvM:

 

Крепост Овеч

 

Прикачен файл  48_1052.jpg   101,2K   17 Брой сваляния

 

https://www.google.b...75.ZttEZwAOSLw 

 

Естествено не всички забележителности се приключват с това пътя е готин може да е разнообразен обхваща много места могат да се присъединят мераклии удобно от всякъде и така.


  • 5


#407536 Road trip/meeting срещи с продължение

Публикувано от Ванюша на 14 април 2018 - 10:53

Пътуване 1

 

1. Продължителност - Еднодневно

 

2. Точки - Рилски Манастир - културна забележителнос, Стобски пирамиди - природна забележителност ,Язовир Калин -просто готин високопланински път

 

3. Дистанция - София крайна точка 120 километра /давам го от София просто за отправна точка не мога да си играя от всеки град да го проверявам, а така мисля всеки ще се ориентира просто също аз не съм от София да кажа/

 

4. 28.04.2018г. 29.04.2018г. когато могат да се съберат повече хора.

.

5. Бюджет за около 200-300 километра гориво /горе долу колите ни горят около 10/100 мисля/ ,а средната цена за ядене в ресторантите е около 10-15лв някъде.

 

Собски пирамиди

 

Прикачен файл  0stobski_piramidi_2487.jpg   194,02K   16 Брой сваляния

 

Още: http://www.peika.bg/....a_i.64738.html

 

Рилски Манастир

 

Прикачен файл  992_449465ea.jpg   141,06K   16 Брой сваляния

 

Още: http://bulgariatrave...rilski_manastir

 

Язовир Калин

 

Прикачен файл  028923332.jpg   183,01K   16 Брой сваляния

 

Още: http://www.bg-tourinfo.com/kalin.htm


  • 2


#407534 Road trip/meeting срещи с продължение

Публикувано от Ванюша на 14 април 2018 - 10:21

Здрасти банда,

 

с дадени съфорумци, а гледам, че последно време и тук се прокрадват доста идеи за преходи което ме проворика да отворя тази страница и да дам някой конкретни предложения и да се нагърбя с организацията, планирането и за да е всичко изложено с конкретика вече.

 

Общи точни.

 

1. Цел - ЗАБАВЛЕНИЕ,посещаване на забележителности, разпространяване на клубна дейност.

 

2. Крайна точка на пътуването - ще изложа няколко възможности за разглеждане подробно.

 

3. Дати - според пътуването ще бъдат описани и дати които ще бъдат определени ако мнозинството реши може да има и фиксирани пътувания вече които да се превърнат в традиция за нас.

 

4. Продължителност - която да е адекватна с българските и размери и действителнос /Пътуване от рода София - Дуранкулак пием по боза и се връщаме са ми някак в повече, все пак не сме от най-големите страни и по-добре по-малко да обикаляме, но повечко просто./

 

5. Финансов фактор - задължително ще излагам и ориентировъчни разходи, за да може всеки да прецени дали би го притеснило финансирането на събитието.

 

6. Логистика - при нас това мисля се изразява с спане на нас и на колите ни сигурен паркинг просто. Ако събитието и пътуването са със спане ще се качват и примерни хотели вече.

 

7. Да бъдем задружни и ВЪЗПИТАНИ.

 

 

След като се избере дадено пътуване вече ще разгледам заведения и хотели ще изясним нещата и ще кача и проучването и предложенията си по тази точка.

Тук качвам няколко предложения които са доста разнообразни с цел да се избере едно и вече по него да се действа общо взето.

Нека който се сети да качва още предложения, но да бъдат поне леко разработени и представени по-ясно, за да добие по ясна визия четящия предложението.


  • 2


#394240 В домашни условия: РЕМОНТ ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА М102 ДВИГАТЕЛ

Публикувано от Ванюша на 04 юли 2017 - 23:02

Здравейте ще се опитам да опиша показания ремонт възможно най кратко ,за да е и възможно най-ясно и пригледно ,а при върпоси естествено ще се постарая да бъда изчерпателен, с уговорката ,че написаното тук не е критерии и образец за професионализъм в споменатото и описано отношене с още едно уточнение което в случая е най-важното успешният ремонт се състоя с изключителната подкрепа във ВСЯКО отношеношение на Subsonic ,искам да спомена ,че разговорите и указания само по телефона със сигурност надхвърлят няколко часа което е отделено безкористно време ,което пък е показател за голямото СЪРЦЕ на човека, БЛАГОДАРЯ ТИ много.

 

 

Всичко което е описано като посока се гледа лице застанал срещу двигателя

 

Пример: АБС блока -дясно ,акумулатор-ляво

Начало.

 

1. Отваряме капака на втора степен.

 

2 Изключваме акумулатора

 

3.Махаме филтърната кутия: две гайки от ляво отгоре захванати на тампончета в начална и крайна точка и една гайка от дясно под кутията захваната за механизъма за жилото на газта махаме мъркуча който е отпред за изпаренията и махаме и температурния датчик в дясно от него и дърпаме цялата кутия нагоре.

 

Ключ - 10 мм върточе с удължение

 

4. Инсталацията на горивопроводите и КЕ-Джетроника. Разкачаме горивните мъркуч този от предната страна към перката е вход а от задната е изход . след това следват захватите за инжекторите по захват/планка на 2 инжектора държат ги по болтче по едно за всеки захват/планка и готово ,ако гумичките на инжекторите на са ви спечени ще трябва да приложите леко усилие при издърпването навън в случай ,че са спекли както при мен с едно леко подръпване и ще излезнат съвсем леко. Не е нужно да развъртате инжекторите от тръбичките още повече пък тръбичките от главата разпределител на инжекциона безмислено и вероятно е да повредите някоя.

Самия инжекцион е хванат на няколко места с гайчици и болтчета като в долната си част има една маса за откчане както и трябва да отхлабите и свалите механизма за жилото на газта махате буксата от ЕХАто черната кутиика на гърба на инжекциона и готово. Отхлабвате скобата държаща долната гумена част на инжекциона към дросела и издърпвате нагоре по усет като придържате и подхващате с ръце.

 

Ключ - гаечен ключ 17 мм и върточе с удължения13 мм

 

5. Електрическата инсталация. Ами простичко казано следите кое от къде идва откачате и пристягате на сноп. Няма някакви депресии понеже са не повече от 10 края който трябва да запомните ,а ако имате снимачка или книжно тиксо под ръка може да се наложи и да не ги помните тук ще се опитам по спомен и подред буксите да ги изредя ,като споменавам ,че аз съм с допълнителна клима и имам някакъв мост и привързани проводници който май в заводски вид не са така.

-букса за маслото най отдолу на картера е

-букса за подгрев на колектора отдолу на всмукателния колестор на втори цилиндър се пада и е най солидна като сечение едвали може да се обърка

-букса от помпа водна

-букса отгоре над термостатното тяло 3 пинова е

-вакум клапичка с два мъркуча

-букса 4 пинова гръгла

-букса горна на комутатора

-една маса над комутатора

-една маса долу под АБС блока

-букса моторче за празен ход

-букса от ЕХАто /вече трябва да сте е откачили/

-букса датчик температура на Въздуха филтърна кутия /вече трябва да сте е откачили/

-букса от механизма за жилото на газта трябва да отделите

-няколко маси на самия всмукателен колектор

-букса от дроселова и тя

Общо взето тази цялата паяжина е премятате на някъде където ви е удобно и сте на ход в следващите приключения.

 

ВАЖНО не дърпайте и смачквайте проводниците повече от естесвената им склонност ,за да няма замасявания и игра с поялника след това. Само да кажа ,че пробила изолация  при мен няма.

 

Ключ - върточе 10 мм с удължение кръстата отверка

 

6. Отделянето на всмукателни колектор става като вече сте откачили всичко носещо се на него и разхлабите болтовете и гайките държащи го за самата глава които по спомен са 10 13мм като са 6 отдолу и 4 отгоре като достъпа е свободен и прост. След това трпбва да излезе с лекота. Естествено трябва да го освободите от стойката му тя е под формата на V и отива над тъпона на двигателя колектора е захванат за нея с два шесостена 6мм мисля са май те. Дросела си остава закачен. След издърпването на всмукателя ще остане към него и споменатия вече нагревател за затопляне.

 

Ключ - 13 мм върточе с удължения и шестостен 6мм

 

7.Алтернатора динамото е на два болта отхлабвате горния бутате самия алтернатор към двигателя и с по голямо усилие може да отцепите ремъка и да си спести играта с обтягане така. Отхлабвате и долния и придържате алтернатора за да не ви потхлъзне надоло и прасне някъде и го откачате кано незабравяте буксата която е с предпазителче против откачане обаче. Махате го и сте готови.

 

Ключ - гаечен и върточе 17 мм

 

8. Изпускателния колектор се сваля с много търпение и спокойствие след като отхлабите гайте го дърпате на вън и по усет с кълчене го вадите може да се наложи и да отпуснете малко гърнетата последните гайки в задната част пред вас отдоло на 3 и 4 цилиндър се разхлабват като бръкнете с ръка отдолу през мястото алтернатора/динамото и сте готови

 

Ключ - 12мм върточе и звездогаечен

 

9. Капака на клапаните е на 5 затворени гайки 13 мм разхлабват се вдига се нагоре и сте готови.

 

Ключ - 13 мм върточе

 

10. Издърпвате лулите аз свещите не ги свалях

 

11.Сваляте термостатнот тяло има два мъркуча и два болта към блока

 

Ключ - 13 мм върточе

 

12. Идва ред на забавната част взимате върток 27 мм и на шайбата на коляновия вал вътрите по посока на часовниковата стрелка или надясно при положение ,че сте разположен пред него де и внимавате докато стрелката/пирончето от цилиндровия блок не се озове на отметката ОТ гледа с елеко под ъгъл ,внимавайте много и го направете няколко пъти ,за да ви свикне окото и ръката след  като го оправите гледате да е на белега на делкото и палеца ако е срещуположно просто превъртете коляновия вал още един път и нещата ще си дойдат на местото.Това е така защото за всеки един оборот на кололяновия вал разпределителния вал прави по два оборота пък. Не е изключено някой да си е играл с делкото и да има разминаване. Сега ако погледнете на разпределителния вал ще видите ,че белега е хоризонтално изравнен в дясно/страната на АБС блока/ с леглото в което се върти и стената му. Да преговорим

-коляновия вал е на ОТ

-делкото и белега му съвпадат със средата на палеца

-белега на разпределителния вал е хоризонтално изравнен със стената в дясно и така

Сега може да откачите болта на зъбното колело и самото зъбно колело ако не излиза с лашкане на ръка с помоща на чук и дървена или гумена подложка може да му помогнете отжад в основата.

 

Сега сваляте капачката на обтегача на веригата който се намира на цилиндровия блок от страната на алтернатора/зарядното и внимавате защото в него пружина и лауминиев пръстен шайба ,след това взимате шестостен 17мм и развивате и самия обтегач сега веригата е отпусната и ако зъбото колело се е противило сега ще излезне с лекота. Извадето напред буталцето на обтегача промийте и го поставете говтово за монтаж по този начин.

 

Вземете обратен чук и на десния плъзгач на веригата избивата горния клин навиите поне 10 резби и изчистете добре преди това.

 

Подгответе се порядъчно.

Вземете накрайник bit SPLINE /ще проверя кой размер е ,а и не знам как се казва на български така е на английски ще проуча и това само да кажа ,че е 12 лъча звезда наглед/ отхлабвате болтовете на главата 10 наброй с обикновена резба са. Отхлабвате и 3 шестостена който са в предната част странично и лицево разположени и един голям и дълъг с обикновен вид най отвън найстина доста страно разположен до 3 датчкика на върха който просто ми взе здравето на мен.

 

И вече спокойно може да издърпате кратуната на където си пожелаете и да е дадете с усмивка на фрезата за да бъде изпилена и изчистена за нови приключения. Дали да пасвате клапани и да сменяте гумички зависи от вас аз и преценката ви.

 

Аз лично махнах черупките държащи разпределителния вал като превъртах до освобождаване на 1 и 4 цилиндър и след това на 2 и 3 цилиндър в задната част на вала 4 цилиндър има запилван чрез което вала може да се превърта. При прекарванипта ползвайте винаги масло мажете вала повдигачи и каквото си помислите на сухо не е добре да се въртят пък макар и свободни. Бъдете внимателни на долния край на повдигачите между повдигачите и клапаните има едни шайбички не ги губете ,че едната ми удължи работата 10 дни ,а цената и е 2 левчета просто гледайте.

 

Обтегача на веригата се слага като буталцето се пъха в начално положени допостимо е дащтракне най-много една чертичка/щтракване напред може да отиде ,назад обаче да отхлаби не което пък ще доведе до пренатпгане на веригата изядени зъбни колела счупени валове и други прилежащи пакости ВНИМАВАЙТЕ особено.

 

Зацепването става като пак нагласите трите белега на положение и съберете всичко както преди. Сглобяване на частите става по обратния път който е вече преминат и познат пълзотворна и лека работа пожелавам.

 

Стойност на ремонта:

-фрезоване/шлайф 20 лв

-миене 5 лв

-комплект оплътнения 56 лв ЕЛРИНГ

-шайбичка 2 лв

-нафта и 95Н за измиване и промиване 5 лв

 

Общо 88 левчета

 

Всички части и болтове е добре да ги слагате там от където сте ги разглобили аз ги миех и редях за да ми е по лесно и подготвено.

 

 

Утре ще кача картинки и ще напиша някой дани засягащи ремонта също


  • 2


#393446 Мерцедес-Бенц Клуб България на Тунинг Шоу 2017

Публикувано от Ванюша на 18 юни 2017 - 22:42

Здрасти на всички.

 

Аз искам да поздравя всички и да изразя своята благодарност за добрата подготовка на страхотния екип /няма да ги изброявам по имено който отишал разбрал/ на МБ клуб България ,за прекрасното прекарване и страхотно събите. Естествено се радвам и оценям отлично възможността да бъда макар и скромна част от състоялата се среща. Който не е посетил щоуто е изпуснал другия път ще се поправи. За мен лично настроението беше прекрасно. Благодаря на всички присъствали.

 

За самото събиране смятам ,че замисала и изпълнението са страхотни ,както че за всеки авто любител е полезно и пълзотворно. В наща действителност всеки знае колко е трудно така да се организира и отвърди което и да е,та аз се надявам ,че критиките ще са по малко както приятелски и грдивна ,а похвалите повече за да бъде следващия път още по хубаво.

 

Поздрави

Живи и Здрави


  • 1


#391708 харесва ли ви

Публикувано от Ванюша на 20 май 2017 - 10:40

Аз съм ценител на рапа обаче пускането на толкова насилие си е пагубно според мен отвратително е току виж някой се вдъхновил и отрязал някоя ръка на братовчед си чудя се кога ли ще почнат операторите да ги забраняват подобно творби ,но пуста пропаганда пак Северна Корея и всичко е решено.


  • 1


#390618 Инстаграм профил на клуба

Публикувано от Ванюша на 28 април 2017 - 22:55

А аз когато ви разправях спахте.Прикачен файл  IMG_4011.JPG   117,64K   14 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_4007.JPG   220,65K   11 Брой сваляния


  • 1


#387135 Взех японка с немски корени.

Публикувано от Ванюша на 28 февруари 2017 - 21:15

Малко да освежим нещата. Мъркучите към ВУРа един от регулаторите които ми бяха правили направиха беля единия като го дръпнах изцвърча гориво. Ходене по майстори накрая ми ги кримпнаха на ново старите и синпоръчах втори набор ,че вече съм плакал та плакал от тия мъркучи. Подготвя се и уред за измерване на нагнетяването и настройка на ВУРа и така.

Искрата най после е нагласих за М117.963 е горна мъртва точка на 1 цилиндър коляновия вал на 0 градуса от там чукчето на дистрибуторната капачка точно соченето срещу 1 цилиндър на самата дистрибуторна капачка видях ,че има и белег. От болтчето за нежна настройка на дистрибутора го направих точно така. Болта на колановия вал е 27 молиметря за да се получи лесно при мен махнах дифузьора и перкано. Така или иначе трябваше да ги сваля.

За щастия лагера на зарядното трябваше да завари и какво да правиш. Тогава се завари и протри ремъка като поне се скъса с дърпане и благодарение на грамадния акомулатор успяхме да се приберем. След два нови лагера всичко благодаря на Сава тук ,сърбин с който се запознахме и се оказа цар на автоматичните скоростни кутии ми ги изби веднага човека. Сглобяването го свърших много бързо и лесно. Ремъка се сваля като се разхлаби болта със зъбчетата ,като може да се разхлаби и този държащ самата шина. Преди това трябва да се свали този сложен на въздушната помпа като и тя е с полт със зъбчета но шестостен обаче е той. Сваля се и климатичния той е с обтяжка като или се отхлабва самата ролчица или се отхлабва стоиката и и след това при зацепването се напъва ремъка до нужното усилие и се стяга. и Това е.

А също и сега маслото взе да подскача нагоре надолу и понеже съм свалял помпата маслената и съм проверявам преходите и пътищата и са си наред се усъмних в уреда и се оказа че ако му се изключи бъксата от самия датчик и при завъртян ключ в крайно положение отиде на 3 бара значи не е от калпава връзка самия дадчик/мерител може да се провери с мултиметър като се ползват омовете на една от картинките ги има зададени стойностите ,но все пак да ги напиша
бара-ома
0-10
1-69
2-129
3-184
горе долу е така. Та естествено при мен не показваше така само да кажа ,че за 124 е същото. Та така продължение по нататък.

Малко снимки.
Прикачен файл  IMG_1110.JPG   177,4K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1111.JPG   155,67K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1106.JPG   90,12K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1107.JPG   108,67K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1114.JPG   118,54K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1113.JPG   56,52K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1112.JPG   134,38K   2 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1122.JPG   49,53K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1121.JPG   60,32K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1120.JPG   156,02K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1123.JPG   189,63K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1124.JPG   226,8K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1125.JPG   200,37K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1126.JPG   195,38K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1127.JPG   188,9K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1128.JPG   196,46K   3 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1119.JPG   189,26K   4 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1118.JPG   189,52K   4 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1115.JPG   189,51K   4 Брой сваляния

Прикачени файлове


  • 2


#381307 Един Instagram на нашия любим Мерцедес-Бенц България

Публикувано от Ванюша на 21 октомври 2016 - 21:30

Здравейте на всичко,

 

след кратки размисли се появи в мен вдъхновението да се сътвори един Инстаграм рег на нашата страница. Основните причини са две

- популяризиране и реклама

- разгръщане и развитие

 на последък е модерно и всяка по-голяма организация или сдружение имат такъв.

 

Дори самите Мерцедес-Бенц имат няколко.

 

Също самото приложение е доста просто и удобно.

 

Като първи поддръжник нямам нищо против да се нагърбя с попълването и подготовката му.

 

А ето и една образотелна статия по въпроса.

 

http://www.socialpri...-instagram.html

 

Нека всеки каже какво мисли и смята по въпроса.

 

Поздрави и благодаря.


  • 1


#380950 Моето първо AMG

Публикувано от Ванюша на 18 октомври 2016 - 08:26

Е това е кола.

 

С усмивка да си е караш. Жив и Здрав.


  • 1


#380711 Анкета: Бихте ли използвали мобилно приложение за автомивка ?

Публикувано от Ванюша на 14 октомври 2016 - 21:54

И аз писах.


  • 1


#380187 Мнение 124 260Е 4MATIC

Публикувано от Ванюша на 06 октомври 2016 - 18:19

4

 


  • 1


#378977 Гараж или паркинг

Публикувано от Ванюша на 19 септември 2016 - 10:34

Предпочиташ да спиш на плочките или в леглото. Отговора е ясен. Удоволствието се заплаща. Какво да се прави. Найстина но не чак пък нужно човек да робува на кола ,ако смяташ ,че плашането е неоправдано да спи на плочките просто.


  • 1


#378300 И аз вече мога да се похваля с W124 230Е

Публикувано от Ванюша на 07 септември 2016 - 20:38

Така изпъваме количката малко по малко и успява возилото да се разгръща и да излага своя привлектелност на показ.

 

Давам подред.

 

-спирачките свалени и минати на фреза 1 и оборудвани с нови накладки.Накладките са на ROADHOUS някакви испански май не много извесни цената им е висока ,но пък спират зверки не скрибуцат и са зверски меки правени са в Испания момчето в магазина ми ги препоръча знам ги отдавна и съм много соволен. Казвам го не да правя реклама ,а защото в деня ми често се стига до разговор за накаладки и всеки се чуди та да си кажа и аз мойта препоръка и насока,сметнах го за важно. А и добрите неща трябва да се споделят.

 

-колата е с невероятно боядисана предна броня и буфер , както и задни калници и капак

 

-една вакса на цялата

 

-презапоено реле за пренапрежение OVP реле

 

-презапоено време реле и поправена една пътечка за помпата горивната 

 

-светлините и подглавките вече ми работят

 

Тук основна задача за решаване на разхвърляността и поправката има Subsonic на който искрено му казвам едно голямо БЛАГОДАРЯ искрено.

 

-газовите връзки и общо газовата уредба е приведена в правилен вид пак благодарение на Subsonic естествено. Като за нея има писано тук. http://forums.mbclub...-за-w124/page-9

 

-вскички капаци и подвижни части са с ремонтирани отстояния и се затварят прекрасно ,някой от щипките ги занитих на ново понеже при преместването естествено се скъсаха ,а ползванит нитчета са 3мм прилягат прекразно ,подложиш и малко грес естествено. Като нитовате пазете стъклата ,че нитакчата рита лошо от време на време пък не е изкл1чено да се залисаш.

 

-салона пак беше разглобен изчистен изпран и ремонтиран.

 

-смених и едни мъркучи за празния ход и нещата се получиха не знам как се казват ,но се виждат на снимките.

 

-сега и шием пак 2 набора килимчета трябва да е поразкараме.

 

Единствено остава висок празен ,но отчитайки обърквацията ,че рязко се губи мощност при пускането на по големи потребители на мощност мисля ,че ще е потенциометъра ,не знамдали е той и не съм сигурен ,но тези дни ще го премеря и ще пиша. Предложениета и публикациите на доста места са ,че може да се настрой в зависимост от изтъркаността му де ,но ще видим и умувам.

 

Поздрави и благодаря.Прикачен файл  IMG_1058.JPG   109,28K   7 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1059.JPG   227,94K   7 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1060.JPG   84,71K   5 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1061.JPG   185,93K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1062.JPG   138,08K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1063.JPG   164,9K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1090.JPG   114,62K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1091.JPG   142,68K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1092.JPG   146,35K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1095.JPG   115,99K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1096.JPG   177,43K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1097.JPG   190,21K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1284.JPG   110,07K   5 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1285.JPG   83,89K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1290.JPG   200,11K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1293.JPG   117,17K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1297.JPG   103,21K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1298.JPG   135,44K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1299.JPG   166,84K   7 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1300.JPG   131,45K   7 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1301.JPG   141,84K   6 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_1315.JPG   246,8K   9 Брой сваляния


  • 4