Колеги, имам едно притеснение.
Скоростната кутия на 124 230 ТЕ ми сълзи отдолу. Сутринта под колата имаше окол 10 см. в диаметър петно от масло.
Проверих нивото и ми се струва, че е под минимума. Не съм много сигурен, понеже щеката е странно усукана и докато я извадя и маслото не се отбелязва много отчетливо по нея. Колата е запалена и загряла как си требе.
Един плевенски майстор ми обяснява как трябвало да му дам 1000 лева и да ми смени всички уплътнения на кутията. Викам си тоя не е наред с главата. А ми го препоръчаха. Пък той даже и не я погледна, а ми говори наизуст.
В интерес на истината превключва нормално, не че имам опит с автоматици де.
Отделно ако реша да долея на първо време, всички АТФ масла ли са съвместими?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Pelera
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 56
- Разглеждан: 1802
- Титла: Чирак
- Възраст: 45 годишен/шна
- Рожден ден: Юли 19, 1978
-
Пол
Мъж
-
Град
Плевен
Моите теми
Автоматични скорости,знаещите да помагат
02 февруари 2008 - 22:53
Вече имам два
28 януари 2008 - 22:08
За колата няма да говоря. В раздела продава 124 230 ТЕ предполагам повечето са го видели. Имаше само около 2300 посещения на обявата. .
За продавача освен суперлативи, друго не мога да кажа - за Боян става въпрос .
Дано само нямам проблем с метанизирането, че смятам да му се порадвам по-дълго време на кораба .
Само едно нещо не мога да проумея, защо аджеба немеца не му е сложил петстепенен автоматик?
За продавача освен суперлативи, друго не мога да кажа - за Боян става въпрос .
Дано само нямам проблем с метанизирането, че смятам да му се порадвам по-дълго време на кораба .
Само едно нещо не мога да проумея, защо аджеба немеца не му е сложил петстепенен автоматик?
Колеги имам един дъпрос
20 януари 2008 - 22:16
Може ли някой начетен мераклия да ми поясни, съвместими ли са задните спирачни дискове на 190 2.0Е и 124 2.3 Т.
Мерси на отговорилите
Мерси на отговорилите
Принцип на действие
16 януари 2008 - 21:59
Колеги, изчетох темите във форума по въпроса. Но нека съберем мненията в една тема, за да се изясни до край.
Нека знаещите обяснят точния принцип на действие на сферите и аморт. на 124 комби.
Колко е допустимото натоварване. Приблизителен живот и начин на поддържане.
При постоянно натоварване от около 120-150 кг. в багажника, каква е вероятността да дефектират. Визирам себе си и желанието да си сложа метанови бутулки в багажника.
Благодаря предварително.
Нека знаещите обяснят точния принцип на действие на сферите и аморт. на 124 комби.
Колко е допустимото натоварване. Приблизителен живот и начин на поддържане.
При постоянно натоварване от около 120-150 кг. в багажника, каква е вероятността да дефектират. Визирам себе си и желанието да си сложа метанови бутулки в багажника.
Благодаря предварително.
Охладителната система
21 октомври 2007 - 13:19
Колеги прочетох темите по въпроса и си изградих някаква представа, но все пак споделете мнения.
Вчера забелязах, че колата отвори големия кръг на охл. с-ма много късно, около близо 100градуса, което не й е нормалното състояние. Колата е 190Е 2.0. 88г. След няколко часа тръгнах отново в града и изведнъж гледам температурата отива към 120, щях да откача. И това за два-три км. Спрях и гледам от радиатора в ляво, от уплътнинието капи течност. пипнах радиатора, половината топъл, другата половина студен. Термостат значи, това по-малкото зло.
Прибрах се леко по леко с няколко спирания. след това пипам маркучите и двата твърди, ще се пръснат. От зад като погледнах, МИ ТОЙ ПУШИ БЯЛО с остър тежък мирис, а двигатела се тресе на ниски обороти.
Никога не ми е прегрявал и сега слава богу не успя, но споделете какво да очаквам.
Другото което е - антифриза е кафяв с цвят на ръжда. Да си призная и преди си беше такъв, сменям го преди всяка зима и пак си е такъв, но проблеми не съм имал.
Кажете си компетентните мнения, че не съм мигнал цялата нощ
Вчера забелязах, че колата отвори големия кръг на охл. с-ма много късно, около близо 100градуса, което не й е нормалното състояние. Колата е 190Е 2.0. 88г. След няколко часа тръгнах отново в града и изведнъж гледам температурата отива към 120, щях да откача. И това за два-три км. Спрях и гледам от радиатора в ляво, от уплътнинието капи течност. пипнах радиатора, половината топъл, другата половина студен. Термостат значи, това по-малкото зло.
Прибрах се леко по леко с няколко спирания. след това пипам маркучите и двата твърди, ще се пръснат. От зад като погледнах, МИ ТОЙ ПУШИ БЯЛО с остър тежък мирис, а двигатела се тресе на ниски обороти.
Никога не ми е прегрявал и сега слава богу не успя, но споделете какво да очаквам.
Другото което е - антифриза е кафяв с цвят на ръжда. Да си призная и преди си беше такъв, сменям го преди всяка зима и пак си е такъв, но проблеми не съм имал.
Кажете си компетентните мнения, че не съм мигнал цялата нощ
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Pelera
- Privacy Policy