Към съдържанието

  •  

babaneze

Регистрация: 20 ное 2011
Офлайн Последно: 26 юни 2023 - 13:05:59
-----

#401780 CL 420 Ремонтиране на кормилна кутия

Публикувано от babaneze на 13 декември 2017 - 00:15

Здравейте на всички! 

В крайна сметка реших да рециклирам серво помпата. Намерих една немска фирма където се занимава само с това. http://katalog.pcp-autoteile.de/, След няколко емайла от моя страна към различни фирми, тези бяха с най-добра оферта  и на около 150 км от мен. С DHL ми струваше 10 евро да е изпратя до тях.Вчера получих имейл да платя 135 евро и днеска сутринта помпата беше при мен.Найстина професионално обслужване! Изпратих ми старите гарнитури и както се вижда от снимка от къде идва теча на тази помпа: семерингата , не знам как се казва точно. Така и се радвам,че чак ми се свиди да е сложа на колата. Днеска поръчах на феби : лагер на кардана, гумено каре.

FEBI BILSTEIN Lager, Gelenkwellenmittellager

ARTIKEL-NR.: 05362  , 
FEBI BILSTEIN Gelenk, Längswelle
ARTIKEL-NR.: 03659
срещу 74 евро с доствката.

Вчера имах малко време и вързах буксата за чистачките на фаровете. Дясната се движи малко и запецва, лявата не спира. Първият път когато ги пуснах се задействаха при включване на чистачките.А всеки следващ път с включване на фаровете ,което не е правилно.Също така не пръскат и вода.Затова трябва да се свалят фаровете и да се провери сензора на казанчето за вода (най-десния).Намерих едно клипче в ютуб,където обесняват как се синхронизират чистачките и как се свалят фаровете : 

 

Понеже трябва да сменям и спирачните маркучи,но предния път не можахме да ги развием, мисля да поръчам направо цялата система от тръби.Намерих ги първоначално на 100 евро за лява и дясна,но след малко ровене ми изкочиха на половин цена . Това е фирмата може на някой колега в бъдеще да му потрябва :http://www.bremsleit...n-mb/index.php 

Ще видя да ли ще можем да ги развием , или в петък ще поръчм нови тръби .

Надявам се до другия петък да мина TUV и да слагам немските табели.

Прикачени файлове


  • 2


#387141 Нова W140 мнения и предложения

Публикувано от babaneze на 01 март 2017 - 00:20

Колега чета тука и ти де чудя и мая...Салони ще сменяш, вънка ще е тунинговаш... Общо взето с пръдня боя искаш да направиш. Без да се обиждаш, събери още парички и си купи нещо запазено и направено. Без да се вкарваш в приключения! За тази кола трябват парички, няма значение че е на 20 и нагоре годинки...Гледай да е фейс лифт, да има кожа и махагон... Иначе са отвратително грозни без тези екстри, лично мнение. Ако събереш парички може да потърсим и при мен тука в Холандия.
  • 1


#375189 W140 pse pump

Публикувано от babaneze на 23 юни 2016 - 22:18

Здравейте на всички! Отдавна исках да започна тази тема, но все не ми остава време. От няколко седмици имам следния проблем: преди няколко седмици не можех да отключа колата(все още не си бях оправил ключалката на вратата и единствения начин за отключване и заключване е чрез дистанционното за централното. След час мъки откачане на бушони, акумулатор, и най-накрая взе че помпата заработи. До тук добре след седмица две се изсипа много мазен дъжд и 2.30 сутринта спрях на бензиностанцията. Добре че тогава не заключих колата, имах някакво усещане, че пак ще спече, така и стана. Само че този път се светнах да рестартирам помпата от захранващия кабел и взе че се оправи. Да поясня помпата прави вакум(заключва) а не ще да отключва. А проблема е че когато изгася двигателя и след 5-10 секунди се включва имобилайзера. А когато помпата не рабпти аз не мога да го деактивирам, явно е вързан с централното. На другия ден птидох и веднага си оправих ключалката, че ако пак спече да мога да влезна и да е рестартирам от захранващия кабел. Да ама н... Снощи се изсипа много мазен дъжд и на сутринта кукиш, няма никой братче. Пак старата работа, този път и с рестартиране нищо не се получи. Прочетох един милион статии за помпата, и най-накрая се риших да е отворя. Предния път когато спече, реших може би че мотора на помпата е заминал и ппръчах нов за 25 долара +30доставка от някъкви пичове от Русия. Пратих им парите по вестерн юнион и ми го пуснаха по пощата със тракинг номер. Имат и видео в което показват кое как става, общо взето смяната на мотора ще отн3ме не повече от 10-45минути. Тяхното моторче пасва, и няма нужда от преправяне. Ще кача утре клипчето и интернет адреса, може да е от полза на някой понеже те се занимават изцяло с моторчета от вакум помпи на различни модели Мерцове. Така днеска е разглобих цялата помпа, вътре беже черна цялата, изчистих е с клечки за уши. После разглобих мотора, почистих го и него, падна един куп боклук от вътре. Така сглобох е и отидох да пробвам. Същото дърво, само че по зле. Едвам работеше моторчето този път и на 3 път умря. Помислих си че съм го изгорил, и точно преди да го хвърля реших още веднъж да пробвам. Пак отначало разглабяне, почистване, и там където е моторчето има 3 болта който в един клип момчето което ги поправя, казва че нетрбва да бъдат прекалено стегнати защото ще изгори мотора или ако са птхлабени ще изпуска. Този път само обрах луфта и сложих помпата обратно. За мой късмет взе че проработи:) цял ден ми скъса нервите. Искам да поясня, направи ми впечатление че това се случва само когато вали яко. Тази вечер го дават пак буря и съм покрил колата с покривало. Четох някъде че може ло да влезе вода или влага не разбрах точно чрез клапите на климатика, понеже понякога оставали отвпрени. А аз имам навика да изгася двигателя без да изключа климатика. Което ме кара да си мисля че може би проблема идва от там. Колеги дайте някакъв съвет, какво да правя от къде може да идва проблема??? Благодаря на отзовалите се предварително.
www.arktech.ru




Прикачени файлове


  • 3


#368164 CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!

Публикувано от babaneze на 15 ноември 2015 - 01:24

https://www.youtube....h?v=rw27A7E3A9U

 

В това видео се обяснява подробно кое как...


  • 1


#368128 CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!

Публикувано от babaneze на 12 ноември 2015 - 23:16

Здравейте на всички!

Проблема със софт клоуза на вратите и багажника е Решен :О)
След един милион прочетени теми накрая реших да се опитам сам да разбера какъв е проблема.
Свалих помпата от багажника,отворих е и започнах да се чудя кое как...Намерих няколко полезни сайта ,които може да влезнат в употреба на някой от форума : http://k6jrf.com/MB_S500.htmlи другия откъдето черпах основно инфо за софт клоуза е http://www.restoreyo...on S class.html . Втория сайт е на един руснак ,който ремонтира помпи и дросели и т.н. Имаше клипче ,как се разглобява помпата,но след няколко коментара в тубата ,незнайно защо го изтри.Но успях да запомня кое как и се започна. Първия път ми отне може би 45 мин докато разбера кое как,сега е разглабям и събирам обратно за 10 минути. Има си чалъм,по нататък мисля да направя клипче и да го кача тука.За да улесня колегите а не да се мъчат като мен...
Ето възможните причини помпата да спре да работи : There are few things that can go wrong: vacuum leak inside door or trunk close assist mechanism, leaking vacuum connections on pump or actuators, leaking vacuum hose, pump out the adjustment internally, pump valves leaking, shut off valve leaking, and pump motor blown if pump doesn’t run at all.
При мен се оказа че прекъсвача (едно болче което прекъсва цикъла не се движи,което ме наведе на мисълта че има изпускане на въздух. След като свалих цилиндърчето в него име една гумичка,която с времето омеква и се цепи. При мен от червена беше станала сива.Изчистих е с клечки за уши, но не успях да видя да ли е пробита.Момчето казва ,че ако има изпускане на въздух от тази гумичка е хубаво да се уплътни с парче от латексови ръкавици.Само че от къде да взема латексови ръкавици и какво какво да сложа.Накрая отрязах един Презерватив и го сложих за гумената капачка за уплътнение. Развих и малко болчето и съкратих времето на помпата от 10 секунди на около 5 секунди. Сложих помпата обратно и на другия ден спря да работи. Този път е отворих и видях че гумичката е цепната и презерватива е влезна в самата дупка и тогава чак успях да видя че гумичката е цепната.Така отидох намерих ръкавици и отрязах две пърчета от горния край на пръстите и сложих самата гумичка вътре и после е набих обратно в цилиндъра ,сглобих помпата обратно и сега е Чук,работи като по часовник.

Разбрах също защо шоф.врата спря да се заключва.Оказа се че машинката за вакума е сцепена по средата и издиша от там.Залепих е с едно сиво тиксо и проработи, но само за два дни.Трябва да купя нова и да е сменя. Гледах че са по 30 долара новите машинки не са много пари,скоро време че поръчам. Свалих и дръжката с патрона на вратата.Става много лесно ,държи се на един винт.Не е нужно да се сваля кора или каквото и да било.Винта стои по средата на вратата и само се мърда гумата която уплътнява врата и газ.При мене се оказа че крайната част на патрона е счупена , и трябва да се купи нов патрон,понеже до колкото разбрах не се ремонтирали. Това е засега от мен, надявам се на някой да му е от полза,това което съм написал.Поздрави на всички и много без аварийни километри.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  vrata.jpg   54,2K   13 Брой сваляния
  • Прикачен файл  vrata33.jpg   128,04K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  W140 Door Handle.jpg   90,41K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma11.jpg   113,87K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma10.jpg   103,93K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma9.jpg   179,4K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma8.jpg   112,19K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma7.jpg   106,8K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma 6.jpg   89,6K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma 5.jpg   95,35K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma4.jpg   107,8K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma3.jpg   134,44K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma2.jpg   126,64K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma1.jpg   68,85K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma cilindur.jpg   116,89K   12 Брой сваляния

  • 2


#367472 CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!

Публикувано от babaneze на 22 октомври 2015 - 05:06

Здравейте колеги!
Колата вече пали като чук, реших проблема. Оказа се регулатора за налягането на гориво. Поръчах нов срещу 50 евро на Бош и сега още не съм завъртял ключа и е запалила... Голям кеффф.
Ако някой колега има подобен проблем, то моя съвер е да погледне първо там...

Прикачени файлове


  • 2


#366617 Мнение за този с500

Публикувано от babaneze на 24 септември 2015 - 16:37

Колега, когато колата е минала преглед това не означава че всичко и е ок и може да е търкаляш 3000км докато се прибереш. Според мен ще си набиеш голям чеп с тези обяви които показваш. Гледай нещо около теб. Ще е купиш ок, за докарване 500 евро минимум си приготви. Не знаеш тази кола дали след 300 км няма да те остави някъде. Няма ли да ти разрешат да е качиш на подемник? Продавача казал... Всеки си говори какво ти се иска да чуеш само и само да ти вземе парите. Моя съвет е гледай нещо в Бг, аз ти показах едно купе за 3500, фейс, екстри, топ от всякъде, ти гледаш някакви кошници от 91 92 година които на нищо не приличат. Разбирам да е купуваш от приятел да, ама от бай мангал... Пиша ти всичко това понеже знам когато искаш нещо и сън не те хваща, не разсъждаваш трезво и после си блъскаш главата.Не се заяждам, не ме разбирай погрешно дано да намериш нещо читаво, но моя съвет е да мислиш трезво а не да се хвърляш на всяка кочина...


Колата още се продава собственика каза че е запазена без гнили купета и цената и е твърда минала е преглед значи мога да я докарам на ход,какво трябва да се гледа при закупуването на тази ска смятам да ходя с майстор щото неразбирам много от коли текат ли им гарнитурите на главата на двигателя скоростна кутия диференцял понеже едвали ще ми дадат да я гледам на подемник,на снимките задната броня сякаш е улюпена чак горе до лайсната невиждам копче за аср

Колега когато колата е минала преглед, това не означава всичко и е ок и може да е търкаляш 3000км докато се прибереш. Според мен ще си набиеш голям чеп с тези обяви които показваш. Гледаш нешо около теб. Ще е купиш ок, за докафване 500 евро минимум си приготви. Не знаеш тази кола дали след 300 км няма да те остави някъде. Няма ли да ти разрешат за е качиш на подемник? Продавача казал... Всеки си говори какво ти се иска да чуеш само и само да ти вземе парите. Моя съвет е гледай нещо в Бг, аз ти показах едно купе за 3500, фейс, екстри, топ от всякъде, ти гледаш някакви кошници от 91 92 година които на нищо не приличат. Разбирам да е купуваш от приятел да, ама от бай мангал... Пиша ти всичко това по еже знам когато искаш нещо и сън не те хваща, не разсъждаваш трезво и после си блъскаш главата.Не се заяждам, не ме разбирай погрешно дано да намериш нещо читаво, но моя съвет е да мислиш трезво а не да се хвърляш на всяка кочина...
  • 1


#361347 Общи технически въпроси за знаещи и незнаещи

Публикувано от babaneze на 31 март 2015 - 00:48

Колеги да попитам и аз нещо. Утрр заминавам за Тайланд (5седмици) и се чудя дали да сваля акумулатора или не?
И ако да на цяло ли да го откача или само плюса?
  • 1


#360715 Ч.Р.Д. на Марти hammer^BaTe

Публикувано от babaneze на 22 март 2015 - 05:36

Честит рожден ден и от мен!
Жив и здрав, весело изкарване и наздраве!
  • 1


#360594 VIN Декодер

Публикувано от babaneze на 19 март 2015 - 20:16

Заповядай колега WDB1400631A359697.pdf

Благодаря ти колега, sa groups само не разбрах как се четат!
  • 1


#359931 CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!

Публикувано от babaneze на 04 март 2015 - 23:20

Здравейте колеги!
Ходих в понеделник на един сервиз за диагностика... Момчето изчисти всички грешки. В началото минуса на климатила не работеше, но след диагностиката си тръгна без проблеми. Не можаха да открия къде е причината алармата да се включва, понеже биша стара кола... Хубавото е че пари не ми взеха:) след тях отидох в съседния сервиз къдетонправят аларми, там ми изключиха мигачите и си свалих сирената. Сега поне мога да си заключвам колата. Попитах ги колко струва една аларма и ми казаха така: ако искаш обикновена само да ти пилка около 550 евро, а ако искаш такава със сертификат която се изисквала от застрахователитр струвала 850 евро. Имам пълно каско на колата, но никой не ме попита за такава аларма, някой ако знае нещо нека да сподели. Аз поне за първи път чувам за такова изискване от застрахователя или алармаджиите просто се опитват да ми продадат нещо от което нямам нужда! Преден горен носач е за смяна, има лек луфт. Днеска като че ли започнах да чувам и същия звук от дясно, когато минавам през някоя неравност се чува един глух звук, но не винаги. Днеска започна и от дясно. Моя човек провери окачването, но освен преден горен ляв носач друго нямаше за смяна, а и маркучите на спирачките някой бяха леко напукани... Но като цяло нищо нямаше луфт... От както изчистих ме грешките и климатика работи, чувам нещо като пулсиране от интервал 5-7 секунди, където ми стпи левия крак, когато спра климатика и изчезва, какво е това колеги? За 430 км изминати смесено вчера взе 65.29 литра, което мк се струва че е около 15 на 100. Когато карам между 80-100 кма едно леко притрисане, съвсем леко вибриране, млже ли това да е от носача? Гумите са балансирани. Сложин днеска батерия в дистанционното на вебастото и в книжката четох, че хващала от километър! Днеска е пробвах разтоянието от къщата до кошата е около 60 метра и както си лежах реших да пробвам и после отидох до колата и за мое учудване печката работеше:) другото, което ми направи впечатление е че когатонпусна печката, после ми трябват няколко минутиндокато отключа колата, не знам каква е причината??? качвам и малко снимки от сервиза. Снимките саминговорят по себе си:)

Прикачени файлове


  • 2


#359428 CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!

Публикувано от babaneze на 21 февруари 2015 - 00:10

Здравейте колеги!
Няма как да не се похваля!
Смених сл с по-големия брат. Първо се бях спрял на 560 сек 89, но имаше много неща да му се правят и изведнъж реших, че кефа цена няма и отидох да гледам този цл. Трети собсвеник съм, първия е бил някакъв гъзар холандец, който в последствие си купува Ягуар и го продава на друг негов авер, който има автокъща, от където го и купих. В деня на огледа бях отишъл час по рано и имах достатъчно време да огледам всичко. Бях решил да правя покер фейс, но след огледа нямаше какво лошо да кажа. От долу е като нова, салона също, пепелниците са още с найлоните както се казва, мотора мърка, пали от четвърт! Волана се върти с поглед, имам печка вебасто, босе музика, джипиес, телефон(само поставката е останала, трябва да купя слушалка, 6210 ли беше?) по таблото нищо не свети, 18 джанти, обух е с чисто нови vredestein, парктроник, махагонов волан и ск. Лост,фабричен ксенон, 5ск.автомат общо взето Самолет! Tака десния колан тръгва да се подава и се връща, второ шибИдаха е панорамен, но се отваря май само на горе, трето дясното огледало мога да го движа от джойстила само на долу. Всичко друго си работи, а и имам нужда от нови чистачки. Вкарах ключа и се опитах да е заключа без аларма, но не става, някакъв съвет? През деня нямаше грижи с алармата, преди малко се прибрах и е заключих от дистанционното и след 10 мин. Се включи алармата и така два пъти, сега е оставих отключена. Четох в друг форум, че батерията на сирената е заминала и трябва да се смени, вие какво ще кажете? Утре ще го на снимам и ще кача подробно снимки на всичко. Сега имам Само няколко от огледа...

Прикачени файлове


  • 3


#358944 Sl 300 R129

Публикувано от babaneze на 04 февруари 2015 - 22:19

Здравейте колеги! Проблема с чистачката е решен. Имаше нужда от смазка и от почистване на пластините, където е моторчето и работата стана. Всичко отне 30 мин. Ако някой иска да знае как става всичко, има го на клипче в ютуб...

Прикачени файлове


  • 1


#354166 Android vs Apple

Публикувано от babaneze на 27 септември 2014 - 22:29

Lambo не си губи времето, нека айфона е номер 1! Ние понеже сме по прости, ще си ползваме сони и самсунг!
  • 1


#354147 Android vs Apple

Публикувано от babaneze на 27 септември 2014 - 19:01

Ей колега празни или не празни, затова е форум! Всеки да изкаже мнение! С вас на глава не може да се излезе, затова и рядко пиша тука и влизам в спорове. Защото ей такива разбирачи като вас купили по един телефон и не могат да спрат да пишат как тяхното било най добро! Нека айфона да е номер едно! За това където изкарам зет ултрата и на хората устите им зяпват, пък нека да е игрална конзола!
  • 2