Към съдържанието

  •  

Алфонсо

Регистрация: 06 сеп 2006
Офлайн Последно: 30 мар 2020 - 19:16:34
*****

#354312 Проблем със запалване W208

Публикувано от Алфонсо на 01 октомври 2014 - 19:50

Скъпо ли ти се вижда или евтино?

За такъв пролем 600лв са нищо ;)

Тръгнеме ли да делиме кое каква част от цената на колата е, никога не трябва да караме с хубави гуми, нови дискове и качествено масло, защото разбираш ли едни хубави гуми са около 800 и нагоре левчета, което е "една трета от стойността на колата"

 

Оооо чакай, сетих се за твоя случай....

Успех колега това е твоята кола, ще ти я оправят за не-повече от 40-50лв и ще караш дълги години и километри след това :D :D :D :D :D


  • 1


#352992 Всички CLK ли имат ESP ?

Публикувано от Алфонсо на 26 август 2014 - 20:23

Чакай да се поднесеш с 200км/ч и ESP-то да те извади от ситуация ;)

По-добре инвестирай в хубави гуми и добро окачване, ако си решил да караш бързо, отколкото да разчиташ на системите.


  • 1


#352897 Градушка в София

Публикувано от Алфонсо на 23 август 2014 - 22:34

E от какво точно си доволен? Няма и 100лв на детайл.... не че няма и такива бояджии ама......


  • 1


#352863 Градушка в София

Публикувано от Алфонсо на 22 август 2014 - 17:34

Помисли ли, че никой в Армеец не ти е оценил стъклото на 1000+лв колкото ще ти излезе в ивайджет ;)

За това не си доволен, ако сложиш стъкло от морга или неоригинално ще си доволен от обезщетението, че и пари ще ти останат ;)


  • 2


#352693 Одраскаха Мечо

Публикувано от Алфонсо на 16 август 2014 - 00:11

Типично в "армейски" стил :)


  • 2


#352216 Градушка в София

Публикувано от Алфонсо на 01 август 2014 - 12:25

В големите застрахователни компании можеш да застраховаш само против кражба,  но това според мен а абсолютна глупост, ако ще правиш каско да е пълно, ако ли не по-добре изобщо да не правиш.

Относно оценяването на щетите от градушката... мързи ме да слизам да снимам за какъв незначителен ремон Армеец писаха направо 3-та степен, без връзки, без познати без нищо :)

А относно "избиването" на каското- това е българщината, ако не вземеш поне колкото си дал се чувстваш едва ли не излъган, минал си се. Познавам човек, който САМ си ущетява колата с ключове пирони и т.н. за да му я боядисват, тъй като плащал 2 бона каско на година.

Относно разсъжденията че каското на 124-ка било 6000лв....... бъркате застрахователната стойност  на колата със застрахователната премия, дължима на застрахователя. Ако някъде изобщо се навият да застраховат тази антика премията ще е не повече от 350лв


  • 1


#351300 Предни амортисьори CLK200 K,1999

Публикувано от Алфонсо на 07 юли 2014 - 19:24

Не се самозаблуждавай, тампони-мампони. ЦЛК-то тропа от амортисьорите, минал съм по тоя път, вземи си нови хубави и забравяш, докато колата е твоя :)


  • 1


#350910 Харч на масло за 8 цилиндров мотор

Публикувано от Алфонсо на 27 юни 2014 - 23:06

Не е мерцедес, но осмакът, който карам в момента Jeep 4.7 V8 не е изхарчил един грам масло за повече от 3'000км, откакто го имам. А хич не го жаля :D

Приказките, за нормален харч на масло от 8-цилиндровите двигатели са пълна простотия!

Един читав и нормален двигател НЕ харчи масло.

Без значение колко са цилиндрите. Изключваме супер напънати двигатели, работещи в тежки режими и високи натоварвания, както и състезателни двигатели.


  • 1


#350533 Покупка на CLK

Публикувано от Алфонсо на 15 юни 2014 - 19:05

Като се върна в Русе, ще има повече и по качествени снимки, през уотсап толкова.

 

п.п Това гумено уплътнение, дали ще може да се оправи? Някакъв надежден сервиз, различен от БалканСтар, в Русе?

Хубав ден! :beer

Хах, до уплътнението го докара а?

Колата перфектна, само уплътнението и е кусура.....дано, ама едва ли :D

Като начало обърни внимание на гумите, които са на поне 10 години, тоя модел го спряха отдавна, а да караш тая кола с тия галоши е несериозно и може да доведе до неприятни последствия :)

пп предния диск също ми се вижда заминал, съдейки по деругите, абе като се огледа ще има доста по-важни неща от гуменото уплътнение между калника и прага.


  • 1


#350317 Помощ !!! S600 (500hp) монтаж на газова уредба !

Публикувано от Алфонсо на 09 юни 2014 - 22:07

С извинение да попитам,понеже следя темата с интерес,тия хора дето ги "правят" тия газови след това как следят автомобилите дали работят безпроблемно и какво е за тях (които обикновено карат голф или пежо) нормална работа на двигателя?Дали това е просто колата да има шанс да запали и да държи някакви обороти и при всеки опит за изпреварване да глъхне или гасне или как?И после да ти обясняват,че няма как,че колата не е първа младост и в същност проблема е в теб?Защото мен като ме направят на маймуна няколко пъти просто отивам при други и като не стане пак,продавам само и само да се отърва!Пък оня първия си мисли,че след последната ни среща всичко е оправил!?

Ей тая тънка нишка някъде ми се къса и се мъча да разбера нещо гаранция,сервизна книжка,удостоверение в какво състояние е постъпила колата и после как излиза!?

-Ше ми я напрайш ли на газ?

-Няа проблем!-Толкоз струва!

-Няа проблем!

-И ся ко стана,колата не върви!

-Ам тя стара,тя и преди сигурно не е вървяла!

..............................................................

Иди обяснявай че нямаш сестра!

Личи си че караш дизел :D :D
Пак почвате да усирате темата с полемики за и против газта. Щом си е решил човека да слага газ, защо се мъчите да го разубедите?
Ако ти си попадал на майстори подобни на тези от посочения пример- ок, ама да знаеш, че не всички са такива и не всички газаджии карат голф или пежо ;)
Специално препоръчания от мен има две лични коли с V8 под капака и знае какво е моторът да работи и върви перфектно на газ и на бензин ;) Точно там са газифицирани достатъчно коли с големи мотори, движещи се безпроблемно след това, че да мога да му се доверя.

Преди да газифицирам настоящия ми джип, ей така от любопитство, а и защото майсторът беше на почивка и така или иначе не можеше да ме приеме за монтаж, се разходих да поразпитам на други места....то бяха едни суми и едни прогнозни тридневни монтажи.... страх да те хване.

Дочаках да свършат празниците, закарах си колата в 9 сутринта, в 20:30 имах отлично газифициран двигател с перфектно настроен газов инжекцион. 
На същото място си газифицирах и ЦЛК-то, след което навъртях 50'000км с единствени ремонти смяна на филтри (консуматив)

Едва ли ще си говорим празни приказки, ей така, да пълним форума
Или какво излиза, че човека пита къде да сложи газ, а ние го пращаме някъде си, ей така да се пробва, без да сме проверили ли????


  • 2


#350111 Помощ !!! S600 (500hp) монтаж на газова уредба !

Публикувано от Алфонсо на 04 юни 2014 - 22:10

За 12 цилиндров мотор съм питал при моите газаджии, но конкретно за 140-ката на един бояджия от форума :D  

Казаха ми че може да стане безпроблемно и цената ще е не по-малко от 2000лв и нагоре, колко точно- след оглед на конкретния автомобил и според специфичните желания на собственика.

Мога да дам телефон, който има интерес да попита: 0887 31 42 69 търсете Павел Генков.

Относно полемиката "за и против газовите" която надушвам в горния пост, ще споделя, че на предишния ми автомобил, който не беше 12 цил. му врътнах 45-46хил км на газ, като единствения "скъп"  ремонт бяха иридиевите свещи NGK за 100-ина лв :D :D :D

 

ДА не усираме темата, всеки е свободен да кара на каквото си гориво пожелае, давайте конкретни съвети, и координати,  дано да сме полезни на колегата.


  • 1


#346880 W124 с 230 kompressor

Публикувано от Алфонсо на 02 април 2014 - 22:07

Според мен 230 Компресор е прекaлено сложен зa 124-кaтa
Aз лично бих избрaл M103- 3.0 или M104- 3.2 поне сa от тия години и имaт по-мaлко електроникa, ще се подкaрaт много по-лесно отколкото компресорния М111
  • 1


#346804 W124 с 230 kompressor

Публикувано от Алфонсо на 02 април 2014 - 17:49

Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо :D

Eдин човек с нормално мислене. 


  • 2


#345216 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Алфонсо на 05 март 2014 - 18:39

Нека да е еднакво ускорението, като седнеш зад волана и на двете, тогава разбираш кое е Лом, кое Лондон ;)
А аргументи, базирани на данни от интернет каталози не мисля да коментирам.

Човек, дори с елементарна техническа грамотност, няма как да каже че 30 коня разлика в мощността на двигателя, на едно и също купе не се усеща.

Който е карал, знае- разлика има и то явна.


  • 1


#345162 Електромагнитен съединител на компресора

Публикувано от Алфонсо на 04 март 2014 - 20:03

Приликата във вървежа между компресорните  163к.с. и 192 к.с. е като приликата между Лондон и Лом ;)


  • 1