Към съдържанието

  •  

Esper

Регистрация: 02 сеп 2006
Офлайн Последно: 17 яну 2024 - 14:42:11
*****

#435805 CLK през зимата

Публикувано от Esper на 19 март 2021 - 04:24

Това вероятно ще бъде последен сезон за гумите.
Че съм трол не отричам.
Драма - доколкото зная те са предимно по bTV.
Ако тази кола ми беше първата нямаше да има и тролня.

Покъртително нелепо решение от моя страна.
Да си купя кола за зимата точно тази.

Отклоних се, детайли за галошите са атачнати.
Като гледам “сапунката” е започнала 2018.
Това прави 4 сезона, предвид употребата и т.А - т.Б приблизително 40К.
98% магистрала, само зима - нямам нерви да ползвам кола на друг път и време.

Прикачени файлове


  • 1


#435796 CLK през зимата

Публикувано от Esper на 18 март 2021 - 14:32

...
Според повечето шофьори кола на задно с ръчни ск.се кара по-лесно на сняг отколкото същата с предно предаване.

 

Аз съм от тях.

Е класата беше най-предвидимият автомобил, който някога съм имал.

Приликите с това CLK са само външни и подвеждащи. След тях - нищо, ама наистина нищо общо.


  • 1


#435784 CLK през зимата

Публикувано от Esper на 18 март 2021 - 02:51

Хора, аз също имам доста снежни фотки с катафалка.
Винаги съм казвал, че е удоволствие да се шофира тази кола на сняг само заради шофирането.
За тази конкретно обаче важи точно обратното.
А е доста неприятно щото скапан ламаринозавър вече ползвам основно и само този сезон.
И далеч не за удоволствие а по необходимост.

Прокопи, ти май спирка нямаш.
Помолих те вече да спреш да ръсиш съвети свързани с тези шибани деноразумения.
Все едно слушам търговец, опитващ се да ми продаде крачна прахосмукачка каквато винаги ми е трябвала, само дето не съм разбрал до сега!
  • 1


#435761 CLK през зимата

Публикувано от Esper на 17 март 2021 - 05:40

Катафалката отдавна е там.
Само че тук му викаме “Конто” а на “Надин”.

Трябват повече фактори от “веднъж на 3 години сняг” за да си купя гега например.
И то жипка, тия гейщини дето ми ги предлагаш и през мобиле няма да ги погледна.

Между другото не ставаше въпрос за клиренс вчера.
Не бяха дори 25 санта, поне не у наше село.
Автомата просто е импотентен в такива условия, купето е леко, аз съм трол.
Идеалната комбинация, 3 в 1 ;)
  • 1


#435759 CLK през зимата

Публикувано от Esper на 16 март 2021 - 19:43

Така, 3 години по-късно.

За толкова време за 1 път я зарових в 1 педя снежна преспа.

 

Ами извод:

 

Тази кола (3.2, автомат) в истински сняг е ПЪЛЕН ТАШАК.

Предишната мечка (S210, ръчка, сажда power) е буквално вседеход сравнено с тази.

Все едно да сравняваме уазка с жигула.

Няма драстично преувеличаване в сравнението.

 

Шибаният автомат е СМЕШЕН в такива условия. Ако 1 педя сняг се броят за някакви "условия".

Добре, че тук долу вече няма зими.

Ако имаше тази кола неминуемо щеше да свърши с туба бензин на покрива и метнато "Zipo" на покривът.


  • 1


#433206 Вицове

Публикувано от Esper на 29 октомври 2020 - 08:37

 

WOW!!!

Тия откачени руснаци :yeah

Тоя бил стар но аз го видях оня ден и го отцених на момента:

 

Тя така силно изкрещя на детето си "Остави този боклук!!!", че двама хвърлиха цигарите си, един пусна ръката на гаджето си, а някакъв пич спря реното си и продължи пеша!


  • 1


#429006 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Esper на 01 май 2020 - 15:59

40-50лв за литър масло?
За закуска на децата купувате ли такова?!?
  • 1


#427471 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Esper на 28 февруари 2020 - 09:45

И това е причина да се ограничи по този начин булевард с две три-лентови платна?

 

A слизането от Брюксел за Терминал 1?

Там няма нищо от горните фактори, даже девически пансион няма наоколо.

Пък и да има всичко е заградено с мантинала така, че и с ендурото не мога да я прескоча.

Също много мъдро е ограничението на 40.

Естествено триногата смърт редовно стои там.

Като съм с мотор обикновено и вдигам пръст за поздрав :hailandkill


  • 1


#427451 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от Esper на 27 февруари 2020 - 07:28

За около 30сек 8 снимки за превишена скорост.На радара видях как излезе снимка на един с 71км/ч.Там Има знак 40км/ч.


Това за мен е показателен пример за чист институционален рекет.
На мога да си представя друга разумна причина да се постави такова ограничение на това място.

Как ги карате тези коли напраО не зная.
На мен 3-4 месечна употреба на кола зимата в последните години, откакто се появи “триногата смърт” ми излизат към 600 лв допълнителен разход.
При това почти не влизам в града.

Не се имам за жигит, напротив - карам направо пенсьонерски.
Обаче точно подобни малоумщини никога не съм спазвал.
  • 1


#427404 Проблем с къси светлини

Публикувано от Esper на 25 февруари 2020 - 03:49

За да дефектират постоянно конвенционални крушки причините могат да са само две: системно прегряване или работа с повишено напреженение.

В тази посока трябва да се търси.

Фаровете не са херметично затворени, има вентилиращи отвори.
Погледни дали не са запушени.

Повишено напрежение само към фаровете ми е малко трудно да си представя как може да се получи. Възможно е алтернатора да презарежда в някаква ситуация и да не си я хванал до сега.
Не зная диагностиката доколко ще регистрира “изпускане” до 15-16в примерно, в някакъв период.
Останалите неща ще го преживеят но това драстично намалява живота на крушките, особено мощните.
  • 2


#426201 Електронен усилвателен нагревател

Публикувано от Esper на 06 януари 2020 - 21:57

Не е много коректно.
Дали е скъпо и оправдано зависи от интусиазЪма, възрастта и възможностите.
  • 1


#420623 Дневни светлини

Публикувано от Esper на 14 юни 2019 - 11:12

Аз имам 2 броя китайци, които така и не ползвам:

 

20180604082023-7623d766-me.jpg

 

Левият комплект е като показаният от теб.

И двата ги ползвах само за сравнение/тест защото им нямам и грам доверие.

 

Светят си. Десният комплект видимо по-добре.

 

Не предизвикват грешка за изгоряла крушка.

Нито в системата на мигачите, нито в контрола на габаритите.

Това разбира се монтираш двете съпротивления които са си в комплекта.

При мен съм ги затворил в черните пластмасови кутии, защото оригиналното окабеляване на китаеца е...

Грозна работа, китайска!

 

Имай предвид, че тези съпротивления при възможност е добре да се монтират някъде върху рамата за да могат да топлоотвеждат.

Нагряват доволно особено ако оставиш колата на аварийни продължително време.


  • 1


#419505 Проблем с клапите на климатроник W210

Публикувано от Esper на 10 май 2019 - 07:52

Преди много, много години, при мен се оказа разкачена тръбичка от вакуумната система.

Снимките по-долу са зад дясната кора в краката на пасажера.

При мен липсваше целият тройник.

След възстановяване проработиха нормално.

 

 

Преди:

 

101020091651-me.jpg

 

След:

 

101020091650-me.jpg

 

И клапите не са просто вакуумни - електро-пневматични са.

Тоест не става само с вакуум и само с ток.

Трябва комбинация от двете, че да е по-сложно :)


  • 2


#419504 Mercedes w202 заключи се колата ключа не работи

Публикувано от Esper на 10 май 2019 - 07:33

Не е странно, че е запалила понеже  за имобилайзера се ползва отделен чип в пластмасовата кутия на ключа и той няма нищо общо с батерията и онова, което свети.

Тази електроника е само за отключване и няма участие в паленето.

 

С металният ключ също не съм учуден, че не си успял да отключиш никоя врата.

Механичните ключалки в повечето случаи са тотално блокирали от окисляване, мърсотия и най-вече поради неползване през годините.

 

Явно има някакъв електрически проблем около приемника.

В зависимост от модификацията той е или в централното огледало или в дръжката на вратата.


  • 1


#419034 Читав трансмитер

Публикувано от Esper на 24 април 2019 - 20:14

После ще кача снимки

Благодаря колега!а на чейнджъра въобще не му разбирам. Даже не знам дали работи и как се пуска...

 

Ако държиш на качество и имаш чейнджър както в случая това например ще ти задоволи всички изисквания.

А ако не намираш конектор в прага в който да включиш кабелчето, което вече имаш - да, ще се наложи да свалиш мултимедията.

Принципно в нея е мястото на този AUX кабел от единият край. Другият - дали в жабката (фабрично изпълнение) или на друго място е по твой избор.


  • 1