Към съдържанието

  •  

Esper

Регистрация: 02 сеп 2006
Офлайн Последно: Днес, 02:39
*****

#426201 Електронен усилвателен нагревател

Публикувано от Esper на 06 януари 2020 - 21:57

Не е много коректно.
Дали е скъпо и оправдано зависи от интусиазЪма, възрастта и възможностите.
  • 1


#420623 Дневни светлини

Публикувано от Esper на 14 юни 2019 - 11:12

Аз имам 2 броя китайци, които така и не ползвам:

 

20180604082023-7623d766-me.jpg

 

Левият комплект е като показаният от теб.

И двата ги ползвах само за сравнение/тест защото им нямам и грам доверие.

 

Светят си. Десният комплект видимо по-добре.

 

Не предизвикват грешка за изгоряла крушка.

Нито в системата на мигачите, нито в контрола на габаритите.

Това разбира се монтираш двете съпротивления които са си в комплекта.

При мен съм ги затворил в черните пластмасови кутии, защото оригиналното окабеляване на китаеца е...

Грозна работа, китайска!

 

Имай предвид, че тези съпротивления при възможност е добре да се монтират някъде върху рамата за да могат да топлоотвеждат.

Нагряват доволно особено ако оставиш колата на аварийни продължително време.


  • 1


#419505 Проблем с клапите на климатроник W210

Публикувано от Esper на 10 май 2019 - 07:52

Преди много, много години, при мен се оказа разкачена тръбичка от вакуумната система.

Снимките по-долу са зад дясната кора в краката на пасажера.

При мен липсваше целият тройник.

След възстановяване проработиха нормално.

 

 

Преди:

 

101020091651-me.jpg

 

След:

 

101020091650-me.jpg

 

И клапите не са просто вакуумни - електро-пневматични са.

Тоест не става само с вакуум и само с ток.

Трябва комбинация от двете, че да е по-сложно :)


  • 1


#419504 Mercedes w202 заключи се колата ключа не работи

Публикувано от Esper на 10 май 2019 - 07:33

Не е странно, че е запалила понеже  за имобилайзера се ползва отделен чип в пластмасовата кутия на ключа и той няма нищо общо с батерията и онова, което свети.

Тази електроника е само за отключване и няма участие в паленето.

 

С металният ключ също не съм учуден, че не си успял да отключиш никоя врата.

Механичните ключалки в повечето случаи са тотално блокирали от окисляване, мърсотия и най-вече поради неползване през годините.

 

Явно има някакъв електрически проблем около приемника.

В зависимост от модификацията той е или в централното огледало или в дръжката на вратата.


  • 1


#419034 Читав трансмитер

Публикувано от Esper на 24 април 2019 - 20:14

После ще кача снимки

Благодаря колега!а на чейнджъра въобще не му разбирам. Даже не знам дали работи и как се пуска...

 

Ако държиш на качество и имаш чейнджър както в случая това например ще ти задоволи всички изисквания.

А ако не намираш конектор в прага в който да включиш кабелчето, което вече имаш - да, ще се наложи да свалиш мултимедията.

Принципно в нея е мястото на този AUX кабел от единият край. Другият - дали в жабката (фабрично изпълнение) или на друго място е по твой избор.


  • 1


#418336 МБ Аудио за гаржа

Публикувано от Esper на 06 април 2019 - 08:44

Имам един излишен чейнджър ако решиш да продължиш с този странен, гаражен проект.

Но е по-вероятно да не свърши работа с този head unit, защото чейнджърът е от W202/Comand 2.0 и съответно на D2B "оптика".

Иначе си работи... Учудващо добре чете.


  • 1


#417845 [B1003]"Комфорт" помпа - отопление

Публикувано от Esper на 26 март 2019 - 14:16

На 2 коли съм имал такава функция, и на двете е избивала редовно тази грешка като в същото време помпата си е работила нормално.

Казвам, че помпата си работи въпреки грешката защото REST го ползвам много редовно и активно зимата.

Вероятно както казаха по-горе има проблем с четките на електродвигателя и моментно прекъсване на веригата генерира въпросната грешка.

Та за мен това не е проблем, който да ме ангажира с ремонт :)


  • 1


#417788 Обслужване на SBC

Публикувано от Esper на 25 март 2019 - 20:46

Нямам идея какво е SBC, не ме интересува в детайли но от обща култура съм погледнал.

Преди време в моторджийски форум колега имаше желание да си постави китайски кит за ABS на пистов мотоциклет, който фабрично няма такава система.

Звучеше доста запознат и осведомен за технологията, както и за конкретното решение.

Не зная до къде стигна с "проекта", който поне на мен ми изглежда като игра на чиста руска рулетка.

Ако това, което съм прочел за SBC е дори близко до истината, бърникането по тази система е като да светнеш с клечка кибрит в буре с барут.

Защото с мотор обикновено рискуваш собствената си кожа.

С ламаринозвър в обшият случай не е точно така.


  • 1


#417228 Зареждане на акумулатор при W204

Публикувано от Esper на 10 март 2019 - 10:00

От плод-зеленчука техническо оборудване не купувам.
Конкретно:
При спиране на тока трябва да го пуснеш ръчно - не става за подръжка, поне не в селата.

Изработката и видът му са като нещо, намерено в Зрънчо.
Веднъж ме накараха да отворя едно за сменя кабела.
Впечатление от съдържанието: Вече изяден пакет зрънчо.
Плашещ вид когато на другият му край стои сравнително скъпо нещо като кола.
Въпреки акумулаторът “между” него и електрониката, който се явява като огромен буфер.

Вярно, че е евтино предвид “нормалните”, работи въпреки всичко.

Аз обаче не купувам такива неща.
Особено в случаи на покупки “тип далавера” и “пуснати” няколко пъти в годината за народа, все едно че са банани по Татово време.
  • 2


#417194 Зареждане на акумулатор при W204

Публикувано от Esper на 08 март 2019 - 22:49

Горното мнение на Краси Мартинов е майтап в първото изречение :)


А последните са неактуални към днешна дата...
Дори хубавите 5А на ситек са около 150.
  • 1


#417182 Накрайник вакум автоматично регулиране на фаровете

Публикувано от Esper на 08 март 2019 - 17:38

Купувал съм вакуумни накрайници от ивайжет.
Не точно този но вероятно и той може да се поръча.
Цената е дребна, не си струва да се коментира.
  • 1


#417134 Читав трансмитер

Публикувано от Esper на 05 март 2019 - 21:53

ФМ трансмитер и качество са напълно изключващи се понятия.
  • 4


#416325 Полиране на фарове

Публикувано от Esper на 10 февруари 2019 - 03:43

В Стрелча възстановяват само рефлектори, с лъскане на поликарбонатни стъкла не се занимават.
Дори не мисля, че приемат за обработка цял, сглобен фар но за това не съм питал.

Не омаловажавам съвсем труда по полиране и лакиране на поликарбонатните “стъкла” но това е доста по-проста, нискотехнологична процедура сравнена с рефлекторите и се предлага от повече фирми/гаражисти.
  • 2


#416304 Полиране на фарове

Публикувано от Esper на 09 февруари 2019 - 18:28

Стрелча: http://www.ewertlak.com/

Плевен: https://farove.alle.bg/

Големото Добрутро: https://bg-bg.facebo.../ClearVisionBg/и не само. Тук са много.

 

Аз имам страхотни впечатления от първите.

Мой познат има същите от вторите.

За третите само чувам добри няща но нямам близки наблюдения.

 

В Стрелча от всички е най-скъпа услугата.

В първите 2 не се полага фолио на нищо, нито на стъкла нито на рефлектори.

Това с лепенето на фолия е ТНТМ от далечното минало.

На рефлекторите се полага галванично покритие, на стъклата лак и термична обработка.


  • 1


#415659 W208 Comand unit

Публикувано от Esper на 24 януари 2019 - 17:46

Колега трябва да си сигурен първо, че използваш правилните щипки...

Ако знаеш само колко си прав...

Работа са 1 минута с Верните благодарение на Сами!
Не зная какво им е на моите но тези бачкат!07c43da36f21527b8a1b87186b281586.jpg

@Сами, мога ли да ги задържа до понеделник?
  • 1