Към съдържанието

  •  

rado32

Регистрация: 25 юни 2011
Офлайн Последно: 15 апр 2021 - 16:54:30
*****

Моите мнения

В тема:Загуба на мощност

24 ноември 2020 - 21:42

Здравейте,

Щях да пускам нова тема но видях, че колегата е пуснал същата тема и симптомите са същите като при мен.
Ще използвам темата за да дискутираме всички тук (дано колегата няма нищо против)

 

Мерцедеса е на мой приятел и от както я взе или може би ден два след това е в това попложение.
Колата е: W203 2.2cdi 136hp 10.2004г (ОМ646) автомат.

203ката е карана няколко пъти на стар диагностика и са сменени доста неща които ще изброя след малко.

 

С две думи без значение топла или студена ако се кара нормално до 2500об/м няма проблем. Проблема идва когато се смачка газта, след като мине 2500об почва да насича и или влиза в авариен или успява да стигне до 4000об и при следващо натискане вече влиза в авариен режим. След това или трием грешката или гасим и палим и си тръгва отново до 2500об обаче.

 

Аз имам Делфи и с него не мога да му бъда много полезен на моя приятел.

Той обаче я кара няколко пъти на човек със Стар диагностика и в следствие на което са подменени следните неща.
Датчик налагане на рейла.
Датчик налягане до помпата (ГНП)
Мап сензор
Регулатор турбо (електрически е)

Стигнахме до момент в безизходица и решихме че проблема идва от запушени катализатори и или ЕГР. Изключиха му ЕГР и вихрови клапи софтуерно и съответно клапите са махната и затапени,  ЕГР също е затапен, а катализаторите са премахнати. Възползва се от случая и му вдигнаха малко нютоните и к.с.

Всичко обаче е без резултат.

 

Търся диагностик от София или региона, на който му се занимава и има време да я погледне на място и в движение, за да разбере ако може от къде идва проблема на тази кола, че вече моя приятел не издържа.


В тема:Датчик на Хол

30 август 2020 - 15:18

 

Благодаря, колега! Ще го сменя с OEM, около 150лв е с отстъпката.
 
Казвали са ми, че са 2 датчика, които се сменят. Обаче аз намирам само 1ния  (11 от схемата долу A0051531328) Някой може ли да каже кой е другия датчик, който се сменя, за да мога да му проверя цената и да го поръчам. Уж е на кутията, ама не го намирам, а и не знам дали не говоря глупости :)
 
PS: Грешката от STAR e: "Да се провери компонентът В6/1 (Датчик на Хол за разпределителния вал). Грешен сигнал"

 

Другия датчик е номер 32. Той следи оборотите на коляновия вал.


В тема:Какво е истинското име на "скърцащите втулки"?

30 август 2020 - 15:11

Плаващи втулки.
Иначе са набити в самия шенкел.