Към съдържанието

  •  

mechoka 77

Регистрация: 18 яну 2011
Офлайн Последно: 26 юни 2014 - 20:02:31
-----

#305002 ЧРД на Subsonic

Публикувано от mechoka 77 на 17 декември 2012 - 11:41

Честит рожден ден,Стани.Да си жив и здрав,много късмет и щастие.Както за теб така и за семейството.
Наско
  • 1


#289959 Честит Гангста ден на Гангста мен

Публикувано от mechoka 77 на 19 юли 2012 - 12:17

Ч.Р.Д Ганстерче!
Желая ти много здраве, късмет и безоблачни дни.Колицата да не те нерви и каките да те радват.
Нако
  • 1


#271625 Новата стара кола

Публикувано от mechoka 77 на 02 март 2012 - 10:16

Станиоле тъкмо исках да питам за разхода и ти ме изпревари.Струва ми се че това е напълно реална консумация.Дъвкахме темата с разхода на 2000 кубиковите автоматици 15-17 газ градско.Ти си с 4200 и 8 цилиндъра и доста гладни кончета.....
  • 1


#263072 Странен проблем с двигателя

Публикувано от mechoka 77 на 13 януари 2012 - 15:28

Колега dzuvko,не смятай така че ще те боли глава.Аз съм смятал така и излизаше, че ако се движа с такси ще ми излезе същото.Мисля че удоволствието да караш сам автомобила си,да го измиеш и да му се радваш- ето това няма цена.Единствената закачка тук е че някои твърдения объркват хората,че колите не на им в ред.В това число и мен, въпреки че съм карал и малолитражки бензин които харчеха 11 градско.
  • 1


#261423 Питане за темпомат

Публикувано от mechoka 77 на 05 януари 2012 - 11:26

ЧНГ Ганстерче и не си продавай колицата.
  • 1


#258146 ПОМАГАЙТЕ много продължителен проблемw124 122ks 8клапана

Публикувано от mechoka 77 на 12 декември 2011 - 11:23

Много продължителния проблем РЕШЕН.
Не вярвах че ще го напиша някога.Огромно БЛАГОДАРЯ на хората от форума и особено на Subsonic.Ако не бяхте вие колата одавна щеше да бъде разпродадена на части и аз да се лиша от удоволствието да карам един бъдещ млад класик.
Съжалявам само че не се регистрирах по рано и да си спестя даването на пари по майстори които само въртят шестограма ,а така също пропилените нерви.
А сега конктетно по проблема,който действително беше много комплексен.
Първо огромния разход-течаща инжекционна глава.Наложи се на три пъти смяна на глави,докато накрая паснаха нещата.Главния теч беше от О-пръстена.Много смени, много засичания на разход,но накрАЯ получих желания резултат.Разход под 20 на сто в града.Всички тези манипулации бяха извършени под зоркото дистанционно ръководство на Subsonic.Още един път благодаря Стани.
Дотук добре,но колата на студа палеше адски трудно,прекьсваше незабележимо на бензин и осезаемо на газ.Абе отврат.Пак малко елконаджия и смяна на кабел,делко проверка на комутатор,не и не.
Стани ми се обади и пожела да види колата в София.Срещата беще в Младост на Пикадили.Вече се видяхме лично.Отворихме капака и той настрои перфектно колата на бензин.Колата няма катализатор,но въпреки това от аспуха вече не миришеше на задушлив дим.На газ нещата не се получаваха-прекъсването оставаше.Нямахме време за повече настройки и затова оставихме нещата така и да помислим още по въпроса.
На другия ден колата не пожела изобщо да запали.Разбрах че проблема досега е бил маскиран с подаване на повече гориво.Преди палеше, но трудно а сега не.

Върнах се отново към прочит на проблемите в форума и тогава попаднах на статии с прекъсване на газ и реших че нещото което не съм сменял е бобина.Взех часта от друг мерцедес който одавна не е в движение.Заредих падналия от въртене акумолатор и с надежда застанах пред капака.Смених бобината,закачих акумолатора и завъртях.О,чудо колта запали от раз,покарах я и реших да не се радвам много а да я тествам на другия ден.
Момента на истината минус 7 градуса сутрин.Завъртам и колата пали с желание.Тествам на бензин на газ -няма прекьсване,замисляне,гаснене.Оставям я за половин час в студа, паля отново без проблем.
Обадих се да благодаря на Станислав и да се похваля че бенца е отново във форма.
Нямам търпение да дойда на някоя от сбирките в Люлин и да се запозная с хора от форума.
Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ.
НАСКО
  • 5


#247133 ПОМАГАЙТЕ много продължителен проблемw124 122ks 8клапана

Публикувано от mechoka 77 на 19 септември 2011 - 09:19

Време е да напиша какво свършихме още по колата.С помоща на компетентните съвети на Subconic продължихме с замерване на показателите на основните елементи на КЕ-jetronika.Оказа се че датчика отчитащ температурата и командващ обогатяването с гориво по температура е фалшив.Продадоха ми го за оригинален но вместо 2-3к ом студен той отчиташе 800ом,а топъл вместо 200-300ом съответно 60ом.Замерих стария датчик и той се оказа здрав и сложих него.
Врезултат на това колата пали от раз и студена и топла.Но оборотите се вдигаха до 2000 и после падаха до 1200.Пак Subconic ме насочи към реглажния баипасен винт на стъпковия мотор(при по старите двигатели го е имало).Нагласих оборотите на 800 и сега ги държи и топла и студена.Проверих отново показанията на потециометъра- преди при 1200 оборота даваше 1,67 сега при 800 7.6волта,при граници 0.6-0.9.Оставихме така ,компенсира при включване на климатика,малко нестабилност при въртене на волана на място.
Вчера открих теч около ЕХР се заемаме с него.Разхода ще го засека след това и ще пиша.
  • 1