Копчето на плафона е за алармата! Използва се като са на ферибот или някакъв друг транспорт, където ще квичи, щото не седи статична и се клати, докато не я караш.
Огледалото... все си мисля, че гледа само 2та си сензора.
Най-лесно се тества по следния начин:
Закриваш с пръст датчика отзад и му светваш със фенерчето на телефона или каквото имаш много ярко. За няколко секунди ще стане много тъмно зелено. После си махаш пръста и източника на светлина и пак изсветлява.
Здрасти,
Може моята 211ка да беше дефектна но се влияеше и от външната осветеност (съответно сензора на челното стълко), след като писахме го тествах и на 204ката и там е по същия начин. Ако закриеш само сензора отзад и осветиш огледалото не се случва нищо... Когато закриеш и сензора на стъклото, тогава вече се затъмнява. Задължително при тестовете поне контакт или запален двигател и друга важна подробност е - огледалото не се затъмнява или изсветлява ако е било затъмнено когато дадеш "задна".
Относно копчето за алармата, ако се добави копчето с двата бутона, смени се задния плафон (с обемен датчик - има го в двата варианта) и се прекодира в DAS, ще имаш и сензор/аларма за движение в купето, приятна екстра и може да ти спаси навигацията от крадене. Освен това при кодирането може да се настрои колата да издава звуков сигнал при отключване и заключване.