Към съдържанието

  •  

gelevp

Регистрация: 14 дек 2010
Офлайн Последно: 10 май 2019 - 09:37:37
*****

Моите мнения

В тема:Питане за теч на масло и грешка на мотора

08 май 2019 - 13:10

Възможно е да е така, другия път като ми я хване ще прежаля 20лв, въпреки че не вярвам да изкара нещо по-конкретно. Един-два пъти годишно ми изкарва и P2355 Exhausted gases recirculation (ЕГР) - бях го чистил преди време , но явно скоро ще му дойде времето. Прави ми я много рядко тази грешка- все при каране на магистрала на темпомат с 120km/h , но не винаги. Въпроса е, че тази първата съм я хващал без да има грешка за ЕГР. Възможно ли е пак EGR да е проблемa, пък да не му хване неговата грешка. Забелязвам че има омасляване по мотора в областа покрай турбото, но не мога да разбера откъде може да хвърля масло там. Може би има някое гумено съединение или разклонение дето да е за смяна ,но не го виждам кое ще е. Ако има пропукано или сцепено по турбо пътищата ,не би ли трябвало колата да влиза в авариен режим и да не върви ?

 

Здравей колега, разликата между СТАР диагностиката и китайците като делфи например е следната:
В СТАР има редица тестове, актуации, стойности и показатели които могат да се видят на живи данни, грешките не са унифицирани което намалява вероятността да ти изплюе стандартен код за грешка без допълнителни пояснения.

Относно забиването, може да е от доста неща, малка цепка на маркуч на турбо пътища (в такивата случаи колата често пуши), ЕГР, стъпково моторче на вихрови клапи, дебитомер, датчик за налягане (турбо), управление на турбото, датчици налягане на рейла...

 

За омасляването около турбото не е невиждано и необичайно стига да не е прекалено, има какво да се подмени за да го спреш това омасляване. 


В тема:W203 - куп проблеми от заден САМ модул

08 май 2019 - 08:03

 
Четох доста теми, но  не можах да разбера тези САМ модули могат ли да се ремонтират, и другия въпрос е, трябва ли при смяна на САМ модул от друга кола да се прави някакво пре-програмиране, за да работи всичко както се очаква? Ако има човек, който ремонтира такива модули в София, може ли да ме насочите?

 

 

Здравей колега, ДА, трябва да се кодира SAM модула когато се сменя! Задава се модела купе, оборудване на колата, в противен случай разчиташ че си взел такъв от кола с абсолютно идентично оборудване, не на последно място при 203 купето има различни сензори за гориво през годините, грешката в отчитането с подменения САМ модул, може да идва и от там. 

Аз както и други колеги от форума имаме СТАР диагностики, ако нямаш близък човек който да ти помогне, обърни се към хората тук, все някой ще помогне. 


В тема:Фарове Ксенон

05 май 2019 - 20:30

Когато е забил в едната посока, вариантите са или някой да е сложил фар без завиване след удар (та дори лек/козметичен) или проблем в модула на самия фар който управлява завиването. Много рядко проблема е в окабеляването на фара или в самите моторчета на фара.
 

Колега намерили къде е проблема. Аз имам подобен. Скоро взех мл и се оказа че и двата не завиват. Ходят само нагоре на долу.

Колега, а трябва ли да завиват? Това е екстра която се доплаща т.нар. ILS (Inteligent Light System), не всеки си е платил да има тази екстра...


В тема:Ремонт подгрев на шоф. седалка

30 април 2019 - 20:35

Няма памет - дупчена кожа(май стандартна за Спорт пакет) и подгрев на дупето(неработещ).

Притеснението ми е за airbag-a както и за шоф.датчик за airbag. Дето се вика за 1ния подгрев няма плащам с цената на сигурността ми.

 

Преди време познат си беше играл на 203ка да си оправя подгрева, след като разтапицира седалката, просто премести кабелите по-навътре. Не знам какво точно ми беше обяснявал но се пречупвал в края нагревателя, от това бил целия проблем. Това което се опитвам да кажа е че ако ги презапоиш, може да ползваш твоите нагреватели! Разтапициране обаче ще трябва да има.


В тема:Мнение за Mercedes w204 C220 om651

28 април 2019 - 19:23

Скоростни лост трябва да е цвят матов, тук е доста лъснат, нещо е правено боядисвано или от някои филтри на камерата. Както каза колега, в Белгия не е подсъдно въртенето на км, както е в Германия и Холандия, имай си едно на ум.