Към съдържанието

  •  

HIFI

Регистрация: 20 юли 2010
Офлайн Последно: 01 ное 2023 - 23:54:58
*****

#375749 Ремонт на дисплеите за часовник и температура на таблото

Публикувано от HIFI на 13 юли 2016 - 15:29

Няма нужда, аз ги пазя -> https://drive.google...Y3M&usp=sharing


  • 1


#373348 (CASP) Проект и първи резултати

Публикувано от HIFI на 24 април 2016 - 19:24

Аз до колкот разбирам -> плащам 100$ и shippinig costs ,получавам модифициран плеър с касетофон и AUX ...

тоест за 100$ нов касетофон + някакъв плеар с който тръгват нещата. Това ми звучи като фантастика...

все едно да пиша на SONY за телевизор тринитрон (с кинескоп) и да ги помоля да ми го направят да плейва филми от youtube?!?! -> фантастика :)


  • 1


#371817 Вицове

Публикувано от HIFI на 15 март 2016 - 17:12

http://fakti.bg/avto...93-gaz-s-klasse


  • 1


#371399 Ксенонови крушки за CLK W208

Публикувано от HIFI на 02 март 2016 - 20:38

Здравейте,

днес като паркирах колата (clk 208) в гаража забелязах, че единият ми фар (фабрично ксенонов) свети по-слабо в лилаво към червено, а другият в нормалният студено бял цвят. Посъветвайте ме от къде и какви крушки да купя (качествени) мисля да ги сменя двете в комплект, а тази уж здравата да си я държа за резерва.

Бих се радвал ако съветите са за тествани от вас неща, а не от сорта има магазин на .... и там продават едни.


  • 1


#367917 Вицове

Публикувано от HIFI на 05 ноември 2015 - 16:29

Малка бензиностанция в затънтено градче. Спира Мерцедес. Слиза Тайгър Уудс и започва да зарежда.
След като приключва се отправя към касата. Без да подозира с кого разговаря, собственикът отегчено казва сумата.
Тайгър бърка в джоба, вади два пина за голф и портфейл. Разплаща се. Бензинджията го пита:
- Момче, за какво са тези пирони?
- Ами на тях се слагат топките.
Бензинджията замислено:
- Даааа......тия момчета от Мерцедес са помислили за всичко!

  • 1


#363503 Вицове

Публикувано от HIFI на 03 юни 2015 - 14:12

:)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  11393140.jpg   54,01K   18 Брой сваляния

  • 2


#353090 (CASP) Проект и първи резултати

Публикувано от HIFI на 30 август 2014 - 11:07

Та така... след като направих два касетофона на хора и видях, че те ги сменят за "цветни измислици" заради наличието на bluetooth се замислих малко и реших да разгледам какво ново има на хоризнота...

Оказа се, че не е драма да се сложи bluetooth, но проблемите започват един след друг. Трябва да се измисли много добър echo cancellation алгоритъм или модул, за да не става дива микрофония, като се пусне звука през тонколоните на колата. Също така ако човек иска звука да е на ниво трябва да помисли за нещо по-качествено обработки постпроцесинг и т.н. Успях да намеря смислен bluetooth модул със s/pdif I2S модул и сега идеята ми е да сложа след него едно малко бижу на Texas Instruments, което съм ползвал преди в разни DAC-ове, а именно PCM270X (PCM2704 - PCM2706). Това ще позволи и включването на PC през USB (намира се като външна саунд карта). Качеството на конкретният чип е неповторимо в ценовият си клас - може да прочетете за него по хилядите форуми в които са го чепкали (включително и български)

Ta нека да обобщим до тук :

Имаме BT модул след него навързваме качествен DAC и вече слушаме музика в колата от телефона безжично, а когато ни звънят целият звук спира и си говорим като пичове... оказа се, че BT стандарта поддържа управление на песните с команди от модула и ще може да се сменят песните и от касетофона, а той от своя страна ме може да изписва имената на песните на екрана си... а и преди да забравя - ще гледам да може да се вдига и затваря от бутоните на волана :) За още по-големите фенове с малки UMPC-та със SSD-та ще има и изведен USB порт представящ се за външна звукова карта.

 

Само да остане малко време и ще поствам резултати :drums


  • 4


#349858 (CASP) Проект и първи резултати

Публикувано от HIFI на 29 май 2014 - 20:50

Здравей,

тук съм си. Не влизам толкова често колкото ми се иска, но все още съм член :beer

Просто се набутах с кредити, работата ме заля и време за коли и хоби не остана. Развитие няма никакво с разлика на това, че за коли без ченджър радиото и скритото AUX меню се сменят алтернативно с бутона за него, а не с комбинацията... Сметнах, че така е по-удобно. На никого не съм прехвърлил проекта, защото при кофти събитие на нещата изгубих доста важна за мен информация и този проект включително. Имам го само частичен и не ми се пише пак от нулата, (а и никой, никога не ме е питал за подобен вариант - да го наследи). Поради липса на оригиналният код вече началното съобщение е ограничено до 25 символа... Преди доста време преговарях със собственика на АУДИО 10CD ( сайта http://www.audio-10.com/ ) но така и не се разбрахме за авторски права и т.н. до сделка така и не се стигна. От много време насам не съм правил касетофон за никого, табла само за хора, които ми се сторят свестни/приятни/разбрани или някой не ме е свързал.

Ако искаш AUX в оригиналния касетофон прати ми телефона си на ЛС и можем да измислим нещо.

Сега като се замисля колко интересни неща бях планирал и не се осъществиха чак ме хваща яд :lil_devil


  • 3


#343848 Ремонт на дисплеите за часовник и температура на таблото

Публикувано от HIFI на 12 февруари 2014 - 20:37

Един съвет като свалиш таблото свали всички крушки, разклати ги малко и ако има такива изтънели през годините(за жичките говоря), които са на ръба на съществуването си да не те изненадат скоро. Преди няколко дни сменях общо шест от по 1,3W и двете 5W за цялостното осветление на таблото и това на едно и също табло на CLK, три от тях бяха здрави и след леко разклащане се самопрекъсваха... а като се сваля по-добре на един път да мине всичко!

 

EDIT:  Друго важно нещо - не слагай по-мощни крушки, защото стопяват пластмасата виждал съм трагични изпълнения с по-силни, търси ги по цветове - тези като за дисплейте ги водят тъмно зелени и са точно по 1,3W.


  • 1


#309246 CLK 430 V8 W208

Публикувано от HIFI на 22 януари 2013 - 00:10

Много интересни разходи пишете (не само тук и в темата за разхода на CLK). Аз дето карам 320-ка бензин правя по-ниски от вас не само извънградско, но и градско.
Ако спазвам знаците и карам разумно (ускорение плавно и спирачка само при нужда) с лек усет към моментите къде как да се кара намаля (за да не се спира) извънградско съм около 7 рекорда е близо до 5л/100 (Ще кача и филмче за което)
А градско имам два варианта според това как ми се кара:
1-ви вариант от 0 до 50 като ракета и после мравка 14л/100 с нормално количество светофари и задръствания може да се качи максимум до 16л/100 ако се заяждам с околните величия...
2-ри вариант като извънградското с обмисляне къде да се намали за да се хване зелена вълна къде да се намали, за да не се спира и т.н. 12л/100 до 14л/100 зависи от деня и задръстването...




П.С. Говорим за каране по книга.... имам златен талон и гледам да не го изгубя все пак....
  • 1


#254884 Проблем с Ключ

Публикувано от HIFI на 15 ноември 2011 - 17:57

Като си толкова разбиращ залепи си една лепенка (черен изолирбанд) отпред и си вкарай ключа в таблото и твоя няма да го разпознае!!! При комуникация между ключа и таблото то използва точно този диод. Не случайно на ключалката в таблото имаш IR прозорче едно такова кръгло, което се допира до ключа плътно и потъва навътре с него - то комуникира само и единствено през диода с ключа!!! A както казах неговия от това което виждам не изпраща нищо по него, а само го светва. Това е което мога да направя аз от километри. Според мен е точно ключа проблемен...
  • 1


#249358 Проблем с осветлението на таблото

Публикувано от HIFI на 05 октомври 2011 - 22:09

Проблема е точно както сте писали в мос транзисторите или трафа и се среща често доколкото четох при S-W220 може да се реши с подсветка от лаптоп там лампите са същите и пак искат високо напрежение, но се губи функцията за контрол на осветеността. Оправянето на старата е най-добрия вариант. Тази вечер ми мина една през ръцете утре очаквам малко части и мисля че ще стане в заводския си вид. Иначе след малко натрупан опит с таблата мога да кажа, че Bosch знаят какво правят за разлика от VDO и таблото им при CLK W208.

Прикачени файлове


  • 1


#248276 (CASP) Проект и първи резултати

Публикувано от HIFI на 26 септември 2011 - 22:47

Ето го и финала на проекта :headbang
Всичко вече изглежда така -> ТАКА
това със софтуер ревизия 1.0 alpha при усилване в AUX мод не го показва на екрана макар да извършва операцията, не съм пуснал crossover-а на всеки канал по отделно както мислех, но все пак вече всичко е в колата ми, а не на бюрото :flying_mj . Днес за 20-30 мин бях като от някой филм, сложил лаптопа на колената и програмирам касетофона закачен със 100 кабела към таблото. Пуснал си бях музичка и съседите минаваха и гледаха странно, а един пич с бегачка си помисли, че оптимизирам горивни карти и дойде да разпитва :D
Та така радвам се че завърших този мод, макар Коцето (Liloff) да не го дочака в колата си, ако има готови да стоят няколко дена без музика в купето си може да се обадят да измислим нещо и за тях. Говоря само за AUDIO 10CD MF2910, че нови два, три три месеца не ми се краде по час, два на седмица за да го завърша.
  • 4


#241636 Mercedes CLK 320 , 2003 , бял пушек , СПЕШНО

Публикувано от HIFI на 20 август 2011 - 17:29

Здравейте :) бях малко на почивка и гледам интересна тема се заформила. Много хора в форума включително и Лоринзър го плюят този двигател (аз съм със същия М112) и до сега освен консувативи не съм го пипвал. По километраж е навъртяла над 200 000км. И за една година не се е наложило да доливам масло и грам. Аз имам (така я купих) и щека за мерене на масло дори и за скоростите. Според мен ако е бил поддържан добре двигателя е от много добрите, температурата му като се кажи на малко под 90градуса не мърда. Звука му е много приличен, вибрациите му не са силни и т.н. Ако разхода (който е по-висок от на 200к градско) не е проблем - за мен поддръжката му като цяло е по-лека, заради липсата на компресор, лесно прецакващ се дебитомер и т.н. Може би говоря така защото още не съм сменял свещите :rolleyes хаха.
Ако сега трябваше да избирам кола пак щях да взема 320-ка. Динамиката е по-добра от на 200, не е с поддръжката на 430 или 55-ца и както казах освен мен познавам още двама души с този двигател, които не са го ремонтирали...
  • 1