Към съдържанието

  •  

ROSWEN

Регистрация: 11 май 2010
Офлайн Последно: 26 фев 2015 - 17:13:46
*****

#268739 Проблем с ускорението при ц200компресор

Публикувано от ROSWEN на 16 февруари 2012 - 16:52

На компреспрът не му трябва никакъв бензин :) Ремъкът върти както всички останали ролки, така и тази на компресора. Този вид автомобили пати най-често от дебитомер, нищо чудно там да ти се крие проблема.
  • 1


#268707 Една много дразнеща групичка във Фейсбук

Публикувано от ROSWEN на 16 февруари 2012 - 12:31

Тези спорове във ФБ са само загуба на време и излишно хабене на нерви :)
  • 1


#258508 Излиза пара от предната решетка

Публикувано от ROSWEN на 15 декември 2011 - 15:51

При мен пък пушеше от изпускане на нафта, поради дифтунга, която беше за смяна. Моделът е w202, но мисля, че е доста вероятно и при теб проблемът да е същият. Махни пластмасовата кора и виж има ли течност долу в легълцата на дюзите. Между другото и щуцерът за дюзите може да ти опуска.Когато загрее двигателят и нафтата, която се е насъбрала започва да се изпарява и започва въпросното пушене. Случвало ми се е при температура около 25 градуса.
П.П. Колега, извинявам се, но не обърнах внимание на това от къде излиза пушекът при теб. Много вероятно е, проблемът ти да не е като моят, щом излиза от предната решетка, но все пак не пречи да провериш. Успех!

Съжалявам за спаменето! :dontknow


Събрах ти двата коментара в един-както се вижда-съвсем верни са били :)
Поздрави

  • 1


#243026 s202 c220 cdi без катализатор

Публикувано от ROSWEN на 28 август 2011 - 10:51

Колата работи по абсолютно същия начин, обаче турбото се чува много повече. Още от 1000 оборота почва да свири мъжката, обожавам този звук! Днес или утре може и да направя клип.
  • 1


#242807 С дизелов или бензинов мотор е вашият автомобил

Публикувано от ROSWEN на 26 август 2011 - 12:17

Аз за в бъдеще бих си взел w203 270CDI или 320CDI. Простата причина е - доста мощност и сравнително малък разход + огромен въртящ момент :)
  • 1


#242723 s202 c220 cdi без катализатор

Публикувано от ROSWEN на 25 август 2011 - 20:09

Ми не знам, трябва да провериш дали имаш ламбда сонда и т.н. Мойта цедка е 2000 г. и няма никакви датчици. Ако нямаш - няма да имаш никакви главоболия, индикации и т.н.
  • 1


#242662 s202 c220 cdi без катализатор

Публикувано от ROSWEN на 25 август 2011 - 14:08

Тук е премахнат точно този след турбото и няма никаква връзка с генерацията. За това и се чува по този начин. Аз избуших катализатора и го поставих отново. Върши работа като резонансно гърне. Усеща се по-добро поемане в ниските обороти и малко повече мощност във високите. :) Мога да кажа, че изобщо не пуши повече от преди, може би защото катализаторът отдавна си е изпял песента.
  • 1


#229854 Топ 5 опасности на пътя

Публикувано от ROSWEN на 11 май 2011 - 11:36

Не че се заяждам, но специално в Студентски град съотношението "рейсъри" с Мерцедес към "рейсъри" с БМВ сигурно е 1:20. Напълно обективен съм. Това явление си го обяснявам по 1 много прост начин. Много по-лесно е да намериш БМВ 320, примерно,с мощност 150 коня за 1500-2000 лв., отколкото Мечок с тая мощност, на толкова малко пари. Дори и 190-ка или 124-ка не можеш да си вземеш за тези пари, с такава мощност. Просто БМВ-тата с по-мощни двигатели са много по-разпространени, на доста по-ниски цени. А и нали "БМВ" доста "хора" я смятат за "гъзарска" кола и не им е много трудно да осъществят селската си мечта, да са "гъзари". С тоя пост не искам да обидя всички собственици на БМВ,има си и доста грамотни хора, но такава е тенденцията и всички сме свидетели, какво се случва ежедневно по пътищата. :)
  • 2