Към съдържанието

  •  

goussev

Регистрация: 26 мар 2010
Офлайн Последно: 09 юни 2017 - 11:32:39
-----

Моите мнения

В тема:инфо за цвят на свещи

09 юни 2017 - 11:21

Директно се ориентирай към дебитомер. Според мен там е проблема. Вижте го на живи данни.

Какво ще рече живи данни - в движение ли ?


В тема:инфо за цвят на свещи

08 юни 2017 - 14:52

На мен това ми звучи като проблем с дебитомера. Щом ти забив на 3500-4000 оборота. И на бензин и на газ ли го прави или само на газ?

Да и на двете, това е лошото  =)


В тема:инфо за цвят на свещи

08 юни 2017 - 13:46

въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си  :D
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)


В тема:Монтиране на газов инжекцион на CLK 200 W208

08 юни 2017 - 13:35

И аз имам същия проблем, при мен не е от свещи и бобини а от друго: не качествен монтаж, не добри компоненти, настройки....не знам. ГИ е Ланди Ренцо, монтирано в София на Маргела. Лошото е че "специалистите" и те не знаят. Ходил съм над 10 пъти, никакъв ефект. Карам така вече 5 години и над 100хил км.

да разбирам че 5г. си караш компресора 200коня до 3000 оборота така ли :D
при положение че проблема го има при каране на бензин също какво общо има газаджията не схванах нещо ?


В тема:Монтиране на газов инжекцион на CLK 200 W208

08 юни 2017 - 13:32

Здравейте,

 

След 7г. каране на бензин се реших най-накрая да сложа газ. Уредбата е РоманоЕКО с доплащане за по дебели маркучи и изпарител заради конете. В градски условия без проблем засега (на 1000км. трябва да отида на преглед при газаджията), обаче преди няколко дни на извънградско колата направи проблема описан в първия пост на темата. Газта беше пред свършване принципно, но изведнъш колата започна да прекъсва, изгуби единия цилиндър - превключих на бензин и пак същото. Спрях, поизчаках малко, запалих я на бензин и всичко тръгна както си беше - заредих отново газ и пак никакви проблеми. Ще изкарам още около 200км ми остават до прегледа и се надявам газаджията да дде компетентно мнение. Мишо се казва (под моста Чавдар в Хаджи Димитър - доста приятели ми го препоръчаха). Предполагам че в компютъра на газивата ще се е записала някаква грешка, но все пак ще съм благодарен и за Вашите мнения относно проблема (знам, че газовата ми не е кой знае какво, но все пак колата никога не е имала никакви проблеми с бензина).

 

таа след посещение при Мишо за преглед след 1000км. човекът каза че настройките почти не са мръднали пооправил ги и като чели проблема отшумя.. ноо честито ново 20 получавам :D :
от няколко дни като дам по рязко газ двигателя прави 3500-4000 оборота и забива муцуната (губи мощност) и започва прекъсване.. като върна газта и до тея обороти си върви добре
след изслушване на различни мнения днес смених свещи (междудругото под едната бобина се беше образувала следа от нагар) - свещите бяха зле като цяло едната даже пукната въпреки че не са на повече от 15хил.км., ноо.. след новите свещи още по зле положението - по малко мощност и вече върви до 3000 оборота

ще съм благодарен за всякакви мнения и препоръки.. предполагам да започна със стар диагностика като за начало (досега съм правил веднъж само при сервиза за Мерцедеси на този Петко ако го знаете - предполагам че и на др места правят ? )

въпреки, че явно темата не е много интересна.. аз продължавам с монолога си :D
след стар диагностиката преди малко при Петко излезе, че проблема е в 1ви цилиндър.. не добра смес и тн.. говорихме си за свещите които смених вчера и той ми обясни че щом са имали черни черти/нагар по порцелана значи може нещо или лулата или бобината да не дават добре ток и да замасяват нещо надолу по цилиндъра.. неговото предложение:
да се свали дросела да се чисти и да се провери коя от лулите не е добре да се смени тя да се види дали е лула или бобина и да се обучи наново дросела и да се ходи при газаджията да обучава наново газовия компютър съответно.. каза че най вероятно и новите свещи са се преебали наново
таа.. сега се чудя тъй като ползвам доста големи отстъпки за части дали отново самоинициативно да не сменя всичките щекери и кабели на свещите сам и да се надявам проблема да се реши без допълнителни сваляния на дросел четения нови настройки и обучавания =)